Четвер, 23 квітня
Добрий день дорогі діти і батьки!
Почну з доброго: Радують діти, які вчасно виконують, присилають роботи.
Вчора самостійну роботу з математики прислали 10 учнів: Ярослав, Аня С., Данііл І., Юля, Ігнат, Саша, Аня Х., Кирил П., Слава, Юхим! Розумнички!
Самостійну роботу з укр. мови прислали ще 5 учнів: Кирил П., Ваня, Юхим, Слава і Даша. Молодці!
Оцінки за перевірні роботи надішлю кожному особисто.
Велика подяка батькам цих дітей, які підтримують їх у цей нелегкий час (хоча і самим важко), виховують у дітей працьовитість, відповідальність, наполегливість у досягненні своєї мети (мати знання, гарні оцінки). Адже вже скоро закінчується 2 семестр, навчальний рік.
Не забувайте: "Все у ваших руках!" - це закон життя (це батьки ви можете підтвердити на своєму досвіді. Тому не підтримуйте лінь у дітей! Щоб не було потім прикро, неприємно і дітям, і вам за отримані оцінки за семестр, за рік, поки ще є час - хоч і не так уже і багато.
Карантин - це школа домашня. Кожен день за режимом повинні бути відведені часи на уроки за розкладом + результативність цих занять = успіх!
Добрий день дорогі діти і батьки!
Почну з доброго: Радують діти, які вчасно виконують, присилають роботи.
Вчора самостійну роботу з математики прислали 10 учнів: Ярослав, Аня С., Данііл І., Юля, Ігнат, Саша, Аня Х., Кирил П., Слава, Юхим! Розумнички!
Самостійну роботу з укр. мови прислали ще 5 учнів: Кирил П., Ваня, Юхим, Слава і Даша. Молодці!
Оцінки за перевірні роботи надішлю кожному особисто.
Велика подяка батькам цих дітей, які підтримують їх у цей нелегкий час (хоча і самим важко), виховують у дітей працьовитість, відповідальність, наполегливість у досягненні своєї мети (мати знання, гарні оцінки). Адже вже скоро закінчується 2 семестр, навчальний рік.
Не забувайте: "Все у ваших руках!" - це закон життя (це батьки ви можете підтвердити на своєму досвіді. Тому не підтримуйте лінь у дітей! Щоб не було потім прикро, неприємно і дітям, і вам за отримані оцінки за семестр, за рік, поки ще є час - хоч і не так уже і багато.
Карантин - це школа домашня. Кожен день за режимом повинні бути відведені часи на уроки за розкладом + результативність цих занять = успіх!
Шановні батьки, хто ще не відпрацював режим за такою формулою, почніть сьогодні ж!
З повагою до вас Любов Олексіївна
Завтра мені треба здати звіт успішності учнів класу адміністрації, прийдеться прізвища дітей, які не здали вірші, перевірні роботи подати у звіті.
Сьогодні працюємо за таким розкладом:
1. Математика - Урок 9 (продовження с.38 - 40)
Завтра мені треба здати звіт успішності учнів класу адміністрації, прийдеться прізвища дітей, які не здали вірші, перевірні роботи подати у звіті.
Повідомляю, що весняні конкурси
«Кенгуру» та «Колосок-весняний», на які здавали гроші, будуть проведені, як
тільки закінчиться карантин! Завдання надішлють друковані, як завжди.
Але, Увага!!! 25 квітня буде
проведений конкурс „КОЛОСОК” онлайн. Безкоштовно!!!
Але діти зареєструються самі, всі бажаючі, і ті, що
платили, і ті, що ні.
Вони отримають
електронні сертифікати і призи - електронні передплати газети „КОЛОСОЧОК” або
журналу „КОЛОСОК”.
Реєстрація для
участі у конкурсі
„КОЛОСОК для всіх” уже розпочалася у мобільному додатку „Колосок конкурс. Готуйся
– конкурс Колосок онлайн”.
Нагадують, що
завантажити його на мобільний телефон можна у Play Market за пошуковими
словами: „колосок”, „конкурс колосок”, „колосок конкурс”.
