Середа, 29 квітня
Бажаємо ми вам:
я і наші добрі друзі Мумі-тролі!
Вітаємо Юлю, Аню С., Данила П., Славу, Аню Х., які вже здали напам'ять уривок казки "Чарівний капелюх"!
Молодці! Так тримати!!!
Хто ще не здав, приєднуйтесь до нас! Залишається 2 дні (сьогодні і завтра)! Потім ставки-оцінки будуть нижчі!
Сьогодні працюємо за розкладом:
1. Математика - Урок 12 (с.47 - 50)
малюнок Ігната 12 б. |
я і наші добрі друзі Мумі-тролі!
малюнок Соні 12 б. |
малюнок Ані Х. 12 б. |
малюнок Юхима 12б. |
Вітаємо Юлю, Аню С., Данила П., Славу, Аню Х., які вже здали напам'ять уривок казки "Чарівний капелюх"!
Молодці! Так тримати!!!
Хто ще не здав, приєднуйтесь до нас! Залишається 2 дні (сьогодні і завтра)! Потім ставки-оцінки будуть нижчі!
Сьогодні працюємо за розкладом:
1. Математика - Урок 12 (с.47 - 50)
Тема: Задачі на знаходження числа за величиною його частини. Об'єм прямокутного паралелепіпеда
2. Людина і світ - Урок 6 (с.32 - 37)
Тема: Внутрішня будова Землі
Тема: Внутрішня будова Землі
3. Укр. мова - Урок 14 (с.35 - 36)
Тема: Службові частини мови. Закріплення
Тема: Службові частини мови. Закріплення
4. Читання - Урок 3 (с.10 - 13) + напам'ять уривок казки "Капелюх Чарівника"
Тема: Подорож у казку. "Академія пана Ляпки" Яна Бжехви
Шановні діти і батьки! Сьогодні середа, нагадую - готуємо до перевірки Робочі зошити.
Які зошити треба здати? 4 зошита 8 частини
( Математика, Укр. мова, Читання, Навчаємося разом) і 2 зошита 7 частини!( Людина і світ, Еврика).
Зошити здавати в четвер після обіду і в п'ятницю.
Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
Математика Урок 12
Вправа 1. 1) Гарно повторити правило: прочитати, розказати собі та рідним (не менше 5 разів)
2) Користуючись цим правилом, знайти числа:
4 : 2 * 7 = 2 * 7 = 14
40 : ... Самостійно!
Вправа 2. Вчора повторювали. Згадайте, як ми міркували або відкрийте вчорашній урок і прочитайте ще раз.
Вправа 3. Порівняння чисел.
- Згадаємо, що порівняння є двох видів:
* Різницеве порівняння - це коли треба дізнатися "НА СКІЛЬКИ більше або менше ...")
* Кратне порівняння - це коли треба дізнатися "У СКІЛЬКИ РАЗІВ більше або менше ...")
- Уважно прочитайте правила і знайдіть відповіді на 2 питання, підкресліть:
1) Як дізнатися "НА СКІЛЬКИ більше або менше ..."? Б - М (від більшого числа відняти менше число)
2) Як дізнатися "У СКІЛЬКИ РАЗІВ більше або менше ..."? Б : М (більше число поділити на менше число)
- Гарно повторили, вивчили ці 2 правила!
! Виконуючи дії усно, не забувайте міркувати за правилом!
ЗРАЗОК!
а) НА СКІЛЬКИ ... , треба Б - М, 12 - 4 = 8, Відповідь: на 8 більше 12 від 4.
б) У СКІЛЬКИ РАЗІВ ... , треба Б : М, 12 : 4 = 3, Відповідь: у 3 рази 12 більше від 4.
в) і г) самостійно, але міркуючи!
Вправа 4. Прочитали, виділили головне:
1 банка = 5 кухлів
1 банка = 10 чашок
Так як права і ліва частини рівні, значить 5 кухлів = 10 чашкам.
1. Бачимо, що кухлів менше, робимо висновок: більша місткість кухля (бо їх менше).
2. У скільки разів? Треба Б : М, 10 : 5 = 2 (рази)
Вправа 5. Вивчити правило. Утворити числа: які? трицифрові!
Вправа 6. Тренуймося в письмовому діленні двоцифрових чисел.
Вправа 8.
- Прочитайте пояснення Знайки, Зверніть увагу на міркування, зразок запису таких задач.
! Розв'язуючи задачі 8 і 9, дивіться на зразок! Згадуйте правило!(с.47)
Вправа 10. Виконати вправу допоможе с.45!
Людина і світ Урок 6
- Діти, прослухайте лист Центаврика.
Продивившись фільм, ви почули з чого складається наша планета внутрі!
Попрацюємо над текстом за абзацами: Допомагає малюнок!
1 абзац розповідає про ... ЯДРО.
Прочитайте і знаходьте відповіді на питання:
1) Де знаходиться ядро, на якій відстані?
2) З яких частин складається ядро?
3) З чого складається зовнішня частина ядра?
4) З що собою уявляє внутрішня частина ядра?
2 абзац розповідає про ... МАНТІЮ!
Прочитайте 2 абзац і відповідаємо на питання:
1)Що таке мантія?
2) Із чого утворена мантія?
3 абзац розповідає про ... ЗЕМНУ КОРУ!
Прочитайте 3 абзац, дайте відповіді на питання:
1) Що таке земна кора?
2) З чого складається земна кора?
3) Чи однакова товщина земної кори?
4) Що утворює ЛІТОСФЕРУ?
- А тепер перекажіть текст, за допомогою підкреслених ключових слів.
ІІІ. Закріплення вивченого.
Вправа7. Допоможе схема-малюнок
Вправи 8 і 9 , вправа 2 с.37. Допомагає текст 5 на с.34.
Працюючи з картою, треба мати перед собою Фізичну карту світу!
Українська мова Урок 14
- Діти, ми сьогодні повторимо і закріпимо вивчене про службові слова ( А самостійну роботу напишете після вихідних, вона буде як контрольна робота, я вам передам листочки):
Вправа 1. Повторюємо про службові слова за таблицею:
* вставили пропущені слова
* вставили приклади
* розказали правила:
Прийменник - це .....
Сполучник - це ...
Частка - це ...
* розказали, як розрізнити прийменник і сполучник (на минулому уроці пояснювали, хто забув подивіться - доучити треба)
* розділили подані сполучення на дві групи за завданням вправи і записали (чисто, охайно, без помилок!). Не забули пояснювати!
Вправа 2. Повторюємо тему " Будова слова". (Кому треба верніться до попередніх уроків: перегляньте презентацію і передивіться схеми - малюнки):
- Розкажи все, що ми вивчили про будову слова.
Вправа 3. Зразок розбору речення, частини мови дивимося на с.39, 38!
Самостійна робота після вихідних!
Читання Урок 3!
-Діти, вчора ви познайомились із чудовою казкою нашого українського сучасного письменника Олександра Дерманського "Чудове Чудовисько".
Ви розгадали ребус і отримали цікаве слово "ДІТОДРУГ"! Хто зацікавився, хто це такий - можна дізнатися , прочитав у Хрестоматії уривки цієї казки "Чемпіон з баранців", "Новорічний костюм" і "Велике Жахливе Збіговисько".
- А сьогодні ви познайомитесь теж з найвідомішою казкою, але польського письменника Яна Бжехви, яка називається "Академія пана Ляпки".
- Перегляньте уривок фільму. Чи однаково зображено академію в казці та фільмі?
- Щоб дати відповідь на це питання, треба казку спочатку прочитати! Прочитати уривок в робочому зошиті, а хто зацікавився - у Хрестоматії на с.46 - 52.
- А потім пофантазуйте над останнім завданням!!!
Тема: Подорож у казку. "Академія пана Ляпки" Яна Бжехви
Шановні діти і батьки! Сьогодні середа, нагадую - готуємо до перевірки Робочі зошити.
Які зошити треба здати? 4 зошита 8 частини
( Математика, Укр. мова, Читання, Навчаємося разом) і 2 зошита 7 частини!( Людина і світ, Еврика).
Зошити здавати в четвер після обіду і в п'ятницю.
Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
Математика Урок 12
Вправа 1. 1) Гарно повторити правило: прочитати, розказати собі та рідним (не менше 5 разів)
2) Користуючись цим правилом, знайти числа:
4 : 2 * 7 = 2 * 7 = 14
40 : ... Самостійно!
Вправа 2. Вчора повторювали. Згадайте, як ми міркували або відкрийте вчорашній урок і прочитайте ще раз.
Вправа 3. Порівняння чисел.
- Згадаємо, що порівняння є двох видів:
* Різницеве порівняння - це коли треба дізнатися "НА СКІЛЬКИ більше або менше ...")
* Кратне порівняння - це коли треба дізнатися "У СКІЛЬКИ РАЗІВ більше або менше ...")
- Уважно прочитайте правила і знайдіть відповіді на 2 питання, підкресліть:
1) Як дізнатися "НА СКІЛЬКИ більше або менше ..."? Б - М (від більшого числа відняти менше число)
2) Як дізнатися "У СКІЛЬКИ РАЗІВ більше або менше ..."? Б : М (більше число поділити на менше число)
- Гарно повторили, вивчили ці 2 правила!
! Виконуючи дії усно, не забувайте міркувати за правилом!
ЗРАЗОК!
а) НА СКІЛЬКИ ... , треба Б - М, 12 - 4 = 8, Відповідь: на 8 більше 12 від 4.
