1. Математика - Урок 4 (с. 19 - 22)
2. Укр. мова - Урок 6 (с. 12 - 13)
3. Читання - Урок 8 (с. 37 - 41)
4. Англ. мова - на блозі вчителя Костянко Т. В.
5. Людина і світ - Урок 6 (с. 30 - 34)
Рекомендації вчителя до уроків
Математика Урок 4
Вправа 1. - Уважно, прочитайте правильно числа. (Якщо треба відділіть крапкою клас тисяч)
- Увага! При обведенні будьте уважні: треба обвести не просто розряд одиниць, а РОЗРЯД ОДИНИЦЬ ТИСЯЧ!
- Запис нерівностей за зразком ви, я впевнена, виконаєте. !Числа беремо із таблиці, не вигадуємо!
Вправа 2. За Картою знань 2 згадайте потрібні знання, розгляньте зразок і виконайте завдання.
Вправа 3. - Згадайте, що таке попереднє число і як його получити. ( - 1)
- Що таке наступне число і як його получити.( +1)
Вправа 4. Виконуєте за бажанням. (можна не виконувати)
Хто виконає, той РОЗУМНИЧОК!
Вправа 5. - Роздивившись завдання, ви зрозуміли, які знання вам допоможуть швидко знайти пропущені числа?!
- Правильно, знання як знайти 1)невідомий доданок , 2) невідомий від'ємник і 3) невідоме зменшуване! Хто так подумав, МОЛОДЧИНА!!!
- Згадайте ці правила і швидко знайдіть і вставте числа.
Вправа 6. - Серйозно попрацюйте з правилом "ЯК ПОРІВНЮВАТИ БАГАТОЦИФРОВІ ЧИСЛА" ( ви познайомились на минулому уроці с. 15)
- Є 2 способи порівняння багатоцифрових чисел.
- Перечитайте 1 абзац (це 1 спосіб) і підкресліть ключові слова:
ПОЛІЧИТИ КІЛЬКІСТЬ ЦИФР у числах
БІЛЬШЕ ЧИСЛО, У ЯКОМУ БІЛЬША КІЛЬКІСТЬ ЦИФР І НАВПАКИ (менше число, у якому менша кількість цифр)
- ? А якщо цифр у числах однакова кількість? Що робити?
- Для цього є 2 спосіб. Перечитайте 2 абзац (це 2 спосіб) і теж знайдіть головні(ключові) слова, підкресліть їх:
БІЛЬШЕ ТЕ, У ЯКОМУ БІЛЬШОЮ (РАХУЄМО ЗЛІВА НАПРАВО!!!) Є ПЕРША З НЕОДНАКОВИХ ЦИФР
- Розгляньте приклад:
1) перші цифри (ЗЛІВА!) різні, їх порівнюємо
2) перші цифри (ЗЛІВА!) однакові, то порівнюємо другі цифри (ЗЛІВА!)
3) перші і другі цифри (ЗЛІВА!) однакові, то порівнюємо треті цифри (ЗЛІВА!)
- Ще раз гарно повторіть 2 способи порівняння і виконайте завдання - Порівняйте числа. Користуйтесь правилом!!!
Вправа 7, 8. Самостійно.
! Як знайти дріб від числа.
! Таблиці множення.
! Множення на О.
Вправа 10. - Це задача складена на знаходження дробу від числа.
Зразок таких задач на с. 10!!!
Вправа 11 - 13. - Згадаємо, що таке плоскі та об'ємні фігури.
Бажаю вам гарних успіхів!
Читання Урок 8
- Діти, працюєте за завданнями уроку.
До вправи 8 (1 сонечко):
- Ви прочитали оповідання.
На скільки частин можна поділити це оповідання?
- Правильно, скільки абзаців - стільки ж буде частин, бо кожен абзац - це окрема підтема.
Тому, діти, перечитуєте кожен абзац, міркуєте про що в ньому розповідається і даєте заголовок (коротко, назва)
Укр. мова Урок 6
Вправа 1. - Щоб вставити пропущені слова, згадайте-повторіть це правило на с.4.
- Установлюємо зв'язки між словами поданого речення:
* Прочитайте уважно речення.
* 1 пара слів - це підмет і присудок!
(Хто?) українці - (що робили?) випікали
випікали (кого? що?) хліб
хліб (який?) спеціальний
випікали (навіщо? або до чого?) до події
до події (якої?) значної
до події (котрої?) кожної
Вправа 2. - Повторіть правило про узагальнювальні слова перед однорідними словами (ми про них говорили на с. 9 впр.3)
- Який знак ставимо після узагальнювальних слів? (ДВОКРАПКУ)
!!! Не забувайте ставити двокрапку в реченнях після узагальнювальних слів, які ви виберете із довідки і впишете.
Вправа 3. Не виконуєте.
"Великі перегони" виконуйте уважно.
Людина і світ Урок 6
Вправа 1. - Якщо можете, діти, перегляньте мультфільм по Інтернету.
Вправа 2. - Вам допоможе карта "Карта природних зон світу" ( вона перша у вкадках зошита)
Вправа 3. - Запишіть свою думку, а потім перевіремо.
Вправи 4-5. Самостійно.
Вправа 6. - Читайте - перечитуйте по абзацах і переказуйте.
Вправи 8-10. - Відповіді є у вправі 6 на с.31.
Вправа 11. - Допоможе карта "Фізична карта Африки" (друга у вкладках)
- Знайдіть гору Кіліманджаро
"Зоряні перегони" - с. 33-34.