І. Повторення вивченого матеріалу
- Які ви знаєте правила визначення цілей?
Правила визначення цілей
·
Щоб досягти успіху в житті та навчанні, слід обов'язково
визначати довгострокові цілі (не менш ніж на місяць).
·
Цілі мають бути особистісно та суспільно корисними.
·
Цілі мають бути реальними.
· Слід планувати щоденні дії з досягнення цілей
- Наша ціль – стати успішною людиною і ми крокуємо до мети.
Вправа 1. Робота з крилатим висловом
- Прочитайте вислів британського державного й політичного діяча Бенджаміна Дізраелі.
Секрет успіху – наполегливість у досягненні мети.
- Поясніть, як ви його розумієте.
Вправа 2. Вправа «Фотоапарат»
- Прочитайте і запам'ятайте. Що запам'ятали, відтворіть (запишіть) у зошитах.
Щодня повинні ми робити крок до мети, намальованої бажанням.
Георгій Александров
- Поясніть, як ви його розумієте.
Вправа 3. Читання притчі «Повна склянка»
- Прочитайте притчу «Повна
склянка».
Професор узяв п'ятилітрову скляну банку і поклав у неї
каміння. Коли не було можливості додати в банку жодного каменя, він запитав
студентів, чи повна банка. Відповіли: так, повна. Тоді він відкрив банку
горошку і висипав її вміст у велику банку. Горошок зайняв вільне місце між
каменями. Знову професор запитав студентів, чи повна банка. Відповіли: так,
повна. Тоді він висипав у банку пісок. Пісок зайняв усе вільне місце. Ще раз
професор запитав студентів, чи повна банка. Відповіли: так, цього разу
однозначно повна.
-А зараз я хочу, щоб ви зрозуміли, що банка – це ваше життя. Камені – це найважливіше у вашому житті: сім'я, здоров'я, друзі, - усе необхідне, щоб життя було повним навіть у випадку, якщо все інше втратите. Горошок – це речі, які особисто для вас важливі: навчання, робота, авто, будинок. Пісок – це решта, дрібниці. Якщо спочатку наповнити банку піском, не залишиться місця, де б розмістилися горошок і камені. Так само і у вашому житті: якщо витрачати весь час і енергію на дрібниці, не залишиться місця для головного. Займайтеся, насамперед, каменями, тобто найважливішим у житті. Решта – це тільки пісок.
- Що професор хотів пояснити студентам?
- Що означає банка? (Життя)
- Що означають камені? (Сім'я, здоров'я, друзі)
* Запам'ятовування словосполучень
Перегляньте нижче словосполучення, які допоможуть скласти цікавий текст-розповідь. Відтворіть їх із пам'яті.
Професор філософії, повна банка, банка з камінням, банка горошку, наповнена піском, важливі речі, визначати пріоритети.
- Усно складіть текст-розповідь про професора й студентів із притчі. Візьміть участь у конкурсі на кращий текст-розповідь.
- Поміркуйте, які ваші цілі можна порівняти з камінням із притчі.
Вправа 4. Вправа "Мій вибір"
Вправа 5 (с. 10) Завдання Розумниці
- Наступна сходинка до нашого успіху – завдання Розумниці.
* Потрібно уважно роздивитися карти кліматичних поясів.
Вправа 6. Вправа на визначення швидкості читання
- Виконаємо вправу на визначення швидкості читання. По команді «почали» ви починаєте читати текст, а по команді «стоп» - закінчили. (Зафарбуйте кількість слів збоку!) Попрацюйте в парі ( з батьками) і поділіться своїми результатами. Ви стали вже на крок ближче до своєї мети.
Вправа 7. Вправа «Учитель»
- Сформулюйте і запишіть питання за текстами прочитаними!, а не вигадуйте.
Вправа 8. Робота з ребусом
- Гарно попрацювали – можна і відпочити, розгадати в парі цікавий ребус.
Вправа 9. Проочитайте уважно загадку, відгадайте і напишіть ознаки цього предмету (користуйтесь загадкою)
Вправа 10. Виконайте самостійно.
! Домашнє завдання виконувати не треба!