Вівторок, 14 квітня
1. Математика - Урок 6 (с.24 - 27) Вправи 1, 2, 6, 9, 10.
1. Математика - Урок 6 (с.24 - 27) Вправи 1, 2, 6, 9, 10.
Тема: Звичайний дріб. Множення двоцифрових чисел. Прямокутний паралелепіпед
2. Укр. мова - Урок 6 (с.12 - 14) Вправи 1, 2, 3, 6.
Тема: Прислівник як частина мови
3. Читання - Урок 7 (с.30 - 35)
Тема: Продовження казки Френка Баума "Чарівник Країни Оз"
4. Навчаємося разом - Урок 3 (с.9 і с.12 "Ігрова") ! Д/з на с.12 не виконувати
Тема: Найбезпечніші емоції - гнів і злість
5. Інформатика - завдання дивимося на блозі вчителя, не забуваємо виконувати і відправляти!
Нагадую: заходимо через сайт школи zosh7.in.ua - Дистанційне навчання - розклад уроків - 1-4 класи, інформатика Полонська Алла Олександрівна і Гайчук Олена Олександрівна, з-А клас
5. Інформатика - завдання дивимося на блозі вчителя, не забуваємо виконувати і відправляти!
Нагадую: заходимо через сайт школи zosh7.in.ua - Дистанційне навчання - розклад уроків - 1-4 класи, інформатика Полонська Алла Олександрівна і Гайчук Олена Олександрівна, з-А клас
Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
Математика Урок 6 (№1, 2, 6, 9, 10)
І. Повторимо про звичайні дроби:
Вправа 1. Попрацюємо з Картою знань 17, відкрийте вкладку:
* Що таке звичайний дріб? (правило посередині, зеленого кольору)
* Що таке знаменник? (посередині справа)
* Що таке чисельник? (це ж правило, справа посередині)
* Про порівняння дробів з однаковими знаменниками, яке правило? (зліва угорі)
Ці знання, правила допоможуть виконати вправи:
1) Вставити пропущені слова у правилі
2) Зафарбувати відпоовідну частинку у прямокутнику:
Міркуємо так: Скільки частин зафарбувати, тобто скільки частин узяти? показує ЧИСЕЛЬНИК! - число над рискою! Дивимося
* у першій дробі над рискою написано 1, значить зафарбовуємо 1 частинку;
* у другій дробі над рискою написано 5, значить зафарбовуємо 5 частинок;
* у третій дробі над рискою написано 3, значить зафарбовуємо 3 частинки.
Вправа 2. Будемо знайомитися із задачами, де є дроби:
- Щоб дізнатися, хто більше витратив ниток, треба порівняти дроби (>).
Як міркуємо, коли порівнюємо:
* спочатку дивимося на знаменники - знаменники однакові
* а тепер порівнюємо чисельники: за правилом (угорі), більша та дріб у якої більший чисельник:
5>2
7 7
ІІ. Письмове множення двоцифрових чисел.
Вправа 6. Не забувайте дивитися на зразок:
* перший крок: множимо на одиниці, тому починаємо підписувати під одиницями
* другий крок: множимо на десятки, тому починаємо підписувати під десятками.
* третій крок: два числа під рискою треба додати у стовпчик.
ІІІ. Вправа 9. Це задачі. У зошиті розв'язати можна одну з двох на вибір. Зразок таких задач на с. 13!
ІV. Геометричний матеріал. Вправа 10. Перспектива. Знайомство з прямокутним паралелепіпедом.
1) Прочитати і повчити правило про паралелепіпед, запам'ятати ключові слова:
об'ємна (це значить, що фігура всередині займає площину. Наприклад, возьмемо любу коробку. По-перше, коробка має форму прямокутного паралелепіпеда, по-друге, все що знаходиться всередині (олівці, цукерки, крупа) показують об'єм цієї коробки, тобто її площину всередині)
тривимірна (має 3 виміри: довжину, ширину і висоту)
2) На малюнку роздивіться і запам'ятайте, що довжина - це справа наліво, ширина - це збоку, а висота - це знизу вгору.
Довжина: 10 см
Ширина: 2 см
Висота: 6 см
Згадайте правило: Щоб дізнатися, у скільки разів одне число більше або менше другого, треба БІЛЬШЕ ЧИСЛО ПОДІЛИТИ НА МЕНШЕ!
* 10 : 2 = 5(разів) -- довжина більша від ширини
* 6 : 2 = 3(рази) - ширина менша за висоту
Українська мова Урок 6
- Сьогодні познайомимося з шостою самостійною частиною мови: прислівником! (хоча про нього уже не раз говорили).
- Прочитайте правило на с.12 і перегляньте відео:
- Ще раз перечитаємо правило і підкреслимо ключові слова:
1) Прислівник - яка це частина мови? * самостійна, незмінна
2) Що виражає (означає) прислівник? * ознаку дії,ознаку предмета, ознаку ознаки
3) На які питання відповідають прислівники?
