четвер, 16 вересня 2021 р.

                    Дорогі мої третьокласники! Шановні батьки!
   На жаль з 16 вересня ми навчаємося в режимі дистанційного навчання.
     Любі діти! Не лінуйтесь, виконуйте завдання своєчасно, кожного дня. Знаю, що ви у нас розумники і впевнена, у вас все получиться! Бажаю всім міцного здоров'я і гарних успіхів! 
 


                      Сьогодні працюємо за розкладом п'ятниці:
                    1. ЯПС - Урок 22 (с.13-16) Вправи 4, 5, 7, 9, 10.
                    2. ЯПС - Урок 23 (с.17-19) Вправи 1, 2, 3, 4, 5.
                    3. ЯПС - Урок 24 (с.20-22) Вправи
                    4. Математика - Урок 10 (с.46-48)
 Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/
   Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky

Математика  Урок 10
Вправа 1. - Повторимо назви круглих чисел укр. мовою за таблицею.(прочитати треба не менше 3 разів не спіша, уважно, запам'ятовуючи)
   - Розкажи мамі, татові, бабусі, ... Молодці!
   - Перевірте себе за вправою "Фотоапарат":

Вправа 2. - Щоб правильно записати числа, згадайте що справа (з кінця)  на першому місці пишеться розряд ОДИНИЦЬ, на другому місці - розряд ДЕСЯТКІВ, а на третьому - розряд СОТЕНЬ.
 - Запишіть числа самостійно.
 - Перевірте:  530, 72, 801.
* У вас такі числа? Ви молодці!
Вправа 3. - Прочитайте правило і дайте відповіді на питання:
1) Що значить числа розташовані В ПОРЯДКУ ЗРОСТАННЯ? (від найменшого до найбільшого, тобто РОСТУТЬ!)
2) Що значить числа розташовані В ПОРЯДКУ СПАДАННЯ?  (від найбільшого до найменшого, тобто ПАДАЮТЬ!)
 - Прочитайте уважно завдання, підкресліть ключові слова. (трицифрові, цифри не повторюються, в порядку спадання)
 - На чернетці спочатку утворіть і запишіть усі можливі трицифрові числа.
А тепер їх розташуйте в порядку спадання - від найбільшого до найменшого.
521, 512, 251, 215, 152, 125.
Вправа 4. - Згадаймо, як записувати додавання іменованих чисел у стовпчик:




   5 грн 35 к.
 +          75 к.
   5 грн110 к.  !!! 100 к. - це 1 грн, то додаємо цю1грн до гривень, получаємо 6 грн!
   6 грн  10 к.

   4 грн 45 к.
 +2 грн 65 к.
   6 грн110 к.
   7 грн  10 к.
Вправа 5. - Тренувальні вправи, щоб швидко усно додавати двоцифрові числа!
 - Розв'язуйте приклади ЗА АЛГОРИТМОМ! Так собі  і коментуйте:
1. Розкладую числа на розрядні доданки: (усно проговарюю) 
          28 -це 20+8, 57 - це 50+7
2. До десятків додаю десятки, до одиниць одиниці:
         28+57= (20+50) + (8+7)=
3. Додаю отримані результати (числа):
          =70+15=85
Вправа 6. - Допомагаючи Незнайкові, потренуйтеся УСНО додавати двоцифрові числа.
Вправа 8. - Задача 2.
Зубрів - 15
Лосів - 30           } 80 тв.
Дикі кабани - ?
        Розв'язання
  Задачі такого виду розв'язуються 2 способами.
!Записати треба тільки один із способів!
Але у завданні ще треба записати вираз!
    1 спосіб
1) 15+30=45(тв.) - всього зубрів і лосів;
2) 80-45=35(тв.) - диких кабані.
Вираз: 80-(15+30)=35(тв.)
   2 спосіб
1) 80-15=65(тв.) - разом лосів і диких кабанів;
2) 65-30=35(тв.) - диких кабанів.
Вираз: 80-15-30=35(тв.)
 Відповідь: 35 диких кабанів у заповіднику.
Вправа 9.  - Згадайте, що таке відрізок за правилом на с.44!
   Відрізків 4: АВ, ВС, АС, ВF. (бо вони обмежені 2 кінцями, а інші є променями -бо з одного кінця обмежені)
   АС=3см 2мм
   


                      Я пізнаю світ   Урок 22
Тема: Україна - морська країна Рельєф країн - сусідок
Вправа 4-5.  - Перегляньте цікавий відеофрагмент за посиланням на сайті "Інтелект України".
 - Дайте відповіді на запитання посібника.
Вправа 7.  - Яке зайве слово?  Правильно: МОЛДОВА!
 - Чому?  Інші слова - це  країни, які мають вихід до Чорного моря.
 - Попрацюємо з контурною картою Європи на с.15:
 * Позначте Чорне море 
(Увага!!! На карті пишемо друкованими літерами, букви однакові(немає великих!), простим олівцем) ЗРАЗОК на с.34
 * Позначте , тобто підпишіть назви країн, що мають вихід до Чорного моря.
!Підказка! У вправі 7 на початку ці країни написані та карта на с.34
 * Скільки таких країн позначили?  Так, 6.
Вправа 9.  - Попрацюємо за фізичною картою Європи (вкладка всередині зошита!)
Допомагатиме ще фізична карта України:

 * Країн, територією яких простягаються гори Карпати - 4.
 * Карта знань "Карпати" на с.16:
 - Напишіть цифрами висоти зазначених гір. (допомагає ВКЛАДКА!)
! Не забудьте підкреслити найвищу гору!
Вправа 10. - Правильно виконати це завдання с.38!
Для самоперевірки: 1, 4, 2, 1;
                                   3, 4, 2, 3.

Я пізнаю світ   Урок 23 
Тема: Водойми України
  * Повторимо знання про озеро, болото
Вправа 1.  - Переглянувши відеофрагмент "Озеро Синевір", згадали,
 що озеро Синеви́р (інші назви — Синєви́р, Морське Око) — найбільше озеро Українських Карпат.


Вправа 2. - Гарно опрацюємо текст :
- Прочитайте 1 абзац і знайдіть відповіді на питання:
 * Що таке озеро? (1 речення)
 * Чим озеро відрізняється від річки? ( 1) не має витоку та гирла, 2) вода в ньому не тече, 3) озеро не є частиною Світового океану)
 * Чим схожі? (блакитним кольором)
 - Прочитайте 2 абзац:
 * Які озера називають високогорними? (розташовані високо в горах)
 * Де в Україні є високогорні озера? (в Карпатах)
 - Прочитайте 3 абзац:
 * Що таке Шацькі озера? (Це велика група озер у Волинській області)
 * Яке із Шацьких озер найбільше і найглибше? (озеро Світязь)
! Упізнали назву найвисокогірнішого озера України? БРЕБЕНЕСКУЛ
Вправа 3.  - В самих назвах є підказки ... Так, у Карпатах розташовані озера Бребенескул і Синевір (підкресліть).
Вправа 4.  - Пригадаємо, як утворюються болота. Перечитайте речення, поставте у кружечках цифри - послідовнісь утворення болота із озера.
Самоперевірка: 1, 5, 2, 3, 4. 
 - Якщо у вас такий порядок, ВИ - РОЗУМНИЧКИ!!!
 - Я вважаю, що ви вибрали правильну відповідь Б.
Вправа 5. - Попрацюйте з контурною картою на с.37
Зверніть увагу на карту вкладки:як пишеться назва річки (вдовж річки, друкованими літерами)
 
   За бажанням можете виконати інші вправи.

                                   Я пізнаю світ   Урок 23 
Тема: Молекулярно - кінетична теорія. Дифузія
Вправи 1-2.  - Прочитавши ці вправи, ви згадали, що вивчає МОЛЕКУЛЯРНО-КИНЕТИЧНА ТЕОРІЯ:  
1 )із яких атомів і молекул складається речовина 
2) які між ними відстані 
3) як вони рухаються
Вправа 3.   - Що таке дифузія?
   ДИФУЗІЯ - це явище переміщування речовин унаслідок постійного та хаотичного руху їхніх молекул або атомів.
Вправа 4.  - Будемо вчитися розрізняти явища та їх поняття.
ДИФУЗІЯ-- 1)Поширення запаху апельсина в кімнаті
                     2) Заварювання чаю
ВИПАРОВУВАННЯ -- 1) Висихання калюжі на сонці
                                        2) висихання білизни
КОНДЕНСАЦІЯ -- 1)Запітнілі окуляри ...
                                 2) Випадання роси
Вправа 6. - Як упізнати, на якому малюнку який стан?
 - Правильно, по відстанях між молекулами:
 * близько (щільно) один до одного - це ТВЕРДИЙ СТАН
 * на невеликих відстанях - це РІДКИЙ СТАН
 * на великих відстанях - це ГАЗОПОДІБНИЙ СТАН
Вправа 7.  - Перечитайте текст і виділіть (або підкресліть) різними кольороми 3 ОСНОВНІ ТВЕРДЖЕННЯ молекулярно-кінетичної теорії.
   Наприклад, 1 твердження (це 2 речення) підкреслимо синім олівцем.
                        2 твердження (3 речення) - зеленим олівцем.
                        3 твердження (5 речення) - коричневим кольором.
 - Спробуйте розказати (переказати) 3 твердження. Можна підглядувати, але не читати все підряд.
  Вправа 8.  - Найшвидше явище дифузії відбувається на другому малюнку - це газоподібний стан, у ньому швидкість молекул найшвидша!
   На 1 малюнку  - це "чорнильна бомба" восьминога - це рідкий стан. а швидкість молекул у рідкому стані менша.

   Любі діти! Уроки зроблені!!! Ви молодці! Попереду 2 вихідних !