Середа, 8 квітня
Усім доброго дня і радісних емоцій!
Дякую Данилові І. за відповідь з "Навчаємося разом", уважно працюєш! Данило здав третій вірш "Чорнобривці"!
Вітаю із здачею віршів! Молодці - Юхим! Кирил П.! Слава! Саша! Танюша!
1. Математика - Урок 3(с.11 - 15)
Усім доброго дня і радісних емоцій!
Дякую Данилові І. за відповідь з "Навчаємося разом", уважно працюєш! Данило здав третій вірш "Чорнобривці"!
Вітаю із здачею віршів! Молодці - Юхим! Кирил П.! Слава! Саша! Танюша!
1. Математика - Урок 3(с.11 - 15)
Тема: Звичайний дріб. Множення іменованого числа на натуральне. Задачі на знаходження суми двох добутків
2. Людина і світ - Частина 7 Урок 9 (с.50 - 56) ! на с. 56 не треба писати оповідання
Тема: Утворення форм рельєфу
3. Укр. мова - Урок 4 (с. 6 - 8). Вправи 1, 2, 3 і 7, 8.
Тема: Наказовий спосіб дієслова
4. Читання - Урок 4 (с.14 - 19) (Урок 3 пропускаємо пока - це Позакласне читання)
Тема: Літературні казки. Ліман Френк Баум "Чарівник Країни Оз"
Рекомендації, пояснення вчителя
Математика Урок 3
Математика Урок 3
Вправа 1. Гарно повторіть правило:
- Звичайний дріб - це запис якого виду?
- Що таке чисельник, що він показує, де його пишемо?
- Що таке знаменник, що він показує, де його пишемо?
* Потренуймося - Назвемо дроби разом:
дві четвертих, дві третіх, одна дев'ята, дев'ять десятих, три п'ятих, одинадцять дванадцятих
одна десята, чотири сьомі.
* А тепер пограємо - "Оживіть" дробові числа". Використовуйте кольорові олівці, Як і що обвести - написано у завданні.
Вправа 2. 1 крок: лічимо на скільки всього рівних частин поділений круг (кожен окремо). Це є .... правильно - знаменник і записуємо його внизу, під рискою.
2 крок: тепер полічимо скільки зафарбували частин. А це ... чисельник, записуємо вгорі, над рискою.
Наприклад: Міркую так: четвертий круг (порахували) поділений на 8 рівних частин - 8 це знаменник і записую 8 під рискою. Тепер лічу зафарбовані частини - їх 4, це чисельник, записую 4 над рискою. Получилась дріб (або дробове число) - чотири восьмих.
4
8
Вправа 6. Згадаймо! Частка ділення :
Добуток множення *
Сума додавання +
Різниця віднімання -
Для самоперевірки: Чи так ви записали?
а) a : c
б) (а + с) * m
* Чому так, поясніть ?
Вправа 7. Щоб правильно виконати це завдання спочатку вивчить правило і користуйтесь ним.
Вправа 8. Не забули, як розв'язувати задачі за допомогою рівняння?
Нагадую, зразок на с. 4!
А ще Карта знаь "Рівняння" 14. Складені рівняння - 1крок це порядок дій!
Вправа 10. Увага! Новий вид задачі! Задачі на знаходження суми двох добутків ( три дії).
Прочитайте уважно міркування, виділіть 1 дію, 2 дію, 3 дію.
Розгляньте зразок ! короткого запису таких задач,
дій, пояснень до них,
виразу (до задач такого виду)
відповіді!
Зроби закладку на цій сторінці і користуйся нею при розв'язуванні задач такого виду!!!
Вправа 12. - Уважно повторивши правила, прочитавши задачу, записавши короткий запис, скажіть, чи можемо ми зразу знайти площу або периметр? ...... Так, ні.
- Чому? ....... Тому що невідома ширина.
- А можемо знайти ширину? ....... Так.
- Значить , першою дією знайдемо ширину. ( Не забули? у 6 разів менше - це :6)
- Тепер відома і довжина, і ширина.
Другою дією шукайте площу, а третьою - периметр.
Людина і світ урок 9 (ч.7)
! на с.56 не треба писати оповідання
Вправи 1, 2, 3. Це повторення вивченого на минулому уроці. Якщо забули, подивіться с.44 - 45 і презентацію (урок за понеділок)
Вправа 5. Новий матеріал - відповідь на цікаве питання:
Як утворюються форми рельєфу? Ви знаєте, діти?
Як утворюються рівнини, гори? Цікаво дізнатися?
- Відповіді на ці питання дась нам розумник Адаптер. За роботу!
- Прочитайте 1 абзац і знайдіть, підкресліть відповіді на 2 питання:
* Під дією чого виникають основні форми рельєфу - гори й рівнини?
* А чим проявляються ці дії могутніх внутрішніх сил Землі?