Сьогодні працюємо за таким розкладом:
1. Математика - Урок 9 (продовження с.38 - 40)
Тема: Письмове ділення двоцифрових чисел. Об'ємні фігури
2. Укр. мова - Урок 12 (с.29 - 31)
Тема: Службові частини мови. Сполучник
3. Навчаємося разом - Урок 6 (с.21 і с.24 "Ігрова")
Тема: Є совість - є сором, а сорому немає - і совісті немає
Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
Математика Урок 9 (продовження с.38 - 40)
Вправа 5. Почнемо з математичної розминки, з "Чарівних прямокутників".
- Роздивемося прямокутники. Що ми бачимо:
- Перший прямокутник поділений на 3 трикутника, в кожному з них записане число.
А інші прямокутники так само поділені на трикутники, але у двох трикутниках записані числа, а в третьому - ні! Наша задача знайти число, яке повинно бути записане в 3 трикутнику.
- З чого почнемо? Треба знайти ключик до розв'язування! Що це за ключик? .... Правильно - це сума чисел у всіх трикутничках першого прямокутника: 21+3+63=87. Чому це ключик? Тому що сума всіх трьох чисел кожного прямокутника теж дорівнює 87!
- Існує 2 способи знаходження третього числа. Ми їх знаємо:
1 спосіб: 1) Знаходимо суму двох відомих 31+2=33
2) 87 - 33 = 44 - в 2 прямокутнику в порожній трикутничок вписуємо число 44.
87-(31+2)=44
2 спосіб: Можна від суми 87 послідовно відняти кожне число, спочатку 31, потім 3.
87-31-2=46-2=44
- Далі, користуючись любим способом знаходьте і вписуйте третє число.
...........
Я вписала такі числа:
3 прямокутник: число 71, тому що 87-(12+4)=87-16=71
4 прямокутник - 67 (тому що 87-(15+5)=87-20=67)
5 прямокутник - 58 (тому що 87-(17+12)=87-29=58
6 прямокутник - 59 (87-(25+3)=87-28=59)
Вправа 6. - Діти, Мудра Сова знайомить вас з ознакою чисел, які діляться на 2.
Прочитайте правило і запам'ятайте цю ознаку. Яку? Підкресліть: вони закінчуються цифрами 0, 2, 4, 6, 8.
- Тому щоб виписати числа, які діляться на 2, не треба їх рішати! А треба просто подивитися на останню цифру: якщо 0,або 2, чи 6, 8 - то це число ділиться на 2!
Самоперевірка: 2, 20, 18, 48, 180, 896.
Вправа 7. Діти, до цього уроку ми вчилися ділити у стовпчик на одноцифрове число. А сьогодні разом із Знайкою вчимо алгоритм ділення у стовпчик на двоцифрове число.
Перегляньте презентації:
- Переглянувши презентації, ви почули, що існує 2 способи ділення на двоцифрове число. Ми вивчаємо поки один спосіб - це СПОСІБ ДОБОРУ (підбору).
- Прочитайте алгоритм у зошиті і користуйтесь ним, виконуючи далі приклади на ділення:
* Треба 72:12
Міркуємо: Шукаємо, скільки разів треба взяти 12 (дільник), щоб отримати 72 (ділене). Як шукаємо? - добираємо:
беремо 2 рази: 12*2=24 мало - не підходить
беремо 3 рази: 12*3=36 мало - не підходить
беремо 4 рази: 12*4=48 малувато - не підходить
беремо 5 разів: 12*5=60 малувато - не підходить
беремо 6 разів: 12*6=72 Ура!!! підходить! Ми брали 6 разів, тому 6 записуємо у часці (під рискою справа)
Вправа 9. Задача на кратне порівняння двох добутків. Зразок таких задач на с.31!!!
Можете виразом рішати, як у завданні, можете діями.
Вправа 10. Повторимо знання про об'ємні фігури за інтелект-картою IV і с.22.
- Порахуйте кількість вершин, граней і ребер у поданих фігурах.
Перевірте за презентацією.
