Середа, 27 травня
1. Математика - Урок 8 (с.33-34)
Тема: Повторення вивченого в 3 класі
2. Людина і світ - Урок 7 (с.39-45)
Тема: Коли водойми нам "дякують", а коли "ображаються"
3. Укр. мова -Урок 9 (с.25 вправи 1, 2, 3) і Урок 10
Тема: Культура мовлення. Робота над помилками. Конкурс знавців української мови
4. Читання - Урок14 (с.77-80)
Тема: Диво-казка
Рекомендації. пояснення вчителя до уроків
Математика Урок 8(с.33-34)
Вправа 10. Прочитайте і визначте вид задачі:
- Визначили? Так. Це задача на рух назустріч один одному
- Розв'яжіть задачу.
- Перевірте, чи за таким планом ви розв'язували задачу:
1) Скільки км проїхав 1 автомобіль до зустрічі?
2) Скільки км проїхав 2 автомобіль до зустрічі?
3) Яка швидкість 2 автомобіля?
1) 50*8=400 (км)
2 1200 - 400=800 (км)
3)800:8=100 (км/год)
- Якщо ви так розв'язали задачу, то ВИ - МОЛОДЦІ!
Вправа 11. Відкрийте Карту знань 38 і згадайте все про многокутники:
* Що таке многокутник?
* Як знайти його периметр?
* Які бувають многокутники?
* Як знаходимо їх периметри?
- Завдання Питайлика, я думаю, ви виконуєте так:
1 крок: Взяли лінійку і виміряли довжину та ширину. (АВ = ... см, АД = ... см)
2 крок: За допомогою формули периметра знаходите периметр цього прямокутника. (P = (a+b)*2 )
3 крок: За допомогою формули площі знаходите площу цього прямокутника. (S = a*b)
Сторінка чемпіонів. - Визначимо види задач:
1 задача - ... Так. Задача на зведення до одиниці (Довідник с.37)
2 задача - ... Так. Задача на знаходження суми двох добутків (Довідник с.39)
3 задача - ... Ні. Це Задача на кратне порівняння (Довідник с.40, АЛЕ інший тип: !!! в 1-2 діях будемо знаходити - Скільки з 1 куща збирали кг малини (агрусу)?)
4 задача - ... Так. Задача на рух.
- Розумнички!!! Зошит закінчили!
Людина і світ Урок 7
Вправа 1. Переглянте, прочитайте лист Центаврика:
- Перегляньте фрагмент мультфільму і дайте відповіді на запитання:
Вправа 5. Перегляньте відеоТлумачний словничок
Вправа 6. Прочитайте довідку і знайдіть відповіді на такі питання:
1 абзац: - Яка вода переважає на Землі?
- А які запаси прісної води?
2 абзац: - З чим пов'язані водойми? Як?
- До чого може призвести забруднення водойм?
3 абзац: - Яку надзвичайно цінну властивість мають водойми?
- Що людина може зробити для підтримання чистоти водойм?
- Перегляньте презентацію "11 фактів про воду"! Цікаво!
Вправа 7. Виконайте вправу "Фотоапарат":
Укр. мова Урок 9 (с.25), Урок 10
Вправа 3. Виправимо помилки:
* з папою - з татом, горне - гірське, в йому - в ньому, прозрачна - прозора, канатной дорогой - канатною дорогою, глаз - око, по лісовим стежкам - по лісових стежках, горні - гірські.
- А де ви мрієте відпочити влітку? Напишіть на с.26 на рядочках у вправі 6 (1-2 речення)
Вправи 4, 5 і 6 - НЕ ВИКОНУЄМО!
Виконавши завдання "Конкурсу знавців української мови", ми завершили Українську мову!
Читання Урок 14 Останній!
Вправа 2. Виконайте вправу "Фотоапарат":
Вправа 6. Пісню "Диво-країна" прочитайте на с.80, а прослухаємо у вересні.
! Записувати казкову історію НЕ ТРЕБА! (усно)
- Ось і все, дорогі діти, шановні батьки, уроки в 3 класі закінчилися!!! Ура!!! Завтра уроків не буде!!!
Що вам робити останні два дні? Ви перевірите-приготуєте зошити 9 частини (крім "Еврики") і здавайте їх вчителю (мені) в четвер - п'ятницю. Чекаю!