П'ятниця, 17 квітня
Дорогі діти, шановні батьки!
Сьогодні п'ятниця, робочий тиждень закінчується.
У неділю Велике свято Пасхи, тому відпочиваємо три дні!
А підготовка до свята йде на повний хід! Молодці, діти!
Почувається святковий настрій!
Ярослав Аня С.
Таня Данііл І.
Кирил П. Саша
Ігнат Данііл І.
Які чудові писаночки! А підставочки - красота!
Вироби ПРОСТО КЛАС!!!
Діти, не забувайте надсилати свої поробки (це ваші оцінки)!
З нетерпінням чекаємо!
1. Укр. мова - Урок 9 (с.21 - 23)
Дорогі діти, шановні батьки!
Сьогодні п'ятниця, робочий тиждень закінчується.
У неділю Велике свято Пасхи, тому відпочиваємо три дні!
А підготовка до свята йде на повний хід! Молодці, діти!
Почувається святковий настрій!
Ярослав Аня С.
Таня Данііл І.
Кирил П. Саша
Ігнат Данііл І.
Які чудові писаночки! А підставочки - красота!
Вироби ПРОСТО КЛАС!!!
Діти, не забувайте надсилати свої поробки (це ваші оцінки)!
З нетерпінням чекаємо!
1. Укр. мова - Урок 9 (с.21 - 23)
Тема: Прислівник як частина мови
2. Людина і світ - Урок 2 (с.7 - 12, оповідання не писати, за бажанням )
Тема: Українські Карпати та Кримські гори
3. Еврика - Частина 7! Урок 2 (с.5 - 7) Вправи 1, 2, 3, 6(а) і 8.
Тема: Задачі на переливання
Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
Українська мова Урок 9
Вправа 1. Повторили правило про прислівник, вставили пропущені слова.
* Щоб правильно позначити варіант ( усі слова є прислівниками), міркуємо так:
- На які питання відповідають подані слова? Якою вони є частиною мови?
А Радісний - відповідає на питання який?, значить це прикметник, сумний - який? прикметник, сердитий - який? прикметник.
Робимо висновок: слова біля букви А є прикметниками,
Б Радісно - відповідає на питання як?, значить це прислівник, сумно - як? прислівник, сердито - як? прислівник.
Робимо висновок: слова біля букви Б є прислівниками. Обводимо букву Б.
* Тепер до цих слів (Б) треба дібрати за змістом прислівники із довідки (нижче) і записуємо:
Дуже радісно, трохи сумно, зовсім сердито.
- Спочатку самостійно назвіть антоніми, а потім перевірте.
Самоперевірка: низько, вузько, вперед, ліворуч, близько,
вночі, голосно, мало, повільно, криво,
мілко, внизу, там, рано.
Якщо у вас так, ви - молодці!
Вправа 3. Списувати в зошит не треба!
Виконаємо такі 3 завдання:
1) Читаючи тект, вставляємо пропущені букви.
2) Шукаємо прислівники і підкреслюємо їх як обставини ( риска крапка риска крапка).
Міркуємо так: Частину мови опреділяють по запитанню. Прислівники відповідають на питання .... як? де? куди? звідки? коли? ... То ж шукаємо слова, які відповідають на такі питання.
Де? повсюди - це прислівник, підкреслюємо риска-крапка-риска-крапка;
як? найбільше - прислівник, підкреслюємо;
як? добре - ...
3) Зробимо розбір виділеного речення ( як на минулому уроці).
Липа добре лікує застуду.
(Що?) липа (що робить?) лікує (липа- підмет, одною рисою; лікує-присудок, двома рисками)
лікує (як?) добре (добре- прислівник, обставина, риска-крапка-риска-крапка)
лікує (кого? що?) застуду ( застуду - додаток, пунктирними рисками)
що? липа - іменник ( ім.)
як? добре - прислівник (присл.)
що робить? лікує - дієслово (д.)
кого? що? застуду - іменник (ім.)
Вправа 5. Прочитайте правило, обведіть префікси, суфікси, за допомогою яких будете утворювати прислівники.
Осінь - восени, ранок - вранці (уранці), літо - влітку (улітку), весна - навесні, тиждень - щотижня, неділя - щонеділі.
! Виділіть префікси та суфікси!
Вправа 7. Згадайте 2 ступеня порівняння прислівників
- Подумайте, чи від усіх прислівників можна утворити ступені порівняння? НІ.
- Навесні, вранці, уночі - від цих слів не можемо (ми так не говоримо: навесніше).
* Красиво - красивіше, найкрасивіше.
Чітко - чіткіше, найчіткіше
Вправа 8. Б (тому що в початковій формі груша, вишня, акація - це іменники ж. р. з основою на голосний).
