середа, 6 травня 2020 р.

Навчаємось дистанційно! 7 квітня

  Четвер, 7 квітня













1. Англ. мова - завдання на блозі вчителя
2. Математика - Урок 3 (с.11 - 14) Вправи 4, 5 не віконуємо!
     Тема: Ділення іменованого числа на натуральне 
3. Укр. мова - Урок 3 (с.8 - 10)
     Тема: Повторення. Речення 
4. Людина і світ - Урок 10 (с.57 - 62) Відеоурок за посиланням
 https://intellect-ukraine.org/10-intellect/information/
     Тема: Вапняк і торф
5. Праця - Святковий травень. Виготовлення із паперу голуба миру

                                Шановні діти і батьки! 
     По-перше, поясню, чому сьогодні "Людина і світ".Тому що ми знову відпочивати будемо 3 дні: субота, неділя і понеділок ( за 9 Травня, припало на суботу). Знову випадає урок з "Людина і світ". А тему треба вивчати, бо по цій темі "Корисні копалини" буде через тиждень контрольна робота.
   По-друге, ви знаєте, що  Карантин подовжено до 22 травня, тож навчальний рік закінчуємо дистанційно 29 травня.
      Оцінки за рік будуть виставлені до 29 травня. учням електронні табелі успішності будуть надіслані до 2 червня 2020 р.
            Залишається 3 тижні! до закінчення навчального року.
 Дорогі діти і батьки, давайте підтримаємо один одного і гарно допрацюємо, щоб з добрими оцінками закінчити 3 клас. Ви - молодці! Ви - найкращі!


        Увага!  Всеукраїнський конкурс дитячих малюнків на тему «Політ до Місяця і далі».
    Брати участь можуть діти та підлітки від 3 до 17 років. Заявки на  Noosphere Space Art Challenge приймають до 15 травня. Всі учасники отримають дипломи, а переможці — цінні призи.
Зробіть крок назустріч неймовірним космічним фантазіям! Усе, що треба зробити, це:
• намалювати космічний малюнок
• сфотографувати його або відсканірувати
• надіслати, заповнивши форму на сайті організаторів — громадської організації «Асоціація Ноосфера»
І чекати на круті подарунки!
      Цього року тема конкурсу тісно пов’язана з видатним українським інженером — Юрієм Кондратюком. У 1919 році він розробив «Трасу Кондратюка» — схему висадки космічних апаратів на Місяць і повернення до Землі. Саме розрахунки українця використали для першого польоту на Місяць під час місії «Аполлон-11».

                        Щодо формату і технік виконання жорстких вимог немає. 
Головне — створити оригінальний твір, що покаже авторське бачення та художні здібності.   Цей конкурс для вас!    Хто надумав, повідомте мені, будь ласка!
       Діти, хто буде малювати на конкурс, то вам портрети мам можна не малювати і не робити голубів.

               Рекомендації, пояснення вчителя до уроків

                                    Математика  Урок 3
Вправа 1.  Повторіть 2 правила про порівняння дробів і вставте пропущені слова.
Хто забув правила, повторіть їх на с.3 або 7!
 * Порівняти дроби! Будемо міркувати так:
1. Дивимося, що однакове (чисельники чи знаменники)
2.Опреділяємо, яке правило використовуємо: перше чи друге.
Наприклад:     
а) Дивимося, що ОДНАКОВІ ... ЗНАМЕННИКИ (числа під рискою):
      Значить, будемо порівнювати  чисельники ... за правилом 1! Більша дріб та, де чисельник більший:  1< 3.
  1 <  3
  5     5
б) Бачимо, що  ОДНАКОВІ ... ЧИСЕЛЬНИКИ. Значить, будемо порівнювати ... знаменники за правилом 2! Більша дріб, у якої  менше знаменник: 
 7  7
 9     10
Далі самостійно!
Вправа 2. Повторюємо












