Четвер, 9 квітня
Доброго дня, діти! Бажаю більше гарних емоцій! Гарних успіхів у навчанні!
Діти, які ви молодці! Як гарно ви працюєте! Саша, Аня С., Гліб дякую за прислані роботи: чисті, охайні, продумані відповіді.
Багато учнів класу вже розказали вірші напам'ять! Дякую учням, які приєднуються до них: Даші! Ігнатові! Вони здали уже 2 вірша! Молодці!
Перші діти, які вже виконали і прислали самостійні роботи з укр. мови:
Ваня, Ярослав, Аня С., Данііл І., Кирил П., Ігнат, Саша!
Супер! Молодці! Вітаю вас з відмінними оцінками!
Перші діти, які вже виконали і прислали самостійні роботи з укр. мови:
Ваня, Ярослав, Аня С., Данііл І., Кирил П., Ігнат, Саша!
Супер! Молодці! Вітаю вас з відмінними оцінками!
1. Математика - Урок 4 (с.16, 18,19)
Тема:Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками.
Тема:Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками.
2. Укр. мова - Урок 5 (с. 9 - 11) Перевірна самостійна робота по темі "Дієслово" - виконати і переслати на вайбер! Обов'язково!!
Тема: Узагальнення знань про дієслово. Самостійна робота
Тема: Узагальнення знань про дієслово. Самостійна робота
3. Трудове навчання/ Навчаємося разом - Частина 8 Урок 1 - 2 (с. 1,5 і на с.4, 8 тільки вправи "Ігрові", домашнє завдання не треба робити) + Поробка "Каскад емоцій"
Тема: Емоції: позитивні і негативні.
Виготовлення поробки "Каскад емоцій"
Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
Математика Урок 4
Вправа 1.Перш ніж обводити чисельник, знаменник, згадайте правила:
* Що таке чисельник і де він пишеться?
* Що таке знаменник і де він пишеться?
Вправа 2.!Дробові числа, як і натуральні числа, можна порівнювати!
Зверніть увагу, що сьогодні ми порівнюємо дроби, у яких однакові знаменники!
! Увага! сторінку 17 пропускаємо, почнемо з понеділка! (за бажанням можете ознайомитись)
Вправа 8. Зразок розв'язування таких задач на с.13!
Вправа 9. Згадавши, що таке прямокутник та квадрат, прочитавши завдання, складаємо план рішення задачі:
- Ми можемо зразу накреслити квадрат? Ні.
- Чому ? Нам невідома довжина сторони квадрата ( а вони у квадрата всі рівні.
*Значить, треба спочатку знайти, чому дорівнює сторона квадрата! Як?
1 крок: ми можемо знайти площу прямокутника: S пр.= a * b
2 крок: Міркуємо! А площа прямокутника - це є площа квадрата S пр. = S кв.
значить, ми можемо знайти сторону квадрата із формули S кв. = a * a
! Які два однакові числа треба перемножити, щоб получити 16?! (4 * 4) Це і є сторона квадрата.
А тепер, знаючи чому дорівнює сторона квадрата , беремо простий олівець (гарно заструганий), лінійку і креслимо у зошиті квадрат зі стороною ... см.
Діти, розв'язуючи задачі на "Сторінці чемпіонів" будьте уважні до виду задачі (згадайте, є довідники з 1
класу!),вчитуйтесь, уявляйте, розмірковуйте!!!
Не рішайте неправильно!
Укр. мова Урок 5
- Діти, це перевірна самостійна робота по темі "Дієслово".
Як ви вивчили її, як зрозуміли?
Ви отримаєте за виконану роботу оцінку (роботу треба обов'язково прислати мені!), тому постарайтеся, будьте уважні, продумуйте відповіді, перевіряйте себе - у вас є всі можливості отримати гарні оцінки. Гарних успіхів!
Вправа 2. Карта знань на с.40 допоможе вам повторити вивчене про дієслово і заповнити таблицю на с.10
! Приклади - дієслова можете вписувати свої або зі с. 10 у лівій верхній рамочці:сіяти, скосити.
Всі інші вправи, завдання як записано, так і виконуємо.
Навчаємося разом (Частина 8!)
Урок 1, 2 ( тільки с.1, 5, а на с.4, 8 тільки ігрові №9, 10, 11.)
Вправа 3 с.1. Прочитайте інформацію в рамочці, повторіть.
Перегляньте презентацію
Вправа 4 (с.1) Повправляйтесь у розпізнаванні емоцій:
1) з'єднайте світлини із словами - назвами емоцій;
2) виконайте вправу "Актор" разом з рідними.
