Вівторок, 7 квітня
- Доброго дня, діти! Сьогодні вівторок, то ж працюємо за розкладом вівторка. Бажаю гарних успіхів!😉
1. Англ. мова - НАГАДУЮ! завдання на блозі вчителя Костянко Тетяни Володимирівни (заходимо через сайт школи zosh7.in.ua - Дистанційне навчання - розклад уроків - 1-4 класи) Не забувайте зразу відправляти роботи вчителю!
- Доброго дня, діти! Сьогодні вівторок, то ж працюємо за розкладом вівторка. Бажаю гарних успіхів!😉
1. Англ. мова - НАГАДУЮ! завдання на блозі вчителя Костянко Тетяни Володимирівни (заходимо через сайт школи zosh7.in.ua - Дистанційне навчання - розклад уроків - 1-4 класи) Не забувайте зразу відправляти роботи вчителю!
2. Математика - Урок 2 (с.7 - 10)
Тема: Звичайний дріб. Множення іменованого числа на натуральне.
3. Укр. мова - Частина 8. Урок 3(с.3 - 5). Вправи 1, 2, 6, 7
Тема: Правопис особових закінчень дієслів
4. Читання - Урок 2 (с.5 - 9)
Тема: Видатні поети України про людину й про Україну
Вітаю учнів, які здали вірші напам'ять:
* вірш В. Симоненка "Лебеді материнства":
Ярослав, Кирил (Позняковський), Данііл (Іллічов), Ігнат, Юхим, Слава, Аня (Серікова) і Аня (Харченко), Даша, Маша. Молодці! Діти получили 12 балів! і як, кажуть, "Зробив діло, гуляй сміло".
* вчора, діти, ви получили завдання - вчити напам'ять вірш О. Олеся "Серед краси"
І вчора Ярослав вивчив цей вірш і розказав виразно, без помилок. Ярослав отримує 12 б.! за другий вірш. Правильно, "не відкладаємо на завтра те, що можна зробити сьогодні".
Що й зробив Данііл Іллічов! Вітаю: Він розказав на 12 б. другий вірш!
Кирюша Позняковський - 12 б.!
Вітаю учнів, які здали вірші напам'ять:
* вірш В. Симоненка "Лебеді материнства":
Ярослав, Кирил (Позняковський), Данііл (Іллічов), Ігнат, Юхим, Слава, Аня (Серікова) і Аня (Харченко), Даша, Маша. Молодці! Діти получили 12 балів! і як, кажуть, "Зробив діло, гуляй сміло".
* вчора, діти, ви получили завдання - вчити напам'ять вірш О. Олеся "Серед краси"
І вчора Ярослав вивчив цей вірш і розказав виразно, без помилок. Ярослав отримує 12 б.! за другий вірш. Правильно, "не відкладаємо на завтра те, що можна зробити сьогодні".
Що й зробив Данііл Іллічов! Вітаю: Він розказав на 12 б. другий вірш!
Кирюша Позняковський - 12 б.!
5. Навчаємося разом - Частина 7! Урок 7(с.25,28)
Тема: Найдавніше у світі - людина. Емоції
6. Інформатика - завдання на сайті школи, на блогах вчителів Полонської Алли Олександрівни і Гайчук Олени Олександрівни
Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
Математика 2 урок ( ч.8)
Вправа 1. Повтори, довчи! правило про звичайний дріб:
- Запис якого виду є звичайним дробом?
- Що таке чисельник і де він пишеться?
- Що таке знаменник і де його писати?
- Потренуйся правильно читати дробові числа:
! Довідка У дробових
числівниках перша частина (чисельник) відмінюється, як кількісний числівник, а друга (знаменник) — як порядковий).
Н.
|
одна сьома
|
три сьомі
|
вісім десятих
|
Р.
|
однієї сьомої
|
трьох сьомих
|
восьми десятих
|
Д.
|
одній сьомій
|
трьом сьомим
|
восьми десятим
|
Зн.
|
одну сьому
|
Як у називному відмінку
|
|
Ор.
|
однією сьомою
|
трьома сьомими
|
вісьма десятими
|
М. (на)
|
одній сьомій
|
трьох сьомих
|
восьми десятих
|
- Прочитаймо дробові числа разом: дві п'ятих, одна третя, чотири п'ятих, шість десятих, три сьомі, одна шоста, п'ять сьомі, вісім дев'ятих/
Вправа 2. Увага! Дробові числа записуємо у двох клітинках: у верхній - числівник, а у нижній - знаменник, між ними - риска дробова (яка означає дію ділення)
Вправа 4.Розв'язуючи задачу, виникає проблема, як помножити 5 м 20 см на 7?
Це наша нова тема сьогодні .На с.8 прочитайте вправи 6, 7 і дізнаєтесь як множити іменовані числа:
1) прості іменовані числа (впр. 6) Як множення звичайних чисел
35 см * 2 = 70 см
2)складені іменовані числа (впр. 7) Спочатку складене іменоване перетворюємо на просте!
Увага на алгоритм!
Вправа 5. до 3 стовпчика! При множенні круглого числа на кругле:
* спочатку помножили числа без нулів,
* а потім дописуємо стільки нулів скільки їх разом всього у двох числах
40 * 70 = 2800
Вправа 9. Прочитавши задачу, ви зрозуміли, що її розв'язуємо рівнянням. Дивіться зразок таких задач на с 4 вправа 4
Укр. мова Урок 3 (частина 8)
Виконайте тільки вправи 1, 2, 6 і 7.
Вправа 1.
Виконайте тільки вправи 1, 2, 6 і 7.
Вправа 1.
Вправа 2.
Читання Урок 2
Опрацювавши матеріал уроку, прослухайте пісню "Чорнобривці"
Діти, є пропозиція!: якщо вам сподобалась пісня, то можна її вивчити напам'ять замість вірша "Серед краси" (ще й заспівати!)
Навчаємося разом Урок 7 (частина 7)
- Діти, а ви знаєте, що таке ємоції і які існують види ємоцій?
Ні!? Тоді вам треба обов'язково прочитати ( можна разом з батьками) вправу 3!
Прочитавши, знайдіть і підкресліть відповіді на три питання:
1) Що таке емоція? (3 речення)
2) Які є види емоцій? ( у 2 реченні)
3)Чи одне й те ж: емоції і почуття? Чим відрізняються емоції і почуття? ( другий абзац, 5 речення)
- Цікаво, а якій емоції ти піддаєшся найчастіше протягом дня? Надішліть.
Закріпити знання про емоції вам допоможе презентація: