П'ятниця, 24 квітня
Сьогодні працюємо за таким розкладом:
1. Читання - Урок 11 (с.51-55)
Шановні
діти, батьки!
Повідомляю, що весняні конкурси
«Кенгуру» та «Колосок-осінній», на які здавали гроші, будуть проведені, як
тільки закінчиться карантин! Завдання надішлють друковані, як завжди.
Увага!!! 25 квітня (ЗАВТРА В СУБОТУ) буде
проведений конкурс „КОЛОСОК” онлайн.
БЕЗКОШТОВНО!!!
Аня С. і Данііл І. вже зареєструвалися. А хто ще, цікаво? Повідомте!
Аня С. і Данііл І. вже зареєструвалися. А хто ще, цікаво? Повідомте!
Але діти зареєструються самі, всі бажаючі, і ті, що
платили, і ті, що ні.
Вони отримають
електронні сертифікати і призи - електронні передплати газети „КОЛОСОЧОК” або
журналу „КОЛОСОК”.
Це бонусний конкурс від КОЛОСКА,
безкоштовний.
Реєстрація для
участі у конкурсі
„КОЛОСОК для всіх” уже розпочалася у мобільному додатку „Колосок конкурс. Готуйся
– конкурс Колосок онлайн”.
Нагадуємо, що завантажити його на мобільний
телефон можна у Play Market за пошуковими словами: „колосок”, „конкурс
колосок”, „колосок конкурс”.
Тема: Туве Янссон "Капелюх Чарівника" (продовження)
! Шановні діти, батьки!Одним із видів перевірних робіт з читання є вивчення напам'ять. На ІІ семестр заплановано за програмою 3 твори вивчити напам'ять: це 2 вірша (уже вчили) і залишається ще уривок прозового твору (казки).Це уривок казки"Чарівний капелюх". Уривок знаходиться в уроці 12 на с.59, 2 абзац, починається словами "Мумі - троль і Хропся піднялися над верхівками дерев ...." і до слів "просто спокійного літа" (3 абзац без останнього речення).
Чому сьогодні про це говорю? Тому що завдання вивчити уривок буде в понеділок, а початок тижня насичений уроками. То може на днях діти повчать, щоб менше було б на наступний тиждень, а там будуть повторювати, щоб гарно здати.
! Шановні діти, батьки!Одним із видів перевірних робіт з читання є вивчення напам'ять. На ІІ семестр заплановано за програмою 3 твори вивчити напам'ять: це 2 вірша (уже вчили) і залишається ще уривок прозового твору (казки).Це уривок казки"Чарівний капелюх". Уривок знаходиться в уроці 12 на с.59, 2 абзац, починається словами "Мумі - троль і Хропся піднялися над верхівками дерев ...." і до слів "просто спокійного літа" (3 абзац без останнього речення).
Чому сьогодні про це говорю? Тому що завдання вивчити уривок буде в понеділок, а початок тижня насичений уроками. То може на днях діти повчать, щоб менше було б на наступний тиждень, а там будуть повторювати, щоб гарно здати.
2. Еврика - Урок 3 (с.8 - 10) Вправа1,2, 3(а), 7, 9(усно)
Тема: Задачі на переливання
3. Людина і світ - Урок 4 (с.20 - 24) * на с.25 не виконувати
Тема: Рівнини України
Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
Читання Урок 11
Прочитавши довідку про Туве Янссон (вправа 1), перегляньте відео про крупний парк мумі - тролів, який відкрився за межами Фінляндії:
Вправа 8. Перегляньте фрагмент мультфільму, "озвучте" його:
Еврика Урок 3
Задача 1. Цю логічну задачу можна розв'язати за допомогою рівняння.
Увага! У задачі мірка місткості - ЧАШКА!
Міркуємо: Нехай у самоварі було х чашок води, тоді у відрі буде (3 * х) чашок води (тому що втричі більше).
Складаємо рівняння: 3 * х - х = 24 (тому що в самоварі на 24 чашки чашки води менше, ніж у відрі, то треба ВІД БІЛЬШОГО ВІДНЯТИ МЕНШЕ).
Рішаємо рівняння: 3 * х - х = 24
2 * х = 24
х = 24 : 2
х = 12
І так, х - це позначали у самоварі, значить у самоварі було 12 чашок води.
А у відрі - 3 * х = 3 * 12 = 36 (чашок).
Вправа 2. Повторіть правило про задачі на переливання.
Вправа 3. Задача а)
Хто зацікавився! - За бажанням можна і над іншими задачами на переливання поміркувати!
б)
* протікає найбільша річка .... (Обь)
* тонша річка - з ..... (з південної сторони),
а товща з .... (з північної сторони, впадає в Барське море)
Висновок: річка тече з півдня на північ, значить і Західносибірська рівнина похилена з півдня на північ. З'єдную 2 з В.
3) Східноєвропейська рівнина За таким же планом самостійно!
(Євразія, річка Волга, .... )
Вправа 3. Допомога на с.15
ІІ. Вивчаємо новий матеріал (с.21)
Вправа 5. Прочитали Тлумачний словничок, роздивіться малюнки до них:
СТЕПОВІ БЛЮДЦЯ
Вправа 6. Опрацьовуйте по абзацах!
* 1 абзац - підкресліть назви височин та низовин
* 2 абзац - підкресліть назву височини на сході
* 3 абзац - підкресліть назву найвищої точки рівнинної частини України
Увага! Всі ці низовини, височини знайдіть на фізичній карті на с.14
ІІІ. Закріплюємо вивчений матеріал (с.22)
Вправа 8. Підказка! тект вправи 6 на с.21
Вправа 9.Підказка! 2 абзац вправи 6 с.21
Вправа 10. Впізнали по карті цей півострів? Так, це КРИМ!
При роботі з картою на с.24 користуйтеся картою на с.14!
!На с. 25 - не треба писати 2 завдання!!!
Гарних і веселих вихідних дітям, батькам - усім, хто добре попрацював на цьому тижні!!!
Прочитавши довідку про Туве Янссон (вправа 1), перегляньте відео про крупний парк мумі - тролів, який відкрився за межами Фінляндії:
Вправа 8. Перегляньте фрагмент мультфільму, "озвучте" його:
Еврика Урок 3
Задача 1. Цю логічну задачу можна розв'язати за допомогою рівняння.
Увага! У задачі мірка місткості - ЧАШКА!
Міркуємо: Нехай у самоварі було х чашок води, тоді у відрі буде (3 * х) чашок води (тому що втричі більше).
Складаємо рівняння: 3 * х - х = 24 (тому що в самоварі на 24 чашки чашки води менше, ніж у відрі, то треба ВІД БІЛЬШОГО ВІДНЯТИ МЕНШЕ).
Рішаємо рівняння: 3 * х - х = 24
2 * х = 24
х = 24 : 2
х = 12
І так, х - це позначали у самоварі, значить у самоварі було 12 чашок води.
А у відрі - 3 * х = 3 * 12 = 36 (чашок).
Вправа 2. Повторіть правило про задачі на переливання.
Вправа 3. Задача а)
Крок
Місткість, л
|
1 - й
|
2 - й
|
3 - й
|
4 - й
|
5 - й
|
6 - й
|
7 л
|
--
|
3л
|
3л
|
6л
|
6л
|
7л
|
3 л
|
3 л
|
-
|
3л
|
-
|
3л
|
2л
|
б)
Крок
Місткість, л
|
1 - й
|
2 - й
|
3 - й
|
4 - й
|
5 - й
|
6 - й
|
7 - й
|
7 л
|
--
|
7л
|
-
|
4л
|
7л
|
-
|
7л
|
11 л
|
11 л
|
4л
|
4л
|
11л
|
8л
|
8л
|
1л
|
Вправа 7. Д Правило суми
Відповідь: 6 способів.
с ч ж ч с ж ж ч с (Практично: візьміть 3 олівці таких кольорів)
с ж ч ч ж с ж с ч
Вправа 9. Поміркуйте усно! над винахідницькою задачею.
