Вівторок, 12 травня
!Для тих, кого зацікавила Вправа 5!
* 1дія - Знаходимо, скільки монет складає третина?
201 : 3 = 67 (м.)
* 2 дія - Скільки копійок складають 67 копійчаних монет ?- 67 монет по 1 коп.?
1 * 67 = 67 (коп.)
* 3 дія - Скільки копійок складають 67 монет по 5 копійок?
5 * 67 = 335 (коп.)
* 4 дія - Скільки копійок складають 67 монет по 10 копійок?
10 * 67 = 670 (коп.)
* 5 дія - Скільки всього грошей у купця?
67 + 335 + 670 = 1 072 (коп.) = 10 грн 72 коп.
Ви так розв'язували задачу? Ви розумнички!!!
Укр. мова Урок 4
творча майстерня
натхнених учнів
3-А класу!!!
"Голуб миру" Данііла І. |
мама Анєчки С. |
"Голуб миру" Ігната |
Малюнки наших однокласників на Всеукраїнський конкурс
на тему "Політ до Місяця і далі ..."
Діти, кожен раз, коли я получаю ваші роботи, я не перестаю дивуватися ... Чому?
Бо ваші роботи - це справжній феєрверк вашої фантазії!!!
Дякую вам і вашим батькам за натхнення, працьовитість, наполегливість, старанність!
Сьогодні працюємо за розкладом:
Сьогодні працюємо за розкладом:
1. Англ. мова - завдання на блозі вчителя
2. Математика - Урок 4 (с.15-18) Вправу 5 - можна не рішати, вправу 9 - за бажанням.
Тема: Ділення іменованого числа на натуральне
3. Укр. мова - Урок 4 (с.11-13)
Тема: Повторення. Сполучник. Однорідні члени речення
4. Читання - Урок 4 (с.19-24)
Тема: Продовження казки "Аліса в Країні Чудес". Омоніми
5. Навчаємося разом - Урок 3 (с.9 і с.12 Вправи 8, 9, 10)
Тема: Злість породжує ще більшу злість
6. Інформатика - завдання на блозі вчителів
Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
Математика Урок 4
(вправу 5 - не рішати, а вправу 9 - за бажанням))
Вправа 1. Повторюємо 2 правила на порівняння дробів (с.3 або 7), вставляємо пропущені слова:
* 1 правило - дроби з однаковими знаменниками
* 2 правило - дроби з однаковими чисельниками
Коли порівнюємо дроби, то міркуємо так:
1 крок - треба подивитися, що у дробах однаково: знаменники чи чисельники?
Від цього залежить 2 крок:
- Якщо однакові знаменники - то користуємось 1 правилом!
- Якщо однакові чисельники - користуємось 2 правилом!
Наприклад:
а) Дивимося на дроби і бачимо, що однакові знаменники (числа під рискою). Користуємось 1 правилом, більший чисельник 7, значить, 1 дріб менша, ніж друга.
Далі самостійно порівнюємо.
Вправа 2. Що нам потрібно знати для виконання завдання:
1) Повторюємо правило "Знаходження дробу від числа" - КАРТА ЗНАНЬ 17!
2) Знати скільки в 1 год = ... хв, в 1 км = ... м.
а) 1 год : 2 * 1 = 60 хв : 2 * 1 = ...
б) 1 км : 100 * 3 = 1.000 м : 100 * 3 = ...
Вправа 3. Повторюємо правило "Знаходження числа за величиною його дробу" - КАРТА ЗНАНЬ 17!
а) 6 : 1 * 7 = 6 * 7 = 42
Вправа 4. Увага на зразки!
!Для тих, кого зацікавила Вправа 5!
* 1дія - Знаходимо, скільки монет складає третина?
201 : 3 = 67 (м.)
* 2 дія - Скільки копійок складають 67 копійчаних монет ?- 67 монет по 1 коп.?
1 * 67 = 67 (коп.)
* 3 дія - Скільки копійок складають 67 монет по 5 копійок?
5 * 67 = 335 (коп.)
* 4 дія - Скільки копійок складають 67 монет по 10 копійок?
10 * 67 = 670 (коп.)
* 5 дія - Скільки всього грошей у купця?
67 + 335 + 670 = 1 072 (коп.) = 10 грн 72 коп.
Ви так розв'язували задачу? Ви розумнички!!!
Вправа 6. Повторення знань, що таке сума, різниця, добуток і частка:
Вправа 7.
а) Число 10 більше від 5 у 2 рази: 10 : 5 = 2 (рази)
б) Число 9 менше за 27 у 3 рази: 27 : 9 = 3 (рази)
в) число 16 більше від 10 на 6: 16 - 10 = 6.
Є й інші пари чисел.
Вправа 8. Повторили гарно правило, розглянули зразки І СПОСОБУ і ІІ СПОСОБУ, розв'язуйте приклади.
!Вправа 9 ЦІКАВА! Хто знайшов зашифровані цифри, присилайте відповіді на оцінку!!!
Вправа 11. Задача. Зразок на с.5!
Вправа 12. Повторили гарно правило.
Зразок на с.13!
Вправа 1. Повторіть правило про сполучник.
- Речення прочитуйте уважно, щоб правильно вставити пропущений сполучник.
Вправа 2. Допомагає Довідник 3 клас Українська мова - правило 1 на с.57!
* (що?) Болгарія - закінчення після голосного - значить в О. в. пишемо закінчення - єю: чим? Болгарією
* (що?) Польща - основа закінчується на шиплячий щ - значить в О. в. пишемо закінчення - ею: чим? Польщею
* що?) тигриця - основа закінчується на м'який приголосний - значить в О. в. пишемо закінчення - ею: чим? тигрицею.
Вправа 6.
Вправа 7. - На яке правило записані слова?
- Так, "Подовжений м'який приголосний, який на письмі позначається двома однаковими буквами" ( правило - Довідник на с.40, перше)
Вправа 8. Повторюємо правопис префіксів! Допомагає Довідник 3 клас Укр. мова с.40, 3 правило)
Читання Урок 4
Вправа 2.
Вправа 10. Перегляньте фрагмент мультфільму і "озвучте" його.
Навчаємося разом Урок 3
(с. 9 і с.12 Вправи 8, 9, 10)
Вправа2.
Вправа 3. Прочитайте текст і перекажіть його:
- Як можна вирішити ситуацію, коли ви зустріли злу людину?