Вправа 3 на с.5. Прочитайте знайдіть відповіді на питання (підкресліть!):
1) На які 2 групи поділяємо емоції?
2) Назвіть, які належать до позитивних емоцій?
3) Назвіть, які належать до негативних емоцій ?
4)Зробіть висновок: які краще мати емоції і чому?
"Якщо хочеш, щоб життя всміхалося тобі, подаруй йому свій чудовий настрій"( Бенедикт Спіноза)
- Діти, ви згодні з цим висловлюванням?
- Поміркуйте, які емоції створюють чудовий настрій?
- Що веселить тебе, а що засмучує?
Преглянувши презентацію, ми з вами вивчаючи емоції на уроках праці, протягом місяця, виготовимо ляльку емоцій або кубик емоцій (на вибір). Вони нам допоможуть навчитися розпізнавати емоції.
Виберіть, що ви будете робити, приготуйте потрібні матеріали та інструменти, і починайте працювати (поступово, не за один день)
Тема: Емоції: позитивні і негативні.
Виготовлення поробки "Каскад емоцій"
Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
Математика Урок 4
Вправа 1.Перш ніж обводити чисельник, знаменник, згадайте правила:
* Що таке чисельник і де він пишеться?
* Що таке знаменник і де він пишеться?
Вправа 2.!Дробові числа, як і натуральні числа, можна порівнювати!
Зверніть увагу, що сьогодні ми порівнюємо дроби, у яких однакові знаменники!
Вправа 8. Зразок розв'язування таких задач на с.13!
Вправа 9. Згадавши, що таке прямокутник та квадрат, прочитавши завдання, складаємо план рішення задачі:
- Ми можемо зразу накреслити квадрат? Ні.
- Чому ? Нам невідома довжина сторони квадрата ( а вони у квадрата всі рівні.
*Значить, треба спочатку знайти, чому дорівнює сторона квадрата! Як?
1 крок: ми можемо знайти площу прямокутника: S пр.= a * b
2 крок: Міркуємо! А площа прямокутника - це є площа квадрата S пр. = S кв.
значить, ми можемо знайти сторону квадрата із формули S кв. = a * a
! Які два однакові числа треба перемножити, щоб получити 16?! (4 * 4) Це і є сторона квадрата.
А тепер, знаючи чому дорівнює сторона квадрата , беремо простий олівець (гарно заструганий), лінійку і креслимо у зошиті квадрат зі стороною ... см.
Діти, розв'язуючи задачі на "Сторінці чемпіонів" будьте уважні до виду задачі (згадайте, є довідники з 1
класу!),вчитуйтесь, уявляйте, розмірковуйте!!!
Не рішайте неправильно!
Укр. мова Урок 5
- Діти, це перевірна самостійна робота по темі "Дієслово".
Як ви вивчили її, як зрозуміли?
Ви отримаєте за виконану роботу оцінку (роботу треба обов'язково прислати мені!), тому постарайтеся, будьте уважні, продумуйте відповіді, перевіряйте себе - у вас є всі можливості отримати гарні оцінки. Гарних успіхів!
Вправа 2. Карта знань на с.40 допоможе вам повторити вивчене про дієслово і заповнити таблицю на с.10
! Приклади - дієслова можете вписувати свої або зі с. 10 у лівій верхній рамочці:сіяти, скосити.
Всі інші вправи, завдання як записано, так і виконуємо.
Навчаємося разом (Частина 8!)
Урок 1, 2 ( тільки с.1, 5, а на с.4, 8 тільки ігрові №9, 10, 11.)
Вправа 3 с.1. Прочитайте інформацію в рамочці, повторіть.
Перегляньте презентацію
1) з'єднайте світлини із словами - назвами емоцій;
2) виконайте вправу "Актор" разом з рідними.
Вправа 3 на с.5. Прочитайте знайдіть відповіді на питання (підкресліть!):
1) На які 2 групи поділяємо емоції?
2) Назвіть, які належать до позитивних емоцій?
3) Назвіть, які належать до негативних емоцій ?
4)Зробіть висновок: які краще мати емоції і чому?
"Якщо хочеш, щоб життя всміхалося тобі, подаруй йому свій чудовий настрій"( Бенедикт Спіноза)
- Діти, ви згодні з цим висловлюванням?
- Поміркуйте, які емоції створюють чудовий настрій?
- Що веселить тебе, а що засмучує?
Преглянувши презентацію, ми з вами вивчаючи емоції на уроках праці, протягом місяця, виготовимо ляльку емоцій або кубик емоцій (на вибір). Вони нам допоможуть навчитися розпізнавати емоції.
Виберіть, що ви будете робити, приготуйте потрібні матеріали та інструменти, і починайте працювати (поступово, не за один день)