Міркуємо:
а) 8 - це ціле число, а знайти треба ... частину. Яку? Порахували, на скільки частинок розділений відрізок. Так, на 8. Значить, знайти ВОСЬМУ ЧАСТИНУ.
За правилом "Як знайти дріб від числа" знаходимо:  8 : 8 = 1
б) 2 - це восьма частина, а знайти треба ... число ціле.
За правилом "Як знайти число за його дробом" знаходимо:  2 * 8 = 16
Вправа 3. Читаючи питання, виділяйте ЩО ЗНАЙТИ?
а) ПОЛОВИНУ!  МЕТРА   - треба поділити ...  НА 2! 
 1 м : 2 = 10 см : 2 = ...  5 см
б) П'ЯТУ!  ЧАСТИНУ МЕТРА   - треба поділити ... на 5!
 1 м : 5 = 10 дм : 5 = 2 дм
в) ТРИ П'ЯТИХ МЕТРА!   - треба число (1 м) поділити на знаменник і помножити на чисельник (бо знаходимо дріб від числа)!
 1 м : 5 * 3 = 10 см : 5 * 3 = 2 см * 3 = 6 см
Вправи 4, 5 НЕ ВИКОНУЄМО!
Вправа 6.  Новий матеріал
 - Прочитавши текст, дайте відповіді на питання:
1. Які числа називаються іменованими? ( 2 речення)
2. Якими бувають іменовані числа? (2 речення)
3. Які іменовані числа називаються простими? (3 речення)
4. Які іменовані числа називаються складеними? (3 речення)
 - Будемо працювати з простими іменованими числами!
5. Скільки випадків розрізняють ділення простого іменованого числа? (Два: а) ... і б) ... )
 - Розглянемо сьогодні 1 випадок - ДІЛЕННЯ ІМЕНОВАНОГО ЧИСЛА НА ,,, ПРОСТО НАТУРАЛЬНЕ ЧИСЛО (1, 2, 3, ..., )
6. Скількома способами можна це зробити?  (Двома: 1) ... і 2) ...)
Вправа 7. Розгляньте ЗРАЗОК 1 і ЗРАЗОК 2.
 - Щоб визначити, яким зразком користуватися, дивимося .... ЯК ДІЛИТЬСЯ іменоване число на натуральне:
 * якщо ділиться "БЕЗ ОСТАЧІ"- то ЗРАЗОК 1
 * якщо "ІМЕНОВАНЕ ЧИСЛО МЕНШЕ ВІД ДІЛЬНИКА"(іншими словами "НЕ ДІЛИТЬСЯ"2 :5 - не ділиться!) - - то ЗРАЗОК 2

Міркуємо:
15 ділиться на 3  без остачі!  - це  ЗРАЗОК 1.
    15 дм : 3 = .... 5 дм
1 : 5 не ділиться   - це ЗРАЗОК 2. 
    1 см : 5 = 10 мм : 5 = 2 мм
2 : 4 .... так, не ділиться   - це ЗРАЗОК 2.
    2 дм : 4 = 20 см : 4 = 5 см
Вправа 9. Задача.
 ГА це  одиниця ввимірювання площі (квадратний сантиметр - це квадрат із стороною 1 см, а ГА - це квадрат зі стороною 100 м)
 - Спочатку самостійно прочитайте, розв'яжіть задачу!
Для самоперевірки:
 1) 300 : 5 * 2 = 60 * 2 = 120 (га) - засіяли житом;
 Вправа 10.  Повторіть правило про об'єм.
За зразком допоможіть Хвалькові знайти об'єм  за поданими вимірами.
                     
                         Укр. мова  Урок 3
Вправа 1.  Згадати і розказати про члени речення допоможуть помічники - таблички:



 - Які слова називаються членами речення?
 - На які 2 групи поділяємо члени речення?
 - Що таке головні члени речення? Розкажіть про них.
 - Що таке другорядні члени речення? Розкажіть про них.

 - Які члени речення називаються однорідними? (с.30)
 ! Перевірте, чи правильно ви знайшли і підкреслили однорідні члени речення в тексті.
 * 2 речення  - (Що?) ялинки, берізки, липи  - це однорідні підмети 1 підкресюємо однією рискою
 * 3 речення - (Що зробила?) прокинулася, стріпнула й зачарувала  - це однорідні присудки, підкреслюємо двома рисками
 * 4 речення - (Які?) червоні, жовті, блакитні  - це однорідні означення, підкреслюємо хвилястою лінією
5 речення - (Кого?) метеликів, бджілок, джмелів  - це однорідні додатки, підкреслюємо пунктирними рисками
Вправа 2. Б (слова не зв'язані між собою;  голівки (які?) жовті)
Вправа 3.  * Межі речень позначаються розділовими знаками: . ? !
                  * граматична основа -  ...  це підмет і присудок
Забули - подивіться Довідник 2 клас с.42 - 43!

Вправа 6. Вправа "Фотоапарат"

Вправа 7. Про фонетичну транскрипцію згадайте за Довідником 2 клас с.23!
Для самоперевірки 1 завдання у "Великих перегонах"



                                             Праця
          Тема: Святковий травень. День Перемоги
                     Виготовлення із паперу голуба миру





Майстер-клас з виготовлення паперових голубів
 до Дня Перемоги



Шаблони для виготовлення голуба




Білий голуб – це символ миру.
Голубко біла, ти лети у світ!
Хай буде мир у небі голубому,








Бо голуб миру, кажуть з давніх літ,

Приносить радість родові людському.
             Нам потрібне мирне небо!!!
               
                            Чекаю фотозвітів!
                 (можна зробити на вихідних)