Середа, 22 квітня
Дорогі діти, шановні батьки!
Нагадую, що навчання продовжується, у нас не канікули. Ми навчаємося і отримуємо оцінки!
Вчора самостійну роботу прислали тільки 8 учнів: Ярослав, Таня, Данііл І., Юля, Ігнат, Аня Х., Аня С., і Саша. Ви, діти, Молодці!
А де інші роботи? Чим ви, діти, займались у вівторок?Які оцінки ви очікуєте получити за 2 семестр?
! Діти, карантин - це навчання, тільки вдома, і за розкладом!
Сьогодні середа: у нас за розкладом 5 уроків. Їх треба опрацювати сьогодні!!! Шановні батьки, вас прошу створити для дітей умови для навчання і проконтролювати виконання уроків.
1.Математика - Урок 9 Увага! Вивчаємо урок 2 дні: у середу- с.37, а у четвер с. 38 - 40.
Інструктаж до с/роботи:
Дорогі діти, шановні батьки!
Нагадую, що навчання продовжується, у нас не канікули. Ми навчаємося і отримуємо оцінки!
Вчора самостійну роботу прислали тільки 8 учнів: Ярослав, Таня, Данііл І., Юля, Ігнат, Аня Х., Аня С., і Саша. Ви, діти, Молодці!
А де інші роботи? Чим ви, діти, займались у вівторок?Які оцінки ви очікуєте получити за 2 семестр?
! Діти, карантин - це навчання, тільки вдома, і за розкладом!
Сьогодні середа: у нас за розкладом 5 уроків. Їх треба опрацювати сьогодні!!! Шановні батьки, вас прошу створити для дітей умови для навчання і проконтролювати виконання уроків.
1.Математика - Урок 9 Увага! Вивчаємо урок 2 дні: у середу- с.37, а у четвер с. 38 - 40.
Тема: Звичайний дріб. Знаходження частини від числа
Самостійна робота 9 ! Виконану роботу переслать на вайбер!
2. Людина і світ - Урок 3 (с.13 - 19)
Тема: Рівнини світу
3. Українська мова - Урок 11 (с.26 - 28)
Тема: Службові частини мови. Прийменник
4. Читання - Урок 10 (с.46 - 50)
Тема: Продовження твору Туве Янссон "Капелюх Чарівника"
Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
Математика Урок 9 (тільки с.37 і Самостійна робота 9)
І. Математична розминка
Вправа 1. Повторення правила "Як знайти частину (дріб) від числа"
- Дописати у правилі пропущене.
Вправа 2. Практично знайти частину від числа:
а) Обов'язково міркуємо за правилом, пишемо проговорюючи міркування за правилом!!!
Наприклад:
а) 1 від 12
3
Міркування: Щоб знайти одну третю частину (або дріб) від числа 12,
треба число 12 поділити на знаменник 3 і помножити на чисельник 1.
Запис у зошиті: 12 : 3 * 1 = 4 * 1 = 4.
Далі виконайте самостійно.
Чи так у вас?
49 : 7 * 4 = ... * 4 = ...
25 : 5 * 2 = ... * 2 = ...
100 : 10 * 9 = ... * 9 = ...
Вправа 3. Задача. - Давайте міркувати разом:
На клумбі розцвіло 12 квіток, тобто 12 - це ціле число.
Тоді 1 - це буде одна квітка,
12
А 5 - це буде .... Скільки? Правильно, 5 квіток (жоржин). Чому?
12
Доведемо:
1 - це 1 квітка
1 - це 1 квітка
12
2 - це 2 квітки
12
3 - це 3 квітки
12
4 - це 4 квітки
12
5 . - це 5 квіток
2 - це 2 квітки
12
3 - це 3 квітки
12
4 - це 4 квітки
12
5 . - це 5 квіток
12
Вправи 3-4. Тільки числа - відповіді.
ІІ. Самостійна робота 9.
Оцінювання:
1 завдання - 1 бал
2 завдання - 2 бала
3 завдання - 2 бала
4 завдання - 2 бала
5 завдання - 3 бала
10 балів
6 завдання - Логічне завдання - 2 бала
12 балів
Інструктаж до с/роботи:
1 завдання - записати букву - відповідь ( Наприклад: 1. Г )
2 -3 завдання - можна записати прикладами
4 - 5 завдання це ЗАДАЧІ!
