Четвер, 26 березня
Шановні діти, батьки!Дякую за прислані роботи!
Ярославе, ти намалював плани місцевості охайно, чітко, застосовуючи відповідні кольори і за допомогою масштаба правильно визначив відстані додому і до річки(розрахунки, я бачу, записані в зошиті). Молодчина! За роботи отримуєш дві оцінки:12 б. і 12 б. Так тримати!😊😊 З нетерпінням чекаю роботи інших учнів.
З повагою, ваша Любов Олексіївна
І який ми робимо висновок:
· дитина не повинна торкатися обличчя;
Шановні діти, батьки!Дякую за прислані роботи!
Ярославе, ти намалював плани місцевості охайно, чітко, застосовуючи відповідні кольори і за допомогою масштаба правильно визначив відстані додому і до річки(розрахунки, я бачу, записані в зошиті). Молодчина! За роботи отримуєш дві оцінки:12 б. і 12 б. Так тримати!😊😊 З нетерпінням чекаю роботи інших учнів.
З повагою, ваша Любов Олексіївна
1. Математика - Тренувальні вправи на с.37 - 40
Шановні діти, перевірте, чи виконали ви завдання на сторінках тренувальних вправ. Якщо ні, у вас є сьогодні час доробити.
Самостійна робота 7. яку вам пропонували на с. 30, має такі завдання:
Рекомендую опрацювати ці завдання в зошиті, щоб, коли будемо писати в школі, вам були зрозумілі ці завдання.
2. Укр. мова - Урок 7 (с. 21 - 23)
Тема: Правопис особових закінчень дієслів.
виконуємо завдання - визначаємо дієвідміну:
- творити (ставимо в 3 особу множини - вони Що роблять? творять - закінчення - ять, значить це 2 (ІІ) дієвідміна - в дужках коротко пишемо ІІ)
- Вони Що роблять? неволять (ІІ), течуть (І), везуть (І), гоять (ІІ), кують (І), ллють (І), прасують (І), ....
Вправа 3.Щоб правильно вставити потрібну букву -е- чи - и , користуйтесь алгоритмом!
Зразок: Міркуємо, тобто визначаємо дієвідміну, вони що зроблять? схочуть, закінчення -уть, це І дієвідміна, значить в закінченні пишу букву -е-: схочеш .
* Щоб сказати, яку дію позначають подані дієслова - завершену чи незавершену - згадаймо правило:
- Поміркували? Так яку дію позначають подані дієслова - завершену чи незавершену?
Вправа 4. Заповнюючи пропуски, ви повторили правила. Які? Назвіть їх:
1) Частка не з дієсловами (не встаю, не замкне, не збудити)
2) Префікси з-(с-) (правило "КаФе ПТаХ") (спросоння)
3) Ненаголошені -е-, -и- в корені слова (зимне)
4) е-, -и- в особових закінченнях дієслів (живить, бо живлять (І))
Щоб визначити граматичну основу речення, скористайтесь помічником
Вправа 6.Згадайте із правила №1 на с. 21 другий абзац!
А наші дієслова мають суфікси - оти(ся)! Значить вони відносяться до І дієвідміни! Значить у закінченнях пишемо - е-:
*(він що робить?) колеться, (ти що робиш?) колешся
*(він що зробить?) побореться, ( ти що зробиш?) поборешся
Вправа 10. Вам допоможуть мовні скарбнички:
3. Читання - Урок 11.(с.41 - 44)
Тема: Дмитро Павличко - видатний поет України
4. Основи здоров'я. - Діти, давайте разом з героями Трикутею, Квадриком і Кружком ще раз згадаємо, як легко «озброїтися проти вірусу».
І який ми робимо висновок:
· дитина не повинна торкатися обличчя;
·
має рахувати
до 30, коли миє руки з милом;
·
повинна тримати
дистанцію з людьми, що мають хворий вигляд;
·
не повинна їсти
сиру їжу, а лише приготовану дорослими.
І все це стане «геройською суперсилою» у протидії
розповсюдженню вірусу .