Вівторок, 5 травня
1.Англ. мова - завдання на блозі вчителя
2. Математика - Частина 9 Урок 1 (с.3 - 6) Відеоурок за посиланням! (посилання знаходиться нижче в рекомендаціях до уроку)
Тема: Звичайний дріб. Порівняння дробів. Задачі на знаходження частини від числа
3. Укр. мова - Контрольна робота (завдання на листочку у файлі)
Тема: Перевірна робота за темами "Прислівник. Службові слова"
4. Читання - Частина 9 Урок 1 (с.1 - 6)
Тема: Зі скарбниці світової літератури. Літературна казка Льюїса Керролла "Аліса в Країні Чудес"
5. Навчаємося разом - Частина 9 Урок 1 (с.1 та с.4 вправи 9, 10, 11)
Тема: Гнів твій - ворог твій
6. Інформатика - завдання на сайті школи
Увага! Шановні діти і батьки! Файли з контрольними роботами з математики, читання та української мови здаємо сьогодні та завтра (у вівторок та середу)
Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
Математика Урок 1 (Частина 9)
- Сьогодні Урок з математики №1 - буде відеоурок за посиланням:
https://intellect-ukraine.org/10-intellect/information/
* нажимаєте на посилання , потім на "переходите по ссылке" (відкривається головна сторінка)
* нажимаєте на "Відеоуроки для 3-х класів" (відкривається сторінка, на якій декілька уроків)
*знаходите потрібний урок "3 клас Математика Частина 9 Урок1 Звичайний дріб. Порівняння дробів. Ділення з остачею. Нерівність. Задачі на знаходження частини від числа", нажимаєте на нього і опрацьовуєте урок 1 разом з учителем.
* нажимаєте на посилання , потім на "переходите по ссылке" (відкривається головна сторінка)
* нажимаєте на "Відеоуроки для 3-х класів" (відкривається сторінка, на якій декілька уроків)
*знаходите потрібний урок "3 клас Математика Частина 9 Урок1 Звичайний дріб. Порівняння дробів. Ділення з остачею. Нерівність. Задачі на знаходження частини від числа", нажимаєте на нього і опрацьовуєте урок 1 разом з учителем.
Українська мова
Контрольна робота (завдання на листку)
1. Підписуємо 2 листка: один друкований, а другий - беремо листочок у лінію. Пишемо прізвище та ім' я.
2. Спочатку уважно прочитайте завдання на друкованому листочку.
3. Починайте виконувати завдання:
1 завдання:
* Щоб правильно вставити букви, прочитуйте ціле речення! (щоб правильно знати, в яке слово вставляєте букву).
! Підтверджуйте вставлену букву правилом: Чому ви вставили таку букву, а не іншу?
Наприклад: У слові "д ... рев" вставляю букву "е", це ненаголошена в корені, перевіряю "дерево", під наголосом "е", значить і без наголосу пишу "е".
* Обов' язково! перечитайте спокійно (не поспішаючи) - перевірте!
* Вставте, де слід коми, теж прочитуючи окремо речення. Доказуйте чому.
* Ось тепер, коли все вставили і перевірили, ви можете каліграфічно, без помилок написати цей текст на листочку в лінію.
Не забувайте! Абзац пишемо з нового рядка, роблячи відступ.
У дужках пишете прізвище, ім' я письменника!
* Не забудьте перевірити написане (перечитуйте не поспішаючи, по складах, як у 1 класі)
Увага! 2 - 5 завдання виконуєте на листочку в лінію, де переписаний текст.
2 завдання:
* Знайдіть ....1 варіант передостаннє! речення. Це яке? (Спочатку знайдіть останнє речення, а перед ним буде те, що нам треба - передостаннє)
2 варіант - перше речення!
2 варіант - перше речення!
* Згадайте правило, що таке прислівники - Довідник 3 клас Укр. мова с.54
* Знаходимо прислівники ... за питаннями! і підкреслюємо ... (як?) рисочка - крапка - рисочка - крапка
3 завдання:
* Згадайте, що таке сполучники, прийменники - Довідник 3 клас Укр. мова с.55
* Знаходимо їх у ... якому реченні?
1 варіант - У другому!
2 варіант - В останньому!
Підкреслюємо просто однією рискою.
1 варіант - У другому!
2 варіант - В останньому!
Підкреслюємо просто однією рискою.
4 завдання: Перевіряється вміння розбирати слова за будовою.
* Згадайте, знайдіть таблички - помічники, які я вам давала раніше по цій темі.
Довідник 2 клас с.41-42
5 завдання - Творче завдання
* Правильно будуйте речення!
* 2-3 речення повинні бути зв' язані за змістом між собою (це як міні - текст)
* Не забувайте про правила написання речень:
Перше слово в реченні пишеться з ...... (великої букви)
В кінці речення ставимо .... (. ! ? ... )
Діти, будьте уважними, це контрольна робота!
Бажаю вам успіхів! Все (тобто гарні оцінки) в ваших руках!
Читання Урок 1 ( Частина 9!)
Вправа 1. - Діти, сьогодні ви починаєте читати одну з найвідоміших казок "Аліса в Країні Чудес", але я знаю, що деякі наші діти прочитали її ще в 1 класі! І книжки з цією казкою у них є!
- Прочитавши інформацію про Льюїса Керролла, знайдіть і підкресліть, ким він був?
- Як народилася одна з найвідоміших книг? Дізнаєтесь, переглянувши відеофільм:
Навчаємося разом Урок 1 (Частина 9!)
Вправа 3. Прочитайте уважно текст знайдіть відповіді на такі питання:
!) В якому суспільстві ми живемо? Що це означає? (1 абзац)
2) Що означає вислів "випустити пару", а "приборкування дракона"?
3) Які існують способи "приборкування дракона"? (2 абзац)
4) Що про це говорять науковці, що вони з' ясували?
- Дайте відповіді на питання зошита.
Вправа 4. Цікава вправа! Здійсніть уявну екскурсію до зоопаркуза завданнями, які вам пропонують.
Увага! Діти, ви вивчили емоції і зробили "Кубики емоцій". Чекаю від вас відеозвітів!!!
Читання Урок 1 ( Частина 9!)
Вправа 1. - Діти, сьогодні ви починаєте читати одну з найвідоміших казок "Аліса в Країні Чудес", але я знаю, що деякі наші діти прочитали її ще в 1 класі! І книжки з цією казкою у них є!
- Прочитавши інформацію про Льюїса Керролла, знайдіть і підкресліть, ким він був?
- Як народилася одна з найвідоміших книг? Дізнаєтесь, переглянувши відеофільм:
Вправа 3. Допоможе Довідник 2 клас с.3, 6-8!
Вправа 6. Повторіть, що таке лексика, лексичне значення слова та тлумачний словник!
Вправа 11. Перегляньте фрагмент мультфільму. "Озвучте" його.
Навчаємося разом Урок 1 (Частина 9!)
Вправа 3. Прочитайте уважно текст знайдіть відповіді на такі питання:
!) В якому суспільстві ми живемо? Що це означає? (1 абзац)
2) Що означає вислів "випустити пару", а "приборкування дракона"?
3) Які існують способи "приборкування дракона"? (2 абзац)
4) Що про це говорять науковці, що вони з' ясували?
- Дайте відповіді на питання зошита.
Вправа 4. Цікава вправа! Здійсніть уявну екскурсію до зоопаркуза завданнями, які вам пропонують.
Увага! Діти, ви вивчили емоції і зробили "Кубики емоцій". Чекаю від вас відеозвітів!!!