Доброго дня, шановні батьки, дорогі діти! Рада зустрічі з вами.
Ось і промайнули весняні канікули. Ви відпочили, набралися сил - то ж за роботу, за навчання! Зважаючи на продовження карантину до 24 квітня включно, ми продовжуємо навчатися дистанційно.
Понеділок 6 квітня
1. Математика - Частина 8. Урок 1 (с.3 - 6).
Тема: Звичайний дріб. Чисельник і знаменник дробу.
Розв'язування задач за допомогою рівняння
2. Людина і світ - Частина 7! Урок 8 ( с.44 - 49)
Тема: Форми земної поверхні
3. Читання - Частина 8. Урок 1 (с.1 - 4)
Тема: Видатні поети України про природу. Олександр Олесь. Лірика
Увага! Шановні діти, не забувайте працювати над поняттями:лірика, персоніфікація (уже не перший урок це вчимо, а в конкурсах "Найрозумнішиий" не всі правильно відмічають)
Вірш О. Олеся "Серед краси" (за програмою) вивчити напам'ять
Увага! Шановні діти, не забувайте працювати над поняттями:лірика, персоніфікація (уже не перший урок це вчимо, а в конкурсах "Найрозумнішиий" не всі правильно відмічають)
Вірш О. Олеся "Серед краси" (за програмою) вивчити напам'ять
4. Мистецтво - Велика тема "Краса людської духовності".
Тема уроку: Природа і людина - єдині. Веснянки
Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
Математика Урок 1 (частина 8)
Тема цікава!
Вправа 1. - Уважно прочитайте текст , якщо треба перечитайте, підкресліть ключові слова. Якщо гарно опрацювали цю вправу, то дайте відповіді на 4 питання:
1) З яким новим видом чисел ви познайомились? Наприклад, ...
2) Які числа ми називаємо звичайний дріб? Наприклад,
3)Що таке чисельник дробу?
4) Що таке знаменник дробу?
Вправа 3. - Обчислюючи приклади, не забудьте про порядок виконання дій!!! (правило)
Приклади пишемо в робочому зошиті.
Вправа 4. - Увага! Діти, ми не раз говорили про те, що задачі можна розв'язувати за допомогою рівнянь і вдома разом з батьками ви не раз це робили: рішали задачі рівняннями. Вправа 4 знайомить вас з алгоритмом розв'язування задачі за допомогою рівнянь:
* 5 кроків треба зробити, щоб рішити задачу рівнянням
* виділіть покрокові завдання і запам'ятайте їх
Перевірте, чи так ви міркували, складаючи рівняння до задачі:
1 крок: задумане число позначаю х
2 крок: Складаю рівняння за умовою задачі:
* зменшити на 400, пишу х - 400 (це різниця, бо - )
* збільшити різницю на 100, пишу (х - 400) + 100
* отримаємо 500, пишу = 500
Получаю рівняння: ( х - 400) + 100 = 500
3 крок: Знайти корінь рівняння - це його рішити (На допомогу Карта знань 14!!!)
Не забудьте, складені рівняння починаємо ров'язувати з ...порядку дій! Остання дія головна!
для самоперевірки (х - 400) +100 = 500
х - 400 = 500 - 100
х - 400 = 400
х = 400 + 400
х = 800
4 крок: Перевіряю. (800 - 400) + 100 = 500
500 = 500
5 крок: Увага! Це ЗАДАЧА! Пишу відповідь: 800 - задумане число.
Вправа 6. Перед тим, як рішати задачі, згадайте правило:
" Більше на ...." -------------------- + (додати)
"Менше на ..." --------------------- - (відняти)
Вправа 7. 1) Що таке периметр трикутника, ви згадали за Картою знань 39.
2) ! Але треба ще згадати: Задачі, сформульовані у непрямій формі!
Для розв'язування таких задач, треба переформулювати умову, тобто застосувати правило: "Якщо перша величина більша від другої на скільки -то , то друга - на стільки ж менша за першу". Як ми казали "навпаки - антоніми".
Знайдемо і підкреслемо у нашій задачі сформульоване у непрямій формі: це друге речення "Довжина першої сторони - 15 см, що на 5 см більше від довжини другої сторони".
Міркуємо: якщо 1 сторона більша на 5 см, то друга - на 5 см менша.
І тепер можемо знайти довжину другої сторони. Як? 15 - 5 = ...
Людина і світ Урок 8 (частина 7, продовжуємо)
Вправа 1. Прочитавши лист Центаврика, виконуючи вправу 1, відкрийте с.20. Вона допоможе правильно виконати завдання на с.44
Вправа 4. Гарно опрацюйте вправи 4 і 5.:
* уважно читайте по абзацах, виділяйте ключові (головні) слова, підкреслюйте їх і обов'язково переказуйте;
* повторіть знання, переглянувши презентацію
Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
Математика Урок 1 (частина 8)
Тема цікава!