- Читаємо 2 абзац,шукаємо відповідь (підкреслюємо) на питання:
* А дії яких зовнішніх сил утворюють різноманітні нерівності? Назвіть зовнішні сили, які виконують роль "скульптора".
- Прочитайте 3 абзац і дізнаєтесь:
* Хто утворює яри, балки та річкові долини на рівнинах?
Хто утворює глибокі ущелини та каньйони в горах?
* Де знаходиться найбільший у світі Великий каньйон? Яка його глибина ?
Висноввок: Як утворюються форми рельєфу?
c.56 У рамочці! Прочитайте і перекажіть!
Вправа7. Спершу ніж відмітити світлину, перегляньте відеофрагмент:
Укр. мова Урок 4 (виконати тільки вправи 1, 2, 3,і 7, 8).
Вправа 1.! Обов'язково згадайте види речень за с.39:
Прочитавши повідомлення Знайки, ви дізналися, що в спонукальних реченнях уживаються дієслова наказового способу ( від слова "наказ") і як вони утворюються.
Зразок у вправі і таблиця допоможе утворити форми наказового способу:
* нести - неси зошит, хай (нехай) несуть ..., несіть ...;
* читати - читай казку, хай (нехай) читають ..., читайте ....
Вправа 2. - Визначаючи дієвідміну, не забудьте:
! ставимо в 3 особу множини: вони що роблять? коять.
А далі за правилом, таблицею
* синоніми в неозначеній формі:
що робити? говорити, торочити, теревенити, ... .
Людина і світ урок 9 (ч.7)
! на с.56 не треба писати оповідання
Вправи 1, 2, 3. Це повторення вивченого на минулому уроці. Якщо забули, подивіться с.44 - 45 і презентацію (урок за понеділок)
Вправа 5. Новий матеріал - відповідь на цікаве питання:
Як утворюються форми рельєфу? Ви знаєте, діти?
Як утворюються рівнини, гори? Цікаво дізнатися?
- Відповіді на ці питання дась нам розумник Адаптер. За роботу!
- Прочитайте 1 абзац і знайдіть, підкресліть відповіді на 2 питання:
* Під дією чого виникають основні форми рельєфу - гори й рівнини?
* А чим проявляються ці дії могутніх внутрішніх сил Землі?
- Читаємо 2 абзац,шукаємо відповідь (підкреслюємо) на питання:
* А дії яких зовнішніх сил утворюють різноманітні нерівності? Назвіть зовнішні сили, які виконують роль "скульптора".
- Прочитайте 3 абзац і дізнаєтесь:
* Хто утворює яри, балки та річкові долини на рівнинах?
Хто утворює глибокі ущелини та каньйони в горах?
Каньйон — Вікіпедія
cañón — глибока ущелина) — форма рельєфу,
глибока долина між кручами, зазвичай вимита річкою. На відміну від ущелини,
переважно все дно каньйону зайнято руслом річки. ... Слово «каньйон»
іспанського походження (cañón).
* Хто? Правильно, це водотоки (від "тече вода" - це річки, водоспади, дощі), хоч тимчасові, хоч постійні.* Де знаходиться найбільший у світі Великий каньйон? Яка його глибина ?
Висноввок: Як утворюються форми рельєфу?
c.56 У рамочці! Прочитайте і перекажіть!
Вправа7. Спершу ніж відмітити світлину, перегляньте відеофрагмент:
Вправа "Робота з картою".
Працюючи з картою, не забудьте спочатку що зробити? Правильно! Згадати і позначити на карті сторони горизонту: північ - ... угорі
південь - ... внизу
праворуч - .... схід
ліворуч - ....захід
Укр. мова Урок 4 (виконати тільки вправи 1, 2, 3,і 7, 8).
Вправа 1.! Обов'язково згадайте види речень за с.39:
Прочитавши повідомлення Знайки, ви дізналися, що в спонукальних реченнях уживаються дієслова наказового способу ( від слова "наказ") і як вони утворюються.
Зразок у вправі і таблиця допоможе утворити форми наказового способу:
* нести - неси зошит, хай (нехай) несуть ..., несіть ...;
* читати - читай казку, хай (нехай) читають ..., читайте ....
Вправа 2. - Визначаючи дієвідміну, не забудьте:
! ставимо в 3 особу множини: вони що роблять? коять.
А далі за правилом, таблицею
Вправа 3. Для чого треба знати дієвідміни?
! Щоб правильно писати закінчення у дієсловах: -е, є чи - и, ї!
Плач...мо - е чи и писати, визначимо дієвідміну ( вони що роблять? плачуть, закінчення - уть, це І дієвідміна) значить пишемо - е: плачемо .
Вправа 8.
* Орфограма "Ненаголошені е - и в корені слова" (де можна, підбираємо перевірне слово, не забувайте)* синоніми в неозначеній формі:
що робити? говорити, торочити, теревенити, ... .