четвер, 8 жовтня 2020 р.

9 жовтня 2020 р.

     Доброго ранку! Працюємо за розкладом п'ятниці:
1. Еврика - Урок 6 (с.21-24) № 2, 3, 4, 5, 6, 9.
2. Читання - Урок 6 (с. 21 - 31)
3. Навч. разом - Урок 3 (с. 9 - 12)
4. Англ. мова - завдання на блозі вчителя Костянко Тетяни Володимирівни 

      Рекомендації вчителя до уроків

                          Читання Урок 6
Завдання 1. Обов'язково прочитайте довідку, підкресліть головне речення.
Щоб написати прізвища письменників, перегляньте попередні уроки. 
! Не забувайте правило - З якої букви пишемо прізвища?
Завдання 3. Виконуйте уважно, правильно! Якщо забули - допомагають довідники і попередні уроки!
* до 3 сонечка: обов'язково повторіть на с.7 Хто такий "анімаліст", тут же знайдете прізвище художника - анімаліста (канадського!)
* до 4 сонечка: на с. 19 знайдете прізвище АМЕРИКАНСЬКОГО письменника - анімаліста!
Завдання 4. Попрацюйте  над скоромовкою.
Завдання 5. Опрацюйте тлумачний словничок.
Завдання 8. Уважно, вдумуючись читаєте оповідання М. Пришвіна "Поверхи лісу"
      (Як у будинку є 1 поверх, 2 поверх, 3 поверх, так і у лісі серед рослин розрізняють поверхи. Чому? Так, тому що рослини різні за висотою.)
Завдання 9. Опрацюйте завдання Питайлика.
! Увага! Відповіді на запитання обов'язково підкреслюйте в тексті! Олівцями, під лінійку!

                          Еврика Урок 6
Завдання 2. Обов'язково користуйтесь Картою знань 11!
Самоперевірка: зеленим кольором - 1 і 6 стовпчики, Чому? (бо вони закінчуються цифрами .... 0 або 5. Правильно! 
                            синім - 12, 24, 6, 36, 18. Чому ці числа? Тому що вони одночасно діляться і на 2, і на 3. Правильно!
Завдання 3.
1 дія - Знайдіть скільки всього квітів принесли діти на свято.
Міркуємо: чи ділиться получене число на 5( бо треба їх поділити на 5 букетів)? Ні.
Думаємо: скільки ж треба НАЙМЕНШЕ! додати квіточок, щоб получити число, яке ділиться на 5!
Нагадую: в букетах дарують нечетну кількість квітів!
(Відповідь для самоперевірки: 4 квітки)
Завдання 4. Повторюємо про множини за Картою знань ( у кінці підручника с.38)!
 - Що таке множина?
 - Що таке елементи множини?
 - Що таке одинична множина?
 - Як позначають множину?
 - Як позначають елементи множини?
 - Як графічно зображують множину? ( у вигляді круга)
 - Як записують, за допомогою якого знаку, належить чи не належить елемент множині?
 Завдання 5. Прочитайте уважно 1 абзац! 
Дайте відповіді на 4 питання:
* За допомогою чого схематично позначають множину? (за допомогою круга)
* Чому круг має назву Ейлера? ( в честь  ...математика, який це придумав)
* Які елементи розташовують всередині круга? (які належать множині)
* А які елементи розташовують поза кругом? (які не належать множині)
 - Уважно прочитайте завдання і розгляньте малюнок.
Увага! Зверніть увагу на те, як позначається множина - ! прямо на колі пишеться велика латинська буква!
  Завдання 6. Допомагають виконати завдання знання правил ознаків подільності на 2 і на 5, а також вправа 5! і Карта знань "Множини"
 - Прочитайте уважно завдання, виконайте.
Для самоперевірки: 
Завдання 9.  У 4 частині таблиці коротко запишіть вашу думку, який спосіб боротьби зі шкідниками винайшли білоруські землероби.


                      Навчаємося разом Урок 3

І.   Повторення вивченого матеріалу 

 Які ви знаєте правила визначення цілей?