Людина і світ Урок 4
І. Повторимо вивчене про рівнини. Вчимося працювати з картами(с.20)
Вправа 1. Правильно дати відповіді допомагає КАРТА на с.14!
Згадайте! * сторони горизонту на карті ( угорі - північ, ...)
* що означають кольори на карті (зеленим - низовини, жовтим - ... )
* де тонша річка - це початок, де товща - там закінчується річка
Вправа 2. Допоможе КАРТА із частини 7 с.48, працюючи по ній за планом:
* знайдіть на карті названі рівнини
* знайдіть на рівнинах найбільшу річку - напрямок річки підкаже похил рівнини.
Підказка! Де тонша річка - це початок, а де товста - то там закінчується річка.
Міркуємо:
1) Амазонська рівнина
* Знаходжу її на карті - це материк Південна Америка, позначена зеленим кольором
* Знаходжу найбільшу річку (річка на карті позначається кривими синіми лініями!), яка по ній протікає - це річка Амазонка
* дивлюся де лінія тонша - на заході, а товща де - на сході
Роблю висновок: Раз річка тече із заходу на схід, значить і Амазонська низовина теж похилена із заходу на схід.
* Поєдную 1 з буквою А
2) Західносибірська рівнина
* знайшли її на материку ...... ( Євразія), позначена кольором ... (зеленим)І. Повторимо вивчене про рівнини. Вчимося працювати з картами(с.20)
Вправа 1. Правильно дати відповіді допомагає КАРТА на с.14!
Згадайте! * сторони горизонту на карті ( угорі - північ, ...)
* що означають кольори на карті (зеленим - низовини, жовтим - ... )
* де тонша річка - це початок, де товща - там закінчується річка
Вправа 2. Допоможе КАРТА із частини 7 с.48, працюючи по ній за планом:
* знайдіть на карті названі рівнини
* знайдіть на рівнинах найбільшу річку - напрямок річки підкаже похил рівнини.
Підказка! Де тонша річка - це початок, а де товста - то там закінчується річка.
Міркуємо:
1) Амазонська рівнина
* Знаходжу її на карті - це материк Південна Америка, позначена зеленим кольором
* Знаходжу найбільшу річку (річка на карті позначається кривими синіми лініями!), яка по ній протікає - це річка Амазонка
* дивлюся де лінія тонша - на заході, а товща де - на сході
Роблю висновок: Раз річка тече із заходу на схід, значить і Амазонська низовина теж похилена із заходу на схід.
* Поєдную 1 з буквою А
2) Західносибірська рівнина
* протікає найбільша річка .... (Обь)
* тонша річка - з ..... (з південної сторони),
а товща з .... (з північної сторони, впадає в Барське море)
Висновок: річка тече з півдня на північ, значить і Західносибірська рівнина похилена з півдня на північ. З'єдную 2 з В.
3) Східноєвропейська рівнина За таким же планом самостійно!
(Євразія, річка Волга, .... )
Вправа 3. Допомога на с.15
ІІ. Вивчаємо новий матеріал (с.21)
Вправа 5. Прочитали Тлумачний словничок, роздивіться малюнки до них:
СТЕПОВІ БЛЮДЦЯ
На цій карті видно як змінюється природа по всій теріторії України - це і є ЛАНДШАФТ
Вправа 6. Опрацьовуйте по абзацах!
* 1 абзац - підкресліть назви височин та низовин
* 2 абзац - підкресліть назву височини на сході
* 3 абзац - підкресліть назву найвищої точки рівнинної частини України
Увага! Всі ці низовини, височини знайдіть на фізичній карті на с.14
ІІІ. Закріплюємо вивчений матеріал (с.22)
Вправа 8. Підказка! тект вправи 6 на с.21
Вправа 9.Підказка! 2 абзац вправи 6 с.21
Вправа 10. Впізнали по карті цей півострів? Так, це КРИМ!
При роботі з картою на с.24 користуйтеся картою на с.14!
!На с. 25 - не треба писати 2 завдання!!!
Гарних і веселих вихідних дітям, батькам - усім, хто добре попрацював на цьому тижні!!!