Середа 25 березня
Вправа 9. Обов'язково підкресліть ключові слова:
4 квартали;
1 квартал - січень, лютий, березень;
2 квартал - ...;
3 квартал - ...;
4 квартал - ...;
декада: перша декада - перші 10 днів місяця, друга декада - ... наступні 10 днів, третя декада - ... днів.
Вправа 10. Щоб виконати ці завдання, користуймося вправою 9!
а) Міркуємо так:
* у бабусі - перша декада першого кварталу - це 10 днів січня. Чому? Тому, що
- перша декада - це перші 10 днів місяця
- першого кварталу - це січень, лютий, березень
*у таборі відпочинку - першу третину третього кварталу - це липень місяць. Чому? Тому, що
- третій квартал - це липень, серпень, вересень (три місяці)
-перша третина - щоб знати третину, 3 місяці : 3=1 місяць
*Робимо висновок: 10 днів січня - це зимові канікули, а липень - це літні канікули. Значить, Петрику вдасться зробити задумане і не пропустити заняття в школі.
б) Міркуємо:
* остання декада - це останні 10 днів місяця,
* першого кварталу - 1 квартал - це січень, лютий, березень,
то зараз (робимо висновок) останні 10 днів березня.
* через 2 квартали - що робимо? від березня вперед відраховуємо 2 квартала ( це 6 місяців, чому? тому що 1 квартал - це 3 місяці, а 2 квартали=3+3=6 місяців): березень + квітень, ..., ..., ..., ..., вересень. Відповідь: буде місяць вересень (останні 10 днів).
Вправа 11. Прочитавши задачу, виділивши що відомо, а що невідомо, записуємо короткий запис задачі (уже зрозуміли, який вид задачі - Задача на знаходження третього доданка).
Існує 2 способи розв'язування задачі. Який ви вибрали, я перевірю.
Вправа 12. Геометрична задача. Щоб її розв'язати пригадаємо, як обчислити периметр трикутника.
План розв'язування задачі
1) Знайдемо довжину сторони а. (Для цього від периметра відняти суму довжин b і c)
2) Знайдемо довжину сторони с. (Як? Від периметра віднімемо суму сторін a і b)
3) Знайдемо довжину сторони b. (Як?Існує 2 способи:
1 спосіб: (а+b)- а
2 спосіб: (b+с)-с
Вибирайте любий - кожен правильний.
2. Людина і світ - Урок 6 (с.33 - 36)
1. Математика - Урок 9 (с 31 - 34)
Тема: Читання цілого. Одиниці вимірювання часу: квартал, декада. Задачі на рух в одному напрямку
Вправа 7. !Не забудьте про порядок дій!
Вправа 7. !Не забудьте про порядок дій!
Вправа 9. Обов'язково підкресліть ключові слова:
4 квартали;
1 квартал - січень, лютий, березень;
2 квартал - ...;
3 квартал - ...;
4 квартал - ...;
декада: перша декада - перші 10 днів місяця, друга декада - ... наступні 10 днів, третя декада - ... днів.
Вправа 10. Щоб виконати ці завдання, користуймося вправою 9!
а) Міркуємо так:
* у бабусі - перша декада першого кварталу - це 10 днів січня. Чому? Тому, що
- перша декада - це перші 10 днів місяця
- першого кварталу - це січень, лютий, березень
*у таборі відпочинку - першу третину третього кварталу - це липень місяць. Чому? Тому, що
- третій квартал - це липень, серпень, вересень (три місяці)
-перша третина - щоб знати третину, 3 місяці : 3=1 місяць
*Робимо висновок: 10 днів січня - це зимові канікули, а липень - це літні канікули. Значить, Петрику вдасться зробити задумане і не пропустити заняття в школі.
б) Міркуємо:
* остання декада - це останні 10 днів місяця,
* першого кварталу - 1 квартал - це січень, лютий, березень,
то зараз (робимо висновок) останні 10 днів березня.
* через 2 квартали - що робимо? від березня вперед відраховуємо 2 квартала ( це 6 місяців, чому? тому що 1 квартал - це 3 місяці, а 2 квартали=3+3=6 місяців): березень + квітень, ..., ..., ..., ..., вересень. Відповідь: буде місяць вересень (останні 10 днів).
Існує 2 способи розв'язування задачі. Який ви вибрали, я перевірю.
Вправа 12. Геометрична задача. Щоб її розв'язати пригадаємо, як обчислити периметр трикутника.
План розв'язування задачі
1) Знайдемо довжину сторони а. (Для цього від периметра відняти суму довжин b і c)
2) Знайдемо довжину сторони с. (Як? Від периметра віднімемо суму сторін a і b)
3) Знайдемо довжину сторони b. (Як?Існує 2 способи:
1 спосіб: (а+b)- а
2 спосіб: (b+с)-с
Вибирайте любий - кожен правильний.
2. Людина і світ - Урок 6 (с.33 - 36)
Тема: Географія, географічна карта і план місцевості. Узагальнення знань
Вправа 2. Перевірте за схемою, чи правильно ви підписали основні та проміжні сторони горизонту
Вправа 6.
* Це числовий масштаб, тому читаємо так "одна двотисячна"
*Щоб перевести масштаб "1:2 000" в іменований, треба 2 000 см перевести в м:
2 000: 100=20 (м) (Чому ділимо на 100, тому що в 1 м = 100 см)
! іменований масштаб "в 1 см - 20 м"
*Знаходимо відстань яка буде на плані, якщо дійсна ( на місцевості) 400м.
