середа, 14 жовтня 2020 р.

         Четвер  15 жовтня

 1. Математика - Урок 6 (с. 29 - 32) 
2. Читання - Урок 10 (с. 46 - 49)
3. Навч. разом - Урок 4 (с. 13 - 16)
4. Англ. мова - на блозі вчителя

Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky

      Рекомендації вчителя до уроків

            Математика  Урок 6
Вправи 1 - 3. Виконуєте самостійно.
Вправа 4. - Треба виконати віднімання складених іменованих чисел. 
 - Згадайте, що є 2 способи (забули - знайдіть зразок в Довіднику 3 клас).
Можна розв'язувати одним способом.
!Увага! Це приклади з переходом. Особливо будьте уважні з годинами і хвилинами.
Повторіть за відео потрібні знання:


Вправа 5. Усна лічба - самостійно.
Вправа 6.  - При обгрунтуванні, тобто доказі, свого вибору відповіді, скористайтесь правилом на с.20 впр.6.
Вправа 7.  - Гарно повторіть - довчить правило!
 - Визначайте нерівність так, як ми робили на минулому уроці. Зразок на с.25 впр.6 і 7.
Вправа 9. - Повторіть правило "Як знайти число за величиною його дробу".
Вправа 10. - За цим правилом знаходите числа:
а) 30 :3 * 10 = 100
   .... 
Вправа 11.  - Знайомиося з новим видом задач " Задачі на знаходження числа за величиною його дробу".
 - Прочитайте уважно пояснення, зверніть увагу (виділіть), як записувати короткий запис, як ров'язувати такі задачі (що знаходимо в 1 дії, в 2 дії, в 3 дії).
"Сторінка чемпіонів" - перевіримо себе на вміння розв'язувати задачі.
1 задача - Прочитайте задачу і розгляньте короткий запис.
 * Що ви можете сказати про вид задачі?  Так, це складена задача і ЗАДАЧА НОВОГО ТИПУ! НА ЗНАХОДЖЕННЯ ЧИСЛА ЗА ВЕЛИЧИНОЮ ЙОГО ДРОБУ! Ви теж це побачили? Молодці! Ви розумнички! 
 - Уважно розгляньте її розв'язування.
 * Що знаходили 1 дією? Скільки кг огірків потрібно засолити бабусі? 
 Як це знаходили? Знаходили число за величиною його дробу (це другий рядок: 4/7=24, 24:4*7)
 * Що знаходили 2 дією?  Залишок. Якою дією знаходиться залишок? Відніманням.
2 задача - Прочитайте уважно задачу. Що вам нагадує 2 задача? Так, 1 задачу. 
Значить будемо розв'язувати її за зразком першої задачі.
 * Що будемо знаходити 1 дією? (Так, ... Скільки всього грн було у Василька?)
 * Як будемо знаходити? (Нам підказує 2 рядок - де відома величина дробу:3/5=36. Тобто знаходити число за величиною його дробу. Скористайтесь 2 правилом на с.30.) 
  Записуйте 1 дію і рішайте.
 * Далі самостійно. Якщо забули види задач, скористайтесь Довідником 3 клас. Це ваші найперші помічники - в них є все, що ви вивчали!
    Старайтеся задачі розв'язувати самостійно і правильно!

                  Читання  Урок 10
Вправа 1.  - Самостійно. Не забудьте підкреслити за завданням.
Вправа 2.  Виконайте вправу "Фотоапарат".


Вправа 3. Конкурс "Найрозумніший"
 * Якщо щось забули, не лінуйтесь подивитись на попередніх уроках цього зошита.
Виконуйте охайно і правильно.
Вправи 4-5. Самостійно.
Вправа 8.  - Уважно читайте твір, щоб виконати до нього завдання.
! Якщо бажаєте прочитати з диктором, знайдіть урок на сайті "Інтелект України" (ссилку я дала у вайбері у групі 4-А)
Вправа 9.  - Попрацюйте над завданнями Питайлика.

      -  Пісню "Кольорова планета" послухайте на сайті "Інтелект України"



                Навчаємося разом  Урок 4
Вправа 1. Прочитайте уважно вислів Януша Корчака, поясніть його і запам'ятайте!
Вправа 2. - Попрацюємо над притчою про перлину. (перлина - жемчужина)
1) Прочитайте - ознайомтеся  з притчею разом з диктором:


2) - Прочитайте притчу самостійно як диктор на екрані.



 - Поміркуйте, чому Морський дух допоміг чоловікові дістати перлину.
 - Щоб скласти текст - міркування про чоловіка, який намагався дістати з моря перлину, перегляньте презентацію зі словами і словосполученнями, які допоможуть скласти цікавий текст-міркування. Запишіть їх з пам'яті:


Вправи 3-4.  - А тепер складіть (усно) текст - міркування про себе, як ви "Щодня впевнено крокуєте до своєї мети" і впишіть в таблицю-щоденник завдання, які допомагають тобі досягти своєї цілі, мети.
         "Практична сторінка" с.14-15
Вправа 5. - Перегляньте відео і виконайте до них завдання:



Вправа 6.  - Прочитайте 2 рази по 1 хв (кожен раз починаєте читати з першого слова!) і не забудьте позначити кількість слів збоку різними кольорами.
Вправа 7. - Правильно сформулюйте питання до цих відеофрагментів, до цих текстів і запишіть їх каліграфічно, без помилок.
             "Ігрова сторінка" с.16.
Вправи 8 - 10. - Самостійно.
Підказка до ребуса: малюнки - кава і рот, але він перевернутий! (тобто це слово треба читати з кінця наперед).
     Домашнє завдання не виконуєте.