4) З якою частиною мови найчастіше пов'язаний прислівник? * з дієсловом
5) Чим в реченні є прислівник, як підкреслюємо? * обставиною - .- . - . - . (риска, крапка, риска, крапка)
- Опрацювавши гарно правило, користуючись таблицями, розкажіть про прислівник за планом (вище 1), 2), 3), 4), 5).)
- Молодці! А тепер виконаємо вправи:
Вправа 1. Будемо вчитися серед слів знаходити прислівники.
Відрізняти їх від інших частин мови нам будуть допомагати ... правильно, питання прислівників:
Міркуємо так:
Що? ранок - це ... іменник, не підкреслюємо
Коли? уранці - це ... прислівник, підкреслюємо риска-крапка-риска-крапка
Який? вранішній - це ... прикметник, не підкреслюємо
Коли? рано - це ... прислівник, підкреслюємо
Який? ранковий - це ... прикметник, не підкреслюємо
Коли? зранку - це ... прислівник, підкреслюємо
Який? ранній - це ... прикметник, не підкреслюємо
Коли? зрання - це ... прислівник, підкреслюємо
- До цих 4 підкреслених прислівників добираємо дієслово і записуємо за зразком:
Прибирав (коли?) уранці, встав (коли?) рано, ... .
Вправа 2. Прочитайте правило і знайдіть відповіді на 2 питання:
- Раз прислівник не змінюється, то якої частини слова вони не мають? НЕ МАЄ ЗАКІНЧЕННЯ!
- А чим являються схожі на закінчення частини в кінці прислівників? СУФІКСАМИ
- Щоб упевнитися, що подані слова незмінні, треба вияснити, чи являються вони прислівниками. А для цього скажіть, на які питання вони відповідають? .....
......... - Правильно: як? де? куди?куди? як? Так, це прислівники, вони не змінюються і закінчень у них немає.
- Тепер розбираємо за будовою подані слова:
- Це прислівники, значить закінчень у словах немає - все слово є основа.
- Далі виділяємо основу, а в основі: корінь, префікс і суфікс (якщо є) .
Перевірте, ви так розібрали:
сухо - основа сухо, корінь сух-, -о суфікс
збоку - основа збоку, корінь - бок-, з - префікс, -у суфікс
наперед - основа наперед, корінь -перед, на- префікс
униз - основа униз, корінь -низ, у- префікс
стиха - основа стиха, корінь -тих-, с- префікс, -а суфікс. Молодці!
Вправа 3. Самоперевірка:
1 речення: як? легко, назавжди.
Останнє речення: як? відповідно,спокійно.
Вправа 6. Познайомимся, як утворюються прислівники
2) Чому вони негативні, найнебезпечніші емоції? ( По-перше ... , по-друге ... .)
3) Як виглядає розлючена людина? Щпишіть портрет розлюченої людини. ( останній абзац)
Виконай завдання із вправи 4:
* Пригадай ситуації, коли ви гнівалися або злилися.
* Вправа "Актор": Стоячи перед дзеркалом, зобразіть злість і подивіться на себе в дзеркалі. Чи подобається те що ви бачите?
* Що вам пропонують зробити (які вправи), щоб перестати гніватися? Запам'ятали? Молодці!
Практична робота:
! На своїх кубиках "Каскад емоцій" знайдіть обличчя з емоціями гніву і злості, а хто ще не робив - вам треба починати робити і поки вивчимо тему "Емоції" - кубик треба зробити.
Аня С., Кирюша П. і Танюша уже зробили! Молодці!
Діти, не забудьте про інформатику - це те ж урок!
Зразок заповнення таблиці при розв'язуванні задачі на переливання
2) На малюнку роздивіться і запам'ятайте, що довжина - це справа наліво, ширина - це збоку, а висота - це знизу вгору.
Довжина: 10 см
Ширина: 2 см
Висота: 6 см
Згадайте правило: Щоб дізнатися, у скільки разів одне число більше або менше другого, треба БІЛЬШЕ ЧИСЛО ПОДІЛИТИ НА МЕНШЕ!
* 10 : 2 = 5(разів) -- довжина більша від ширини
* 6 : 2 = 3(рази) - ширина менша за висоту
Українська мова Урок 6
- Діти, ми вже знаємо з вами 5 самостійних частин мови:
іменник, прикметник, дієслово, числівник, займенник.- Сьогодні познайомимося з шостою самостійною частиною мови: прислівником! (хоча про нього уже не раз говорили).
- Прочитайте правило на с.12 і перегляньте відео:
1) Прислівник - яка це частина мови? * самостійна, незмінна
2) Що виражає (означає) прислівник? * ознаку дії,ознаку предмета, ознаку ознаки
3) На які питання відповідають прислівники?
4) З якою частиною мови найчастіше пов'язаний прислівник? * з дієсловом
5) Чим в реченні є прислівник, як підкреслюємо? * обставиною - .- . - . - . (риска, крапка, риска, крапка)
- Опрацювавши гарно правило, користуючись таблицями, розкажіть про прислівник за планом (вище 1), 2), 3), 4), 5).)