6 завдання - логічне. Якщо знаєте, то виконуєте. Якщо не знаєте, то не виконуєте.
Для тих хто зацікавився! Підказка:
Діти, ми до цього уроку вчили, як знайти частину від числа і познайомились із задачами на це правило, в яких треба знайти частину від числа. Згадайте, с.28 вправа 2 .
А є задачі, в яких навпаки: відома якась частина і по цій частині треба знайти ціле число.
Як у цій задачі 6. Уважно (неспіша, вдумуючись) прочитавши 1 речення, ми виділяємо, підкреслюємо відоме: з одної шостої частини паперу, 4 однакові сніжинки. Робимо висновок: нам відома частина (шоста)
і по ній треба знайти ЦІЛЕ - скільки сніжинок можна вирізати ІЗ ЦІЛОГО АРКУША!
А є задачі, в яких навпаки: відома якась частина і по цій частині треба знайти ціле число.
Як у цій задачі 6. Уважно (неспіша, вдумуючись) прочитавши 1 речення, ми виділяємо, підкреслюємо відоме: з одної шостої частини паперу, 4 однакові сніжинки. Робимо висновок: нам відома частина (шоста)
** 1
** 6
|
||
А ще ми згадаємо, що у цілому половинок - дві, третіх частинок - три, четвертих частинок - чотири, ну а шостих частинок у цілому - ... ШІСТЬ.
Здогадались як розв'язати задачу - запишіть.
А можете рішити задачу практично:
* берете аркуш (листок) паперу
* розрізаєте його на 6 рівних частин,
* берете одну частинку і з неї вирізаєте 4 сніжинки (просто на ній намалюйте 4 сніжинки)
* берете другу частинку і з неї вирізаєте теж 4 сніжинки
* і так з третьої частинки, четвертої, п'ятої і шостої.
Тепер я думаю, ви зрозуміли, якою дією рішити цю задачу.
Успіхів вам, діти! Чекаю роботи!
Людина і світ Урок 3
І. Вправи 1 - 4 на с.13 - Повторення вивченого про гори
Допомога! 1) вправа 6 с.8 (ч.8) та вправа 5 с.45 (ч. 7)
2) або Карта Знань на с. 77!
3) відеофрагменти про гори Карпати і про Кримські гори
І. Вправи 1 - 4 на с.13 - Повторення вивченого про гори
Допомога! 1) вправа 6 с.8 (ч.8) та вправа 5 с.45 (ч. 7)
2) або Карта Знань на с. 77!
3) відеофрагменти про гори Карпати і про Кримські гори
ІІ. Вивчаємо новий матеріал, с.14 - 15.
Діти, ви пам'ятаєте, що основними формами рельєфу є ... РІВНИНИ І ГОРИ.
Гори ми вивчали цілий минулий тиждень: гори світу, гори України.
А сьогодні почнемо знайомитись (якщо уважно прочитали лист Центаврика) з ... РІВНИНАМИ.
Вправа 5 розповідає про Західносибірську рівнину.
* підкресліть ключові слова про цю рівнину: яка?( одна з найбільших), де знаходиться?
* роздивіться Західносибірську рівнину на карті (с.16)
Вправа 6. ! Працюємо по абзацах! (Читаємо абзац, відповідаємо на питання і підкреслюємо ключові слова):
1 абзац: - Що таке рівнини?
- Як утворюються рівнини? (Як утворюються гори ми вивчали у 7 частині, ще й практичну роботу діти виконали. Але не всі!)
2 абзац: - Як утворилася Західносибірська рівнина?( є колишнім дном моря. що відступило, тобто відступанням моря)
- Як утворилася Амазонська низовина? (річковими наносами)
- Як утворилася Східноєвропейська низовина? (руйнування гір)
Висновок по 2 абзацу: Так які є 3 шляхи утворення рівнин?
3 абзац: - На які 2 групи поділяються рівнини за рельєфом? (на плоскі і горбисті)
- Назвіть і підкресліть плоскі рівнини.
- Назвіть і підкресліть горбисті рівнини.
