понеділок, 23 березня 2020 р.

Навчаємось дистанційно! 24 березня

                                                          Вівторок 24 березня 
1. Математика - Урок 8 (с.28 - 30)
           Тема: Частини цілого. Одиниця вимірювання часу - сезон. Задачі на рух в одному напрямку (2 вид).
Вправа 2.а) Згадай як знаходити половину. (Щоб знайти половину, треба ціле поділити на 2)
                     80:2=40 (г) - це задача на знаходження частини,
                                            вони розв'язуються діленням! 
                             (знаходимо половину  :2; третину  :3; чверть  :4; соту  :100 )
                б) Це задача, де треба знайти ціле за його частиною.
                    Вони розв'язуються множенням! ( скільки таких частинок у цілому - на стільки і множимо. Наприклад, у нашій задачі відома чверть, тобто четверта частина. Четвертих частинок у цілому чотири - значить 1 кг множимо на 4, получаємо 4 кг. Це і є маса кавуна.
Вправа 5. - Щоб правильно розташувати частини, згадайте :
                 Найменша та частина, яка на найбільше частин поділена!
Вправа 6. - Яке правило обов'язково треба згадати і не забувати , коли розв'язуєте такі приклади?
 - Правильно!  0 * а = 0 !!! (при множенні будь-якого числа на нуль ми получаємо НУЛЬ!)
Вправа 11.  - Прочитавши задачу, ви звернули увагу на те, що швидкість першого менша за швидкість другого.
 !Це новий вид задачі, який почали рішати на минулому уроці №7 (зразок с.26 за підручником)
Розв'яжіть задачу за планом:
1) Знайдіть першою дією швидкість віддалення двох груп лижників. 
(Підказка: треба від більшої швидкості відняти меншу швидкість) 
2)Другою дією знайдіть відстань віддалення груп  за 2 год. 
( Підказка: S=v*t , тобто швидкість віддалення груп (! 1 дія) помножити на час)
3) А тепер знайдіть відповідь на головне питання задачі, перечитайте його - це буде третя дія.
(Підказка: на початку задачі між групами вже була відстань 5 км, тож її треба додати до відстані віддалення, яку знайшли у другій дії)
 Перевірте, чи так ви записали:
1) 12-10=2 (км/год) - швидкість віддалення;
2) 2 * 2=4 (км) - відстань віддалення;
3) 4+5=9(км) - відстань між групами через 2 год.
Вправа 12. Це геометрична задача.
 - Складаємо короткий запис, тобто що нам відомо:
Довжина - 8 м
Ширина  - ? м, у 2 рази менша
Р - ? м
S - ? м кв.
                  Розв'язуємо за планом
1)Знайдіть ширину кімнати, вона не відома.
2) Знайдіть периметр кімнати. Згадайте, що таке периметр прямокутника і як його находити.
(Р=(а+b)*2)
3) Знайдіть площу кімнати. Згадайте, як знаходити площу прямокутника. (S=a*b)
Самоперевірка: 1) 8:2=4 (см) - ширина кімнати
                            2) (8+4)*2=24(см) - периметр кімнати
                            3) 8*4=32 (см кв.) - площа кімнати 
! Не забувайте писати в задачах відповіді!

2. Укр. мова - Урок 5 (с.15 - 16)
            Тема: Дієслово як частина мови.
У робочому зошиті - вправи 3, 4 письмово.
Пригадай пісеньку про дієслово




Переглянь презентацію про дієслово




Вправа 3. - Вивчивши правило 3, змінимо подані дієслова за особами і запишемо у робочий зошит.  Нам допомагатимуть особові займенники - я, ми, ти, ви, він, вона, воно, вони
                  Однина
1 особа     я (що роблю?) несу, сплю         
2 особа     ти (що робиш?) несеш, спиш   
3 особа     він (вона, воно) (що робить?) несе, спить
                   Множина
1 особа     ми (що робимо?) несемо, спимо
2 особа     ви (що робите?) несете, спите
3 особа     вони (що роблять?) несуть, сплять  
Не забудьте виділити закінчення!
Вправа 4.Перегляньте презентацію,


прочитайте правило, розкажіть:
 - Що таке початкова форма дієслова?
 - Що таке неозначена форма дієслова ( на які питання відповідає, чи має закінчення)?
 - А тепер ставимо дієслова із вправи 2 у початкову форму, починаємо з питання:
що робити?     танцювати, мріяти, поважати
що зробити?   знайти, пройти, зварити
! Запишіть у робочий зошит утворені дієслова в початковій (неозначеній) формі і не забудьте виділити суфікси!
Вправа 5. 1) Щоб дієслова поставити в потрібну форму, треба знайти іменник , з яким він зв'язаний, і від нього ставити питання до дієслова:
сосна (що зробила?) розшумілася
вечір (що робить?) дихає
путь (що робить?) чорніє
проліски (що роблять?) цвітуть
          2) Щоб розібрати слова за будовою скористайся


Вправа 7. Щоб поставити у відповідні форми - визначимо їх:
1 форма - він що робить? учиться, змінюється  (це 3 особа однини)
2 форма - ти що робиш? учишся, змінюєшся    (це 2 особа однини)
Вправа 8.Переглянь презентацію, запам'ятай словникові слова.( в зошит не треба записувати)


Вправа 11. Щоб розібрати друге речення, скористайся довідничком
З'являються перші посланці зеленоокої весни.
* (що?) посланці (підмет -  однією рискою, іменник)
*посланці( що роблять?) з'являються (присудок - двома рисками, дієслово)
*посланці (котрі?) перші (означення - хвилястою лінією, числівник)
*посланці (чого?) весни (додаток - пунктирними рисками, іменник)
*весни (якої?) зеленоокої (означення - хвилястою лінією, прикметник)
! Конкурс "Найрозумніший" можна не робити.

3. Читання - Урок 9 (с. 35 - 37)
             Тема: Ліна Костенко - видатна поетеса України. Вірш "Бузиновий цар"
4. Навчаємося разом - Урок 5 ( тільки с. 17, с.20 "Ігрова сторінка")
             Тема: Що вранці не зробиш, того ввечері  не доженеш"