б) У СКІЛЬКИ РАЗІВ ... , треба Б : М, 12 : 4 = 3, Відповідь: у 3 рази 12 більше від 4.
в) і г) самостійно, але міркуючи!
Вправа 4. Прочитали, виділили головне:
1 банка = 5 кухлів
1 банка = 10 чашок
Так як права і ліва частини рівні, значить 5 кухлів = 10 чашкам.
1. Бачимо, що кухлів менше, робимо висновок: більша місткість кухля (бо їх менше).
2. У скільки разів? Треба Б : М, 10 : 5 = 2 (рази)
Вправа 5. Вивчити правило. Утворити числа: які? трицифрові!
Вправа 6. Тренуймося в письмовому діленні двоцифрових чисел.
Вправа 8.
- Прочитайте пояснення Знайки, Зверніть увагу на міркування, зразок запису таких задач.
! Розв'язуючи задачі 8 і 9, дивіться на зразок! Згадуйте правило!(с.47)
Вправа 10. Виконати вправу допоможе с.45!
Людина і світ Урок 6
- Діти, прослухайте лист Центаврика.
І. С. 32 Повторення вивченого.
Вправа 1. Щоб правильно вставити пропущене, згадаємо:
Які бувають рівнини
* за характером(виглядом) поверхні?
* за висотою над рівнем моря?
Вправа 2. Згадали: Джомолунгма - це гори світу, вчили на с.2! (3 абзац)
Вправа 3. Повторюючи інформацію з Мудрою Совою, не забувайте все про що говорите показувати на карті: 1) Східноєвропейську рівнину, 2)її південно-західну частину, 3)і тут знаходимо Україну.
Як змінюється ландшафт, показують кольори: зелений (низовини), жовтий(височини), різний коричневий (плокогір'я, гори).
ІІ. С.33 Вивчення нового матеріалу
Вправа 4. Тлумачний словничок.
Вправа 5. Перегляньте відеофільм
Продивившись фільм, ви почули з чого складається наша планета внутрі!
Попрацюємо над текстом за абзацами: Допомагає малюнок!
1 абзац розповідає про ... ЯДРО.
Прочитайте і знаходьте відповіді на питання:
1) Де знаходиться ядро, на якій відстані?
2) З яких частин складається ядро?
3) З чого складається зовнішня частина ядра?
4) З що собою уявляє внутрішня частина ядра?
2 абзац розповідає про ... МАНТІЮ!
Прочитайте 2 абзац і відповідаємо на питання:
1)Що таке мантія?
2) Із чого утворена мантія?
3 абзац розповідає про ... ЗЕМНУ КОРУ!
Прочитайте 3 абзац, дайте відповіді на питання:
1) Що таке земна кора?
2) З чого складається земна кора?
3) Чи однакова товщина земної кори?
4) Що утворює ЛІТОСФЕРУ?
- А тепер перекажіть текст, за допомогою підкреслених ключових слів.
ІІІ. Закріплення вивченого.
Вправа7. Допоможе схема-малюнок
Вправи 8 і 9 , вправа 2 с.37. Допомагає текст 5 на с.34.
Працюючи з картою, треба мати перед собою Фізичну карту світу!
Українська мова Урок 14
- Діти, ми сьогодні повторимо і закріпимо вивчене про службові слова ( А самостійну роботу напишете після вихідних, вона буде як контрольна робота, я вам передам листочки):
Вправа 1. Повторюємо про службові слова за таблицею:
* вставили пропущені слова
* вставили приклади
* розказали правила:
Прийменник - це .....
Сполучник - це ...
Частка - це ...
* розказали, як розрізнити прийменник і сполучник (на минулому уроці пояснювали, хто забув подивіться - доучити треба)
* розділили подані сполучення на дві групи за завданням вправи і записали (чисто, охайно, без помилок!). Не забули пояснювати!
Вправа 2. Повторюємо тему " Будова слова". (Кому треба верніться до попередніх уроків: перегляньте презентацію і передивіться схеми - малюнки):
- Розкажи все, що ми вивчили про будову слова.
Вправа 3. Зразок розбору речення, частини мови дивимося на с.39, 38!
Самостійна робота після вихідних!
Читання Урок 3!
-Діти, вчора ви познайомились із чудовою казкою нашого українського сучасного письменника Олександра Дерманського "Чудове Чудовисько".
Ви розгадали ребус і отримали цікаве слово "ДІТОДРУГ"! Хто зацікавився, хто це такий - можна дізнатися , прочитав у Хрестоматії уривки цієї казки "Чемпіон з баранців", "Новорічний костюм" і "Велике Жахливе Збіговисько".
- А сьогодні ви познайомитесь теж з найвідомішою казкою, але польського письменника Яна Бжехви, яка називається "Академія пана Ляпки".
- Перегляньте уривок фільму. Чи однаково зображено академію в казці та фільмі?
- А потім пофантазуйте над останнім завданням!!!