Користуючись масштабом "в 1 см - 20 м", треба 400 : 20 = 20 (см).
Відповідь: на плані відстань буде 20 см.
Вправа 7. 1 спосіб
Міркуємо так:відстань на місцевості більша, ніж на плані. У скільки разів ?- показує наш масштаб: у 4 000 разів.
Тому щоб знайти дійсну відстань, ми 5 * 4 000=20 000(см). Це см!, а нам треба у метрах - то ми 20 000 : 100=200 (м) (тому що в 1 м - 100 см)
2 спосіб
! А можна іншим шляхом: зразу масштаб перевести у метри, а потім знайти відстань
4 000:100=40 (м) - тобто масштаб "1 см - 40 м"
40 * 5=200 (м)
Вправа 8. Заповнити таблицю вам допоможуть сторінки 14, 28, на яких вивчали план місцевості та географічну карту.
Вправа 9.Щоб правильно накреслити план місцевості, не забудьте:
1. Накреслити стрілку - сторони горизонту
2. Знайти відстані на плані, користуючись масштабом:
* переведемо числовий масштаб у іменований :5 000 :100=50 (м)
- іменований масштаб " 1см - 50 м"
* 200м і 100 м - це дійсні розміри. Знайдемо, скільки це буде на плані:
200:50=4 (см)
100:50=2 (см)
* Згадати умовні знаки - дім, луки, мішаний ліс, сади, річка, стежка.
!Ось тепер можна накреслити план місцевості! (Зразок на с.16)
Зроблені малюнки планів місцевості, їх фото пересилайте мені на електронну пошту.
3. Укр. мова - Урок 6 (с.18 - 20)
Вправа 2. Перевірте за схемою, чи правильно ви підписали основні та проміжні сторони горизонту
Вправа 6.
* Це числовий масштаб, тому читаємо так "одна двотисячна"
*Щоб перевести масштаб "1:2 000" в іменований, треба 2 000 см перевести в м:
2 000: 100=20 (м) (Чому ділимо на 100, тому що в 1 м = 100 см)
! іменований масштаб "в 1 см - 20 м"
*Знаходимо відстань яка буде на плані, якщо дійсна ( на місцевості) 400м.
Користуючись масштабом "в 1 см - 20 м", треба 400 : 20 = 20 (см).
Відповідь: на плані відстань буде 20 см.
Вправа 7. 1 спосіб
Міркуємо так:відстань на місцевості більша, ніж на плані. У скільки разів ?- показує наш масштаб: у 4 000 разів.
Тому щоб знайти дійсну відстань, ми 5 * 4 000=20 000(см). Це см!, а нам треба у метрах - то ми 20 000 : 100=200 (м) (тому що в 1 м - 100 см)
2 спосіб
! А можна іншим шляхом: зразу масштаб перевести у метри, а потім знайти відстань
4 000:100=40 (м) - тобто масштаб "1 см - 40 м"
40 * 5=200 (м)
Вправа 8. Заповнити таблицю вам допоможуть сторінки 14, 28, на яких вивчали план місцевості та географічну карту.
Вправа 9.Щоб правильно накреслити план місцевості, не забудьте:
1. Накреслити стрілку - сторони горизонту
2. Знайти відстані на плані, користуючись масштабом:
* переведемо числовий масштаб у іменований :5 000 :100=50 (м)
- іменований масштаб " 1см - 50 м"
* 200м і 100 м - це дійсні розміри. Знайдемо, скільки це буде на плані:
200:50=4 (см)
100:50=2 (см)
* Згадати умовні знаки - дім, луки, мішаний ліс, сади, річка, стежка.
!Ось тепер можна накреслити план місцевості! (Зразок на с.16)
Зроблені малюнки планів місцевості, їх фото пересилайте мені на електронну пошту.
3. Укр. мова - Урок 6 (с.18 - 20)
Тема: Правопис особових закінчень дієслів
Обов'язково перегляньте відео, там є алгоритм, як визначати дієвідміну дієслова, і щоб правильно писати особові закінчення ( -е- чи -и-)
Діти, у великому зошиті виконайте вправи 1, 2, 3, 4, 5 на с.18 і вивчить правила.
На с. 19тільки повторіть правила і в робочому зошиті виконайте тільки вправу 9.
Нагадую, хто ще не пише в зошитах в лінію, заведіть і пишіть.
Обов'язково перегляньте відео, там є алгоритм, як визначати дієвідміну дієслова, і щоб правильно писати особові закінчення ( -е- чи -и-)
Діти, у великому зошиті виконайте вправи 1, 2, 3, 4, 5 на с.18 і вивчить правила.
На с. 19тільки повторіть правила і в робочому зошиті виконайте тільки вправу 9.
Нагадую, хто ще не пише в зошитах в лінію, заведіть і пишіть.
4. Читання - Урок 10 (с.36 - 40)
Тема: Ліна Костенко - видатна поетеса України. Вірші про природу
Шановні діти, батьки, вважаю, що ви вже добре знаєте напам'ять уривок вірша "Лебеді материнства".Будь ласка, бажаючи здати вірш і получити оцінку, вдома виразно розповідаючи вірш, зробіть зйомку (за бажанням) і вишліть мені на електронну пошту. Чекатиму!
Шановні діти, батьки, вважаю, що ви вже добре знаєте напам'ять уривок вірша "Лебеді материнства".Будь ласка, бажаючи здати вірш і получити оцінку, вдома виразно розповідаючи вірш, зробіть зйомку (за бажанням) і вишліть мені на електронну пошту. Чекатиму!