1. Математика - Урок 3 (с.14 - 17)
2. Читання - Урок 7 (с. 32 - 36)
3. Укр. мова - Урок 5 (с. 9 - 11) Вправи 1, 2, 3, 6,7, 11 та "Великі перегони"
4. Людина і світ - Урок 5 (с. 24 - 28)
Рекомендації вчителя до уроків
Математика Урок 3
Вправи 1 - 4 виконуєте за завданнями.
Вправа 5. - Згадайте, що є 2 способи додавання іменованих чисел. Хто забув , знайдіть зразок у довіднику ( 3 клас).
* Розв'язувати можна одним способом.
Вправа 6. - Подивіться уважно на приклади і скажіть, які правила треба згадати, щоб не зробити помилок?
- Правильно - ... Множення 0 і Ділення 0! Згадайте ці правила.
Вправа 7. - Уважно перечитайте текст і дайте відповіді на 4 питання (ключові слова підкресліть!):
1) Що треба зробити, щоб порівняти два різних числа? ( 1 абзац)
2) Якою може бути нерівність? (2 абзац)
3) Що потрібно спочатку зробити для порівняння багатоцифрових чисел? ( 3 абзац)
4) А що робити, якщо багатоцифрові числа мають однакову кількість цифр? (4 абзац)
Вправи 8. Самостійно.
Вправа 11. - Обов'язково повторіть правило! (Карта знань 17!)
Вправа 12.
Складена задача на знаходження дробу від числа - ЗРАЗОК НА С.10!!!
1) Уважно прочитай - перечитай задачу:
- Про що задача? (про борошно (муку))
- Що з нею робили? Знайдіть 3 головних слова: ... завезли, використали і залишилося.
2) Складаємо і записуємо короткий запис:
Завезли - ...12 000 кг
Використали:
для вермішелі - ... чверть - це 1
4
для спагеті - ... 3
10
Залишилося - ? кг
- Діти, стрілочки від дробів до числа 12 000 кг проведіть самостійно олівцем і під лінійку!
3) Міркуємо - розв'язуємо задачу:
1 дія - Скільки кг борошна використали для приготування вермішелі?
2 дія -Скільки кг борошна використали для приготування спагеті?
3 дія - Скільки кг борошна використали всього для приготування і вермішел,і і спагеті?
4 дія - Скільки кг борошна залишилося?
- Перевірте, чи так ви розв'язали задачу.
Для самоперевірки:
1) 12 000:4=3 000(кг) - для вермішелі
2) 12 000:10*3=3600 (кг) - для спагеті
3) 3 000+3 600=6 600 (кг) - всього використали (разом для вермішелі і спагеті)
4) 12 000 - 6 600= ... (кг) - залишилося
- Якщо так, то ви молодці!!!
Вправа 13. - Прочитайте уважно правило, згадайте і дайте відповіді на 3 питання:
*Що таке площина?
* Як позначають площину?
*Одна пряма на що ділить площину?
! Самостійно намалюйте предмети, які дають вам уявлення про площину. Мені, наприклад, книжка розкрита. А вам?
Вправа 14. - У правилі ви бачите площину, яку перетинає 1 пряма, а ви тепер перетніть площину 3 прямими ( є різні випадки).
Великі перегони. Самостійно і без помилок!
Читання Урок 7
Уважно читаєте вправи і виконуєте до них завдання.
Укр. мова Урок 5
Вправа 1. - Щоб правильно вставити пропущені слова, треба повторити, вивчити це правило - с. 4!
Вправа 2. - Подивилися на зразок на с.4 вправа2.
- Прочитали - перечитали уважно речення. Міркуємо:
* Зернина ( що зробила?) вмістила - це підмет і присудок, ми його не виписуємо, бо це не сполучення, а речення.
* зернина ( котра?) кожна - це словосполучення(бо не підмет і присудок), значить виписуємо.
*вмістила (кого? що?) часточку - (міркуєте: це підмет і присудок? ... Ні! Значить виписуємо.
*часточку (чого?) праці - ....(самостійно міркуєте)
* праці (кого?) хліборобів ....
*праці (якої?) нелегкої ...
Скільки ви виписали словосполучень? Так, 5 словосполучень.
Вправа 3. Відкрийте с. 42-43, знайдіть правила і повторіть (вивчіть):
- Що таке однорідні члени речення?
- Які члени речення можуть бути однорідними?
- Коли ставиться кома між однорідними членами речення?
- Коли не ставиться кома між однорідними членами речення?
* Прочитайте довідку Знайки:
- Який ще розділовий знак ставиться при однорідних членах речення? (ДВОКРАПКА)
- Коли ставиться двокрапка? ! Підкресліть у тексті 2 і 3 речення - ПІСЛЯ УЗАГАЛЬНЮВАЛЬНОГО СЛОВА!
*Працюємо над реченнями:
1 речення. - Прочитали 1 речення
- Знайшли узагальнювальне словосполучення: ... хлібні культури (підкреслили)
-Дописали ще назви хлібних культур: ... жито, пшениця (між ними ставимо кому, бо перечисляємо і не має сполучників)
2 речення. - Прочитали 2 речення
- Знайшли узагальнювальне словосполучення: ... різне борошно (підкреслили)
-Дописали ще назви борошна: ... житнє, пшеничне (між ними ставимо кому, бо перечисляємо і не має сполучників)
3 речення. - Прочитали 3 речення
- Знайшли узагальнювальне словосполучення: ... міста України (підкреслили).
- Який розділовий знак треба поставити після цього узагальнювального словосполучення? Правильно двокрапку (поставте)
-Дописали назви міст України: ... Чернігів, Новогродівка (між ними ставимо кому, бо перечисляємо і не має сполучників).
! Ви можете свої слова дописувати!
Вправа 6. - Згадайте правила написання великої букви. Перевірте за довідником!!!
Вправа7. - Уяви, що ти вчитель. Виправ помилки. Повтори правило, на яке зроблено помилку.
Вправа 11. - Згадайте, що таке фразеологізми. Їх особливість - переносне значення!
ПЕРЕВІРТЕ свої знання у конкурсі "Найрозумніший"
Бажаю успіхів та гарних оцінок!
Людина і світ Урок 5
Вправи 1-5. Самостійно за завданнями.
Вправа 6. - Уважно прочитайте довідку і перекажіть:
- Перечитайте 1 абзац, дайте відповіді на питання:
* Як ще називають вологий екваторіальний ліс?
* Який він за розмірами?
* Чому в ньому дуже важко пересуватися?
* Скільки видів рослин росте в ньому? Назвіть їх.
* Які за висотою там ростуть дерева? Чому?
* Чому удень у влогих екваторіальних лісах панують сутінки?
- Перечитайте 2 абзац:
* Як розташовані дерева, чагарники й трави у вологих екваторіальних лісах?
* Скільки ярусів можуть утворювати рослини у південноамериканській сельві?
* Які дерева утворюють верхній ярус? Назвіть.
* Сплетіння яких рослин роблять гущавину непрохідною?
* А надзвичайно красиві завдяки якій рослині?
* Плоди якої багаторічної трав'янистої рослини до смаку багатьом людям?
* Із плодів якого дерева виготовляють какао і шоколад?
- Перечитайте 3 абзац:
*Які тварини мешкають у вологих екваторіальних лісах? Назвіть їх.
Вправи 8, 9 і "Зоряні перегони" (с 27-28). Самостійно.