Правила визначення цілей

·        Щоб досягти успіху в житті та навчанні, слід обов'язково визначати довгострокові цілі (не менш ніж на місяць).

·        Цілі мають бути особистісно та суспільно корисними.

·        Цілі мають бути реальними.

·        Слід планувати щоденні дії з досягнення цілей

 - Наша ціль – стати успішною людиною і ми крокуємо до мети.

 Вправа 1.   Робота з крилатим висловом

 -  Прочитайте  вислів британського державного й політичного діяча Бенджаміна Дізраелі.

Секрет успіху – наполегливість у досягненні мети.

 -  Поясніть, як ви його розумієте.

Вправа 2.   Вправа «Фотоапарат»

 - Прочитайте і запам'ятайте. Що запам'ятали, відтворіть (запишіть) у зошитах.

Щодня повинні ми робити крок до мети, намальованої бажанням.

Георгій Александров

 -  Поясніть, як ви його розумієте.

 Вправа 3.   Читання притчі «Повна склянка»

 - Прочитайте притчу «Повна склянка».

Професор узяв п'ятилітрову скляну банку і поклав у неї каміння. Коли не було можливості додати в банку жодного каменя, він запитав студентів, чи повна банка. Відповіли: так, повна. Тоді він відкрив банку горошку і висипав її вміст у велику банку. Горошок зайняв вільне місце між каменями. Знову професор запитав студентів, чи повна банка. Відповіли: так, повна. Тоді він висипав у банку пісок. Пісок зайняв усе вільне місце. Ще раз професор запитав студентів, чи повна банка. Відповіли: так, цього разу однозначно повна.

-А зараз я хочу, щоб ви зрозуміли, що банка – це ваше життя. Камені – це найважливіше у вашому житті: сім'я, здоров'я, друзі, - усе необхідне, щоб життя було повним навіть у випадку, якщо все інше втратите. Горошок – це речі, які особисто для вас важливі: навчання, робота, авто, будинок. Пісок – це решта, дрібниці. Якщо спочатку наповнити банку піском, не залишиться місця, де б розмістилися горошок і камені. Так само і у вашому житті: якщо витрачати весь час і енергію на дрібниці, не залишиться місця для головного. Займайтеся, насамперед, каменями, тобто найважливішим у житті. Решта – це тільки пісок.



 -  Що професор хотів пояснити студентам? 

 - Що означає банка? (Життя) 

 - Що означають камені? (Сім'я, здоров'я, друзі)

*  Запам'ятовування словосполучень

 Перегляньте нижче словосполучення, які допоможуть скласти цікавий текст-розповідь. Відтворіть їх із пам'яті.

Професор філософії, повна банка, банка з камінням, банка горошку, наповнена піском, важливі речі, визначати пріоритети.

 -  Усно складіть текст-розповідь про професора й студентів із притчі. Візьміть участь у конкурсі на кращий текст-розповідь.

 -  Поміркуйте, які ваші цілі можна порівняти з камінням із притчі.

Вправа 4.                   Вправа "Мій вибір"

Вправа 5 (с. 10)                 Завдання Розумниці

 - Наступна сходинка до нашого успіху – завдання Розумниці. 

* Потрібно  уважно роздивитися карти кліматичних поясів.

Вправа 6.    Вправа на визначення швидкості читання

 -  Виконаємо вправу на визначення швидкості читання. По команді «почали» ви починаєте читати текст, а по команді «стоп» - закінчили. (Зафарбуйте кількість слів збоку!) Попрацюйте в парі ( з батьками) і поділіться своїми результатами. Ви стали вже на крок ближче до своєї мети.

Вправа 7.               Вправа «Учитель»

 - Сформулюйте і запишіть питання за текстами прочитаними!, а не вигадуйте. 

Вправа 8.   Робота з ребусом

 - Гарно попрацювали – можна і відпочити,   розгадати в парі цікавий ребус.

                              (підказка: зображені предмети - клітка і метро)

Вправа 9. Проочитайте уважно загадку, відгадайте і напишіть ознаки цього предмету (користуйтесь загадкою)

Вправа 10.  Виконайте самостійно.

! Домашнє завдання виконувати не треба!