Вправа 1. - Уважно прочитайте текст , якщо треба перечитайте, підкресліть ключові слова. Якщо гарно опрацювали цю вправу, то дайте відповіді на 4 питання:
1) З яким новим видом чисел ви познайомились? Наприклад, ...
2) Які числа ми називаємо звичайний дріб? Наприклад,
3)Що таке чисельник дробу?
4) Що таке знаменник дробу?
- А тепер закріпіть свої знання про звичайні дроби разом із Бабою - Ягою, переглянувши відео "Школа Баби - Яги"
❓ - Ви - розумні хлопчики і дівчата, скажіть, чи треба виконувати шкідливу пораду Баби - Яги? ( Ну, звичайно ж, НІ!)
Вправа 2. Записуючи дріб, не забувайте:
* ! починаємо зі знаменника (числа під рискою) - Полічить, на скільки всього частин поділили ціле і запишіть під рискою ( на 4)
* тепер полічимо, а скільки зафарбували частин (2) і запишемо зверху над рискою - це чисельник
* получаємо дріб дві четвертих 2
4Вправа 3. - Обчислюючи приклади, не забудьте про порядок виконання дій!!! (правило)
Приклади пишемо в робочому зошиті.
Вправа 4. - Увага! Діти, ми не раз говорили про те, що задачі можна розв'язувати за допомогою рівнянь і вдома разом з батьками ви не раз це робили: рішали задачі рівняннями. Вправа 4 знайомить вас з алгоритмом розв'язування задачі за допомогою рівнянь:
* 5 кроків треба зробити, щоб рішити задачу рівнянням
* виділіть покрокові завдання і запам'ятайте їх
Перевірте, чи так ви міркували, складаючи рівняння до задачі:
1 крок: задумане число позначаю х
2 крок: Складаю рівняння за умовою задачі:
* зменшити на 400, пишу х - 400 (це різниця, бо - )
* збільшити різницю на 100, пишу (х - 400) + 100
* отримаємо 500, пишу = 500
Получаю рівняння: ( х - 400) + 100 = 500
3 крок: Знайти корінь рівняння - це його рішити (На допомогу Карта знань 14!!!)
Не забудьте, складені рівняння починаємо ров'язувати з ...порядку дій! Остання дія головна!
для самоперевірки (х - 400) +100 = 500
х - 400 = 500 - 100
х - 400 = 400
х = 400 + 400
х = 800
4 крок: Перевіряю. (800 - 400) + 100 = 500
500 = 500
5 крок: Увага! Це ЗАДАЧА! Пишу відповідь: 800 - задумане число.
Вправа 6. Перед тим, як рішати задачі, згадайте правило:
" Більше на ...." -------------------- + (додати)
"Менше на ..." --------------------- - (відняти)
Вправа 7. 1) Що таке периметр трикутника, ви згадали за Картою знань 39.
2) ! Але треба ще згадати: Задачі, сформульовані у непрямій формі!
Для розв'язування таких задач, треба переформулювати умову, тобто застосувати правило: "Якщо перша величина більша від другої на скільки -то , то друга - на стільки ж менша за першу". Як ми казали "навпаки - антоніми".
Знайдемо і підкреслемо у нашій задачі сформульоване у непрямій формі: це друге речення "Довжина першої сторони - 15 см, що на 5 см більше від довжини другої сторони".
Міркуємо: якщо 1 сторона більша на 5 см, то друга - на 5 см менша.
І тепер можемо знайти довжину другої сторони. Як? 15 - 5 = ...
Людина і світ Урок 8 (частина 7, продовжуємо)
Вправа 1. Прочитавши лист Центаврика, виконуючи вправу 1, відкрийте с.20. Вона допоможе правильно виконати завдання на с.44
Вправа 4. Гарно опрацюйте вправи 4 і 5.:
* уважно читайте по абзацах, виділяйте ключові (головні) слова, підкреслюйте їх і обов'язково переказуйте;
* повторіть знання, переглянувши презентацію
Вправа 6. Уважно роздивіться шкалу - це такий малюнок, де є гори, моря, і збоку накреслена лінійка, по якій можна дізнатися - яка глибина моря, або річки, висота гори. (така шкала - лінійка є і на картах)
Вправа 7.Щоб дати відповідь на питання "У якій частині ...", треба згадати сторони горизонту, їх назви. Наприклад, на сході ...., у північній частині .....