П'ятниця, 27 березня
Доброго дня, діти! Дуже рада бачити і перевіряти ваші роботи, чути вірші у вашому виконанні.
Вітаю Кирюшу Позняковського! Він перший розповів вірш напам'ять, і не уривок вірша, який дається в підручнику, а цілий вірш!, який написав В. Симоненко. Отримуй, Кирюшо, 12 б.!!! Молодчина!😉
Любов Олексіївна
1. Укр. мова - Урок 8 (с.24 - 25)
Тема: Уживання й правопис дієслів
Вправа 1. Уважно роздивись карту знань і розкажи, користуючись картою, все що тепер знаємо про дієслово.
Вправа 2. Виконавши завдання, перевір, чи так виконано завдання:
Самоперевірка: Весна Красна принесла.
Принесла (що зробила?) - дієслово; поч. форма - принести; заверш. дія; мин. час; ж. р.; одн.; І дієвідмііна.
Вправа 5. * Щоб утворити форми на - ться і - шся, згадай як на попередніх уроках утворювали такі форми ( вправи 7, 6, 6). Це є 3 особа однина ( він що робить?) і 2 особа однина ( ти що робиш?)
Зразок: Дивуватися - (він що робить?) дивується, (ти що робиш?) дивуєшся.
* ( в закінченнях підкреслили голосну -є- , тому пишеться, що це дієслово І дієвідміни (дивуються).
Вправа 8. Діти, не забувайте, коли пишете диктант, коментувати собі кожне слово і бачити правила (орфограми). ! Не забудьте перевірити написане!
* При виконанні завдань 1 і 2, користуйтесь помічниками:
Доброго дня, діти! Дуже рада бачити і перевіряти ваші роботи, чути вірші у вашому виконанні.
Вітаю Кирюшу Позняковського! Він перший розповів вірш напам'ять, і не уривок вірша, який дається в підручнику, а цілий вірш!, який написав В. Симоненко. Отримуй, Кирюшо, 12 б.!!! Молодчина!😉
Любов Олексіївна
1. Укр. мова - Урок 8 (с.24 - 25)
Тема: Уживання й правопис дієслів
Вправа 1. Уважно роздивись карту знань і розкажи, користуючись картою, все що тепер знаємо про дієслово.
Вправа 2. Виконавши завдання, перевір, чи так виконано завдання:
Самоперевірка: Весна Красна принесла.
Принесла (що зробила?) - дієслово; поч. форма - принести; заверш. дія; мин. час; ж. р.; одн.; І дієвідмііна.
Вправа 5. * Щоб утворити форми на - ться і - шся, згадай як на попередніх уроках утворювали такі форми ( вправи 7, 6, 6). Це є 3 особа однина ( він що робить?) і 2 особа однина ( ти що робиш?)
Зразок: Дивуватися - (він що робить?) дивується, (ти що робиш?) дивуєшся.
* ( в закінченнях підкреслили голосну -є- , тому пишеться, що це дієслово І дієвідміни (дивуються).
Вправа 8. Діти, не забувайте, коли пишете диктант, коментувати собі кожне слово і бачити правила (орфограми). ! Не забудьте перевірити написане!
* При виконанні завдань 1 і 2, користуйтесь помічниками:
* Щоб виконати 3 завдання, згадайте які букви хитрі - можуть позначати різну кількість звуків і коли.
2. Еврика - Урок 3. (с.9 - 12)
Тема: Логіка. Задачі на зважування
Вправа 1.
* Уставити пропущені числа вам допоможе малюнок - помічничок.
* Перш ніж скласти подвійну нерівність до задачі, звернемо увагу на те, що одиниці вимірювання різні: пуд, кг, фунти.А треба щоб були однакові:
захисні обладунки - 4 пуди
щит - 16 кг, тобто це є 1 пуд
меч - 20 фунтів, тобто половина пуда
- Тепер нам видно, що найважче, а що найлегше. (найважче - захисні обладунки, а найлегше - меч)
- Складаємо подвійну нерівність. Міркуємо так: зліва буде найменше число, а справа - найбільше: половина пуда < 1 пуд < 4 пуда
20 фунтів < 16 кг < 4 пуда
Вправа 2. Розв'язуємо задачу на зважування.
В метод зважування
Ділимо монети на 2 рівні купки - по 4 монети в кожній. Зважуємо.Визначаємо легшу купку, тому що фальшива монета легша.(Важчу купку прибираємо - там немає фальшивої монети) Легшу купку знову ділимо на 2 однакові - тепер по 2 монети в кожній. Зважуємо. Визначаємо легшу купку. Кладемо на шальки по 1 монеті із цієї купки. Фальшива монета та, що легша.
Вправа 3. а) 20 монет. Поділити їх можна по - різному: і на 2, і на 3 купки, ... Я ділю, наприклад, на 2 купки 10 і 10. Зважуємо. Яка шалька легша, там і фальшива монета. Ділимо ці 10 монет (легших) на 5 і 5.Зважуємо. Яка легша - там фальшива монета. Ділимо ці 5 монет на купки 2, 2 і 1.Зважуємо однакові 2 і 2. Якщо вони врівноважені, значить фальшива ота одна з третьої групи. Якщо не врівноважені, то беремо найлегшу і ділимо на купки 1 і 1. Зважуємо і визначаємо фальшиву - яка легша.
Як записати у зошиті: 20 = 10 і 10
10 = 5 і 5
5 = 2, 2 і 1
2 = 2, значить 1 - це фальшива
а якщо 2<2, тоді 2 = 1 і 1, зважуємо і визначаємо фальшиву.
б) 15 монет
Розв'язуємо, наприклад, так:
15 = 5, 5 і 5
5 = 2, 2 і 1
2 = 2, значить фальшива яка 1
якщо 2>2, тоді ділимо 2 = 1 і 1, зважуємо і визначаємо фальшиву.
Вправа 4. Ж Метод організованого перебору
Можна утворити 6 пар: М - В, М - С, М - П, С - П, В - П, В - С.
Вправа 7. Усно поміркувати.
3. Людина і світ - Урок 7 (с. 37 - 41)
Тема: Материки й океани Землі
Вправа 5. Щоб зрозуміти, що таке природний комплекс, подивіться тлумачний відео словничок.
Вправа 6. Добре опрацюйте довідку, підкресліть ключові слова:
океани (скільки їх, назви), материки ( скільки, назви), частини світу (що це, які частини існують)
і обов'язково перекажіть, розкажіть.
4. Навчаємося разом - Урок 6 (с.21, с.24 "Ігрова сторінка")
Тема: Час - не кінь: не підженеш і не зупиниш
ПОВІДОМЛЕННЯ:
Увага!!! Шановні батьки! Пояснення до завдань з предметів "Еврика" ( Урок 2) та "Людина і світ" ( Урок 4) викладені за розкладом: минула п'ятниця 20 березня. Подивіться, скористайтеся поясненнями вчителя при виконанні цих уроків.
Ура! Уроки зроблені! Вихідні!!! І дітям, і батькам дякую за плодотворну роботу на тижні і бажаю гарного відпочинку!
Увага! Наступний тиждень весняні канікули
з 30 березня по 03 квітня
Любов Олексіївна