середа, 25 березня 2020 р.

Навчаємось дистанційно! 26 березня

                       Четвер, 26 березня
              Шановні діти, батьки!Дякую за прислані роботи!
   Ярославе, ти намалював плани місцевості охайно, чітко, застосовуючи відповідні кольори і за допомогою масштаба правильно визначив відстані  додому і до річки(розрахунки, я бачу, записані в зошиті). Молодчина! За роботи отримуєш дві оцінки:12 б. і 12 б. Так тримати!😊😊 З нетерпінням чекаю роботи інших учнів.
                            З повагою, ваша Любов Олексіївна


1. Математика - Тренувальні вправи на с.37 - 40
     Шановні діти, перевірте, чи виконали ви завдання на сторінках тренувальних вправ. Якщо ні, у вас є сьогодні час доробити.
     Самостійна робота 7. яку вам пропонували на с. 30, має такі завдання:


Рекомендую опрацювати ці завдання в зошиті, щоб, коли будемо писати в школі, вам були зрозумілі ці завдання.

2. Укр. мова - Урок 7 (с. 21 - 23)
         Тема: Правопис особових закінчень дієслів.
Вправа 2. Гарно повторивши правило, згадавши алгоритм визначення дієвідміни з минулого уроку,
виконуємо завдання - визначаємо дієвідміну:
 - творити (ставимо в 3 особу множини - вони Що роблять? творять - закінчення - ять, значить це 2 (ІІ) дієвідміна - в дужках коротко пишемо  ІІ
 - Вони Що роблять? неволять (ІІ), течуть (І), везуть (І), гоять (ІІ), кують (І), ллють ), прасують (І), ....
Вправа 3.Щоб правильно вставити потрібну букву -е- чи - и , користуйтесь алгоритмом!
Зразок: Міркуємо, тобто визначаємо дієвідміну, вони що зроблять? схочуть, закінчення -уть, це І дієвідміна, значить в закінченні пишу букву -е-:  схочеш .
        * Щоб сказати, яку дію позначають подані дієслова - завершену чи незавершену - згадаймо правило:
 - Поміркували? Так яку дію позначають подані дієслова - завершену чи незавершену?
Вправа 4.   Заповнюючи пропуски, ви повторили правила. Які?  Назвіть їх: 
 1) Частка не з дієсловами  (не встаю, не замкне, не збудити)
 2) Префікси з-(с-) (правило "КаФе ПТаХ")  (спросоння)
 3) Ненаголошені -е-, -и- в корені  слова (зимне)
 4) е-, -и- в особових закінченнях дієслів  (живить,  бо живлять (І))
Щоб визначити граматичну основу речення, скористайтесь помічником
Вправа 6.Згадайте із правила №1 на с. 21 другий абзац!
   А наші дієслова мають суфікси - оти(ся)! Значить вони відносяться до І дієвідміни! Значить у закінченнях пишемо - е-:
*(він що робить?) колеться, (ти що робиш?) колешся
*(він що зробить?) побореться, ( ти що зробиш?) поборешся
Вправа 10. Вам допоможуть мовні скарбнички:



3. Читання - Урок 11.(с.41 - 44)
          Тема:  Дмитро Павличко - видатний поет України

4. Основи здоров'я. - Діти, давайте  разом з героями Трикутею, Квадриком і Кружком  ще раз згадаємо, як легко «озброїтися проти вірусу».  


                                                                                                                           
 І який ми робимо висновок:
        ·     дитина не повинна торкатися обличчя;
·     має рахувати до 30, коли миє руки з милом;
·     повинна тримати дистанцію з людьми, що мають хворий вигляд;
·     не повинна їсти сиру їжу, а лише приготовану дорослими.
І все це стане «геройською суперсилою» у протидії розповсюдженню вірусу .