П'ятниця, 15 травня
Любі діти, шановні мами, тата, бабусі і дідусі! Вітаю Вас з Днем Сім'ї!
Нехай у ваших родинах панує любов та злагода. Щастя і радості вашому дому!
Нехай у ваших родинах панує любов та злагода. Щастя і радості вашому дому!
Велике - велике дякую
вам, дорослі , за підтримку, допомогу дітям на дистанційному навчанні, у цей нелегкий період для них й для вас. Ви - найкращі!!!
вам, дорослі , за підтримку, допомогу дітям на дистанційному навчанні, у цей нелегкий період для них й для вас. Ви - найкращі!!!
Нагадую! Завтра 16 травня (в суботу) онлайн конкурс під назвою "КОЛОСОК-моя сім'я".
Вхід з 13.00 до 15.00 через їх мобільний додаток „Колосок конкурс. Готуйся – конкурс Колосок онлайн”.
Завдання цього конкурсу діти розв'язують разом з батьками. Цей конкурс БЕЗКОШТОВНИЙ і ДЛЯ БАЖАЮЧИХ.
Завдання цього конкурсу діти розв'язують разом з батьками. Цей конкурс БЕЗКОШТОВНИЙ і ДЛЯ БАЖАЮЧИХ.
Сьогодні працюємо за розкладом:
1. Читання - Урок 6 (с.32-38)
Тема: Льюїс Керролл. Закінчення казки "Аліса в Країні Чудес". Пароніми
2. Еврика - Частина 8! Урок 2 (с.5-7) Вправи 1, 2, 5, 8!
Тема: Задачі на роз'їзди
3. Людина і світ - Частина 9! Урок 2 (с.9-14) Відеоурок за посиланням
4. Навчаємося разом - Урок 4 (с.13 і с.16 вправи 10, 11, 12)
Тема: Угамуй свій гнів
5. Виховна година - Тема: Мінна безпека. Вибухонебезпечні предмети: чи добре ти знаєш правила безпеки. (Дистанційне електронне анонімне анкетування)Внимание! Дорогие родители, помогите, пожалуйста, своему ребёнку пройти анонимное онлайн-анкетирование на тему "Противоминная безопасность". Для этого вам необходимо зайти по ссылке, дать свои ответы , отправить и сообщить мне о том, что анкетирование пройдено.
Тестування проходить анонімно і триває у період з 11 травня по 20 травня
За цими посиланнями можна пройти онлайн-анкетування з протимінної безпеки
Спасибо большое за своевременную информацию.
Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
Читання Урок 6
- Діти, сьогодні ви закінчуєте читати захоплюючу літературну казку "Аліса в Країні Чудес".
Вправа 1. Прочитайте, перекажіть текст. Дайте відповідь на таке питання:
* Хто були вірними помічницями Льюїса Керролла в написанні творів?
Вправа 2. Вправа "Фотоапарат".
- Перегляньте презентацію, згадайте, що таке ....
- Згадали, що таке ГУМОР, запишіть у зошиті.
Вправа 3. Згадаємо такі поняття, як КАЗКА, РИМА, АФОРИЗМ і ФРАЗЕОЛОГІЗМ.
З'єднайте їх з визначеннями.
Вправа 5. Прочитайте текст, знайдіть, що таке ПАРОНІМИ і підкресліть.
- Скажіть, чим ПАРОНІМИ схожі з ОМОНІМАМИ? (мають різні значення).
- А чим вони різняться?
* ОМОНІМИ - пишуться однаковісінько: КЛЮЧ - птахи у небі і КЛЮЧ - відкриваємо двері
* ПАРОНІМИ - пишуться не однаково, але є частинки схожі: уроки мороки.
- Уважно прочитайте - перечитайте речення і знайдіть в них ПАРОНІМИ.
* графа - грифа, досвід - дослід.
Вправа 6. Не забувайте читати ТЛУМАЧНИЙ СЛОВНИЧОК!