- Молодці! А тепер виконаємо вправи:
Вправа 1. Будемо вчитися серед слів знаходити прислівники.
Відрізняти їх від інших частин мови нам будуть допомагати ... правильно, питання прислівників:
Міркуємо так:
Що? ранок - це ... іменник, не підкреслюємо
Коли? уранці - це ... прислівник, підкреслюємо риска-крапка-риска-крапка
Який? вранішній - це ... прикметник, не підкреслюємо
Коли? рано - це ... прислівник, підкреслюємо
Який? ранковий - це ... прикметник, не підкреслюємо
Коли? зранку - це ... прислівник, підкреслюємо
Який? ранній - це ... прикметник, не підкреслюємо
Коли? зрання - це ... прислівник, підкреслюємо
- До цих 4 підкреслених прислівників добираємо дієслово і записуємо за зразком:
Прибирав (коли?) уранці, встав (коли?) рано, ... .
Вправа 2. Прочитайте правило і знайдіть відповіді на 2 питання:
- Раз прислівник не змінюється, то якої частини слова вони не мають? НЕ МАЄ ЗАКІНЧЕННЯ!
- А чим являються схожі на закінчення частини в кінці прислівників? СУФІКСАМИ
- Щоб упевнитися, що подані слова незмінні, треба вияснити, чи являються вони прислівниками. А для цього скажіть, на які питання вони відповідають? .....
......... - Правильно: як? де? куди?куди? як? Так, це прислівники, вони не змінюються і закінчень у них немає.
- Тепер розбираємо за будовою подані слова:
- Це прислівники, значить закінчень у словах немає - все слово є основа.
- Далі виділяємо основу, а в основі: корінь, префікс і суфікс (якщо є) .
Перевірте, ви так розібрали:
сухо - основа сухо, корінь сух-, -о суфікс
збоку - основа збоку, корінь - бок-, з - префікс, -у суфікс
наперед - основа наперед, корінь -перед, на- префікс
униз - основа униз, корінь -низ, у- префікс
стиха - основа стиха, корінь -тих-, с- префікс, -а суфікс. Молодці!
Вправа 3. Самоперевірка:
1 речення: як? легко, назавжди.
Останнє речення: як? відповідно,спокійно.
Вправа 6. Познайомимся, як утворюються прислівники
- Прочитайте правило:
* Від якої частини мови будемо утворювати прислівники? (від іменника)
* За допомогою якого префікса утворюються прислівники від іменника? (за допомогою префікса що-)
* За допомогою яких суфіксів будемо утворювати прислівники? (за допомогою суфіксів -и, -у, -і, -я).
- За роботу! Будемо творити прислівники:
Весна - щовесни (виділіть префікс що-, суфікс -и)
день - щодня, дух - щодуху, мить - щомиті, тиждень - щотижня, неділя - щонеділі.
Цікаво!
- Запишіть утворені слова, не забудь виділити префікс і суфікс у словах.
Читання Урок 7
Зверніть увагу на вправу 3.
- Повторіть різновиди художніх описів.( Підказка на с.20!)
Навчаємося разом Урок 3
(с.9 і с.12 №8, 9, 10)
Вправа 3. - Діти, погляньте на малюнок в зошиті і виконайте завдання із вправи 3.
Вправа 4. Прочитавши тект-інформацію від Знайки, дайте відповіді на питання:
1) Гнів і злість - це позитивні чи негативні емоції?2) Чому вони негативні, найнебезпечніші емоції? ( По-перше ... , по-друге ... .)
3) Як виглядає розлючена людина? Щпишіть портрет розлюченої людини. ( останній абзац)
Виконай завдання із вправи 4:
* Пригадай ситуації, коли ви гнівалися або злилися.
* Вправа "Актор": Стоячи перед дзеркалом, зобразіть злість і подивіться на себе в дзеркалі. Чи подобається те що ви бачите?
* Що вам пропонують зробити (які вправи), щоб перестати гніватися? Запам'ятали? Молодці!
Практична робота:
! На своїх кубиках "Каскад емоцій" знайдіть обличчя з емоціями гніву і злості, а хто ще не робив - вам треба починати робити і поки вивчимо тему "Емоції" - кубик треба зробити.
Аня С., Кирюша П. і Танюша уже зробили! Молодці!
Діти, не забудьте про інформатику - це те ж урок!
Зразок заповнення таблиці при розв'язуванні задачі на переливання
Еврика с.3 Задача 8 (а)
Крок
Місткість, л
|
1 - й
|
2 - й
|
3 - й
|
4 - й
|
5 - й
|
7 - й
|
8 - й
|
9 - й
|
8 л
|
--
|
5л
|
5л
|
5л+3л=8л
|
-
|
2л
|
2л
|
2л+5л=7л
|
5 л
|
-
|
5л
|
2л
|
2л
|
-
|
5л
|
-
|