Обов'язково! відкрийте зошит 7 частина на с 48! Це фізична карта світу - Знайдіть ці рівнини, низовини!
- На які групи розділяють рівнини за висотою?
4 абзац: - З чого може складатися поверхня рівнин?
Вправа 8 - 11. Допомагають вправи 5, 6 на с.15!!!
Робота з картою - ! частина 7 с.48 Фізична карта світу
С.19 Складання кросворду - за бажанням!
Підказка для тих, хто складає: НАЗВИ - маються на увазі не тільки власні назви (Амазонська, Західносибірська, Східноєвропейська), а й назви за рельєфом - плоска, горбиста; назви за висотою - низовини, височини, плоскогір'я.
Укр. мова Урок 11
- Діти, подивившись на таблицю, згадали на які дві групи поділяються всі слова?
- На самостійні та службові.
- Із самостійними частинами мови (їх 6) ми ознайомились.
Тепер три наступних урока ми будемо вивчати службові частини мови. Чому три уроки? Тому що службових частин мови - три: прийменник, сполучник і частка.
Нагадаю, чому їх називають службові. Тому, що вони:
* не відповідають на питання
* нічого не означають,
а просто служать (прислужують) самостійним частинам мови, виконують певні ролі (функції).
- Які функції виконують службові слова?(таблиця на с. 26)
Вправа 1. - Сьогодні будемо вивчати ПРИЙМЕННИКИ!!!
- Вивчить за таблицею, що таке прийменники?
- Вчимось розрізняти: де прийменники, де сполучники, а де частка. Дивіться на таблицю, на правила!
!Увага! Виписувати не треба, підкресліть прямо у зошиті!
Вправа 2. Уважно прочитайте! Розберіться. Важливе питання.
Вправа 3.
Вправа 5. - Із сьогоднішнього уроку ми починаємо повторювати тему "Будова слова"
Перегляньте презентацію:
- Повторили правила, переходимо до практичної роботи: виділення закінчення й основи.
1. Почати треба з того, що треба знайти незмінювані слова.
- Які слова незмінювані? ..... (так, це прислівники)
- Знайдіть прислівники серед поданих слів і обведіть їх.
Міркуємо так: Що? зустріч - це іменник - змінюване слово - не обводимо;
Куди? назустріч - це прислівник - незмінюване слово - обводимо;
..... далі кожне слово самостійно.
- Скільки знайшли, обвели незмінюваних слів? Я три ( назустріч, навпаки, вічно). А ви такі?
2. - Тепер за правилом Мудрої Сови знаходимо в необведених словах закінчення і основу.
! Більше не треба!!!
Підказка: Коли змінюєте слово, щоб знайти закінчення, не забудьте
перше: опреділити, яка це частина мови. Щоб ставити правильні питання до слова.
Наприклад, що? зустріч - це іменник. Змінюю як іменник: чого? зустрічі, чим? зустріччю, Бачу, що в кінці нічого не змінюється, а тільки добавляється - значить закінчення у слові "зустріч" нульове. А все що без закінчення "зустріч"- це основа.
Що роблять? цвітуть - це дієслово. Змінюю як дієслово:ти що робиш? цвітеш, він що робить? цвіте. Бачу в кінці змінюється -уть - це і є закінчення. А все, що без закінчення"цвіт-" - це основа.
Який? яблучний - це прикметник. Змінюю як прикметник: яка? яблучна, якого? яблучного.
Змінюється -ий - це закінчення. А все, що без закінчення "яблучн-" - це основа.
Вправа 6. ! Тільки списати і підкреслити граматичну основу (підмет і присудок) в останньому реченні!
РАЗОМ ЧИ ОКРЕМО!
ДУЖЕ ЛЕГКО!
1. Якщо в питанні ця частинка є - значить ОКРЕМО!
під чим? (є) - (окремо) під вінцем
з чим? (є) - з відтінком (окремо)
у що? (є) - у тишу(окремо)
2. якщо в питанні немає,значить РАЗОМ!
які? (немає)- залиті (разом)
що зробило? (немає) - вигулькнуло (разом)
який? (немає) - вловимий (разом)
Великі перегони. Презентація для самоперевірки.