Вправа 9. Прочитайте закінчення казки "Аліса в Країні Чудес"
Вправа 10. Виконайте завдання:
* Перегляньте фрагмент мультфільму і "озвучте" його.
Еврика Частина 8! Урок 2 ! (Вправи 1, 2, 5, 8!)
Вправа 1. Логічна розминка!
- Подумали, поміркували, управо чи вліво їде автобус?
- Я, вважаю, що вліво. А ви? ...
- Чому? ...
У яку сторону їде автобус, можна визначити за ...ДВЕРИМА! Двері в автобуса тільки з одного боку, там, де пасажири висаджуються на тротуар. Оскільки ми дверей не бачимо, то автобус їде ВЛІВО!
Перегляньте презентацію:
Вправа 2. Прочитайте АЛГОРИТМ розв'язування задач на роз'їзди.
Перегляньте презентацію:
Полустанок - зупинка, де ми сідаємо в поїзд або виходимо з поїзда.
Одноколійна - одна колія (дорога для поїзда).
Тупик - це місце, де дорога закінчується і далі не можна проїхати. На малюнку тупик зображений вбік від головної (прямої) дороги (схоже, як гілочка)
- Поміркуємо над задачею. Уважно прочитайте - перечитайте задачу!
Виріжте із вкладки потяги і вагони,побудуйте на столі 2 поїзди:
РОБОЧИЙ ПОЇЗД - потяг і 3 вагона
ПАСАЖИРСЬКИЙ ПОЇЗД - потяг і 9 вагонів
Кроки робимо разом з поїздами, тобто пересуваємо їх на столі за умовами задачі!
1 крок: Робочий поїзд (поїзд з 3 червоними вагонами) їде по головній колії (дорозі) та проходить увесь (тепловоз з трьома вагонами) за початок тупика. Потім він зупиняється й заднім ходом заходить у глухий кут, де відчіплює 2 вагони, а сам проходить уперед.
2 крок: Пасажирський поїзд (поїзд із синіми вагонами) проходить уперед за початок тупика, до останнього вагона причіплює 2 вагона робочого поїзда й .рухаючись уперед, виводить їх з глухого кута (з тупика). Потім пасажирський поїзд заднім ходом відходить за початок тупика.
3 крок: Робочий поїзд (тепловоз і 1 вагон) заднім ходом повністю заходить у глухий кут.
4 крок. Пасажирський поїзд відчіплює 2 робочих вагони та їде по вільному шляху в потрібному напрямку.
5 крок: Робочий поїзд (тепловоз і 1 вагон) виходить із глухого кута, заднім ходом підходить до своїх вагонів, чіпляє їх і займає своє початкове положення.
Вправа 5. Е Правило добутку (3 * 2 = 6 варіантів)
Але можна і методом схематичного малюнка.
Вправа 8. Цікава винахідницька задача!
- Прочитайте задачу.
- Згадайте алгоритм розв'язування винахідницьких задач за презентацією:
- Цікаво, що ви придумали, щоб розмирити жителів цієї вулиці?
Навчаємося разом Урок 4
Вправа 2. Перегляньте презентацію, запам'ятайте вислів і запишіть його.
Вправа 2. Перегляньте презентацію, запам'ятайте вислів і запишіть його.
Вправа 3. Прочитайте текст і знайдіть відповіді на питання:
1) Що відбувається, коли людина гнівається? (1 речення)
2) До чого приводить тривале стримування гніву?
3) Чи можна навчитися контролювати гнів і спрямовувати його на користь для себе?
4) Як це робити?Розкажіть.
Вправа 5. - Цікаво, який ви придумали власний талісман, який допомагатиме тобі "гасити" гнів, бути доброзичливою та радісною людиною.
Пришліть, будь ласка, малюнок вашого талісмана. Чекатиму!!!
Гарних вихідних!!!