Людина і світ Урок 2
Вправи 1 - 4. Правильно дати відповіді допоможе с. 2 вправа 4.
Підказка: Західна півкуля - це Північна і Південна Америка
Вправа 5. Перегляньте відео
Вправа 6.Опрацюйте текст по абзацах:
1 абзац: Які гори Українські Карпати? Де вони знаходяться?
Які Кримські гори? Де знаходяться?
- Я раджу взяти олівці двох кольорів: одним кольором (червоним) підкреслити те,що стосується Українських Карпат. А другим (синім), те що описує Кримські гори.
2 абзац: Яка найвища точка Українських Карпат?
Яка найвища точка Кримських гір?
3 абзац: Які висотні пояси є в Українських Карпатах?
4 абзац: Розповідає про рослинність Кримських гір.
Вправа 8. Установимо відповідність:
1 - це Українські Карпати
2 - це Кримські гори
А 1
Б 2
В 1, 2
Г 1, 2
Д 1
Е 1
Ж 2
З 2
И 2
К 1
Л 1
М 2
Н 2
П 1
С. 12 вправа 2 - не виконувати!
Еврика Урок 2 (частина 7!)
Вправи 1, 2, 3, 6(а) і 8.
Вправа 1.Відповідь: 8 походів.
1 похід - піввідра
2 походи - 1 відро
4 походи - 2 відра
6 походів - 3 відра
8 походів - 4 відра
Вправа 2. Задачі на переливання
Вправа 3.
Вправа 6. - За допомогою графів!
Нагадую: стрілки ставимо від старшого до молодшого!
а)
Д →К→ О →М
Відповідь: Дмитро старший.
б) Ставимо стрілки від вищого до нижчого!
С → О → А
Відповідь: Сашко - 7 поверх, Олег - 5 поверх, Андрій - 4 поверх
.
Вправа 8. - Цікаво, що ж робити мишам? Що ви їм порадите?
Перегляньте відео, там є підказка!
Уроки зроблені! Сьогодні п'ятниця!
Ура!!! Три святкових вихідні!!!
Смачної паски! Гарних вихідних!
З найкращими побажаннями Любов Олексіївна
Зустрінемося у вівторок!
Вправи 1 - 4. Правильно дати відповіді допоможе с. 2 вправа 4.
Підказка: Західна півкуля - це Північна і Південна Америка
Вправа 5. Перегляньте відео
Вправа 6.Опрацюйте текст по абзацах:
1 абзац: Які гори Українські Карпати? Де вони знаходяться?
Які Кримські гори? Де знаходяться?
- Я раджу взяти олівці двох кольорів: одним кольором (червоним) підкреслити те,що стосується Українських Карпат. А другим (синім), те що описує Кримські гори.
2 абзац: Яка найвища точка Українських Карпат?
Яка найвища точка Кримських гір?
3 абзац: Які висотні пояси є в Українських Карпатах?
4 абзац: Розповідає про рослинність Кримських гір.
Вправа 8. Установимо відповідність:
1 - це Українські Карпати
2 - це Кримські гори
А 1
Б 2
В 1, 2
Г 1, 2
Д 1
Е 1
Ж 2
З 2
И 2
К 1
Л 1
М 2
Н 2
П 1
С. 12 вправа 2 - не виконувати!
Еврика Урок 2 (частина 7!)
Вправи 1, 2, 3, 6(а) і 8.
Вправа 1.Відповідь: 8 походів.
1 похід - піввідра
2 походи - 1 відро
4 походи - 2 відра
6 походів - 3 відра
8 походів - 4 відра
Вправа 2. Задачі на переливання
Вправа 3.
Крок
Місткість,л
|
1 - й
|
2 - й
|
3 - й
|
4 - й
|
5 - й
|
6 - й
|
7 - й
|
8 - й
|
5 л
|
--
|
5л
|
___
|
4л
|
4л
|
5л
|
--
|
5л
|
9 л
|
9 л
|
4л
|
4л
|
--
|
9л
|
8л
|
8л
|
3л
|
Вправа 6. - За допомогою графів!
Нагадую: стрілки ставимо від старшого до молодшого!
а)
Д →К→ О →М
Відповідь: Дмитро старший.
б) Ставимо стрілки від вищого до нижчого!
С → О → А
Відповідь: Сашко - 7 поверх, Олег - 5 поверх, Андрій - 4 поверх
.
Вправа 8. - Цікаво, що ж робити мишам? Що ви їм порадите?
Перегляньте відео, там є підказка!
Уроки зроблені! Сьогодні п'ятниця!
Ура!!! Три святкових вихідні!!!
З найкращими побажаннями Любов Олексіївна
Зустрінемося у вівторок!