Укр. мова Урок 12
І. На с. 29 ми будемо продовжувати вивчати службові слова.
- Згадаємо, що ми про них знаємо, переглянувши презентацію
- А щоб згадати, які граматичні значення мають службові слова, тобто які функції виконують, попрацюємо за підручником-зошитом:
Вправа 1. Відкрийте таблицю на с.29:
- Розкажіть про прийменник: які виконує функції, приведіть приклади.
- Розкажіть про сполучник: які він функції виконує, прочитайте і запам'ятайте приклади сполучників.
! Приклади виписувати не треба, а підкресліть їх прямо у зошиті!
Вправа 2. - Мудра Сова нагадує нам , що є однорідні члени речення (це такі слова в реченні, які відповідають на одне і теж питання і відносяться до одного і того ж слова).
! Чому про них згадала Сова? Тому що однорідні члени речення зв'язуються СПОЛУЧНИКАМИ.
! Зверніть увагу, коли ставимо коми перед сполучниками, а коли не ставимо.
- Якраз коми і є помилками, яких немає у реченнях-прислів'ях (! перед сполучниками а, бо завжди ставимо кому!)
Вправа 3. Щоб правильно назвати частини мови, вам допоможе таблиця на с.38.
Вправа 5. Продовжуємо повторювати тему"Будову слова".
Перегляньте презентацію:
Ще допомагатиме при розборах слів за будовою ось такий чудовий довідничок!
- Розгляньте наступну таблицю: Вона допоможе знайти слова, в коренях яких чергуються приголосні:
- Знайшли? Обведіть.
Вправа 6. На оцінку! За виконання цієї вправи (всі завдання) буде виставлена оцінка в журнал.
!!! Вчимося розрізнювати прийменники і префікси,
РАЗОМ ЧИ ОКРЕМО
* (про)жити? - Ставимо питання: що зробити? - в питанні "про" немає - значить пишемо РАЗОМ: ПРОЖИТИ!
* (без)їжі? - Ставимо питання: без чого? - у питанні "без" є - значить пишемо ОКРЕМО: БЕЗ ЇЖІ
* (про)зорої? - питання: якої? - у питанні "про" немає - пишемо разом: ПРОЗОРОЇ
* (з)ціляє? - що робить? - "з" немає - пишемо разом: ЗЦІЛЯЄ
* (по)новлює? - що робить? - "по" немає - пишемо разом: ПОНОВЛЮЄ
* (у) !!! Будьте уважні! "у" відноситься не до слова "спекотливі", а аж до іменника "дні"!
Ставимо питання: у кого? у що? у дні - у питанні "у" є - значить пишемо ОКРЕМО :
у спекотливі жнив'яні дні
* (з)ручності - що? - "з" немає у питанні - пишемо разом: ЗРУЧНОСТІ
* (до)живих джерел? - до чого? (до джерел) - у питанні є "до" - пишемо окремо: ДО ЖИВИХ ДЖЕРЕЛ
Підказка! Прийменники служать тільки іменникам! Тому і мають назву "при + йменники"! Запам'ятайте, діти!
Навчаємося разом Урок 6
- Тема уроку говорить, що сьогодні ,діти, ви дізнаєтесь про емоцію "сором".
Вправа 3. Перегляньте фрагмент мультфільму "Феї", попрацюйте над завданнями до нього.
Вправа 4. Прочитайте текст і знайдіть відповіді на 3 питання:
1) Коли у людини виникає емоція "сором"?
2) Що собою уявляє емоція "сором"?
3) Як виглядає засоромлена людина? Опишіть портрет засоромленої людини.
- Знайдіть "емоцію сорому" на "Кубику емоцій".(якщо кубик є)
- Намалюй на стороні кубика - "емоцію сорому".(для тих, хто виготовляє кубик поступово)
- Виконайте вправу "Актор": зобрази сором. (перед дзеркалом)
- Цікаво почути ваші відповіді на питання: "Якщо людина здатна відчувати сором - це добре чи погано?"
Чи згодні ви з висловом Френсіса Бекона
"Рум'янець сорому - убрання доброчесності"?