3. ЯПС – Урок 180
с.35-37
Тема: Вичерпні та невичерпні джерела енергії. Хімічний елемент Неон
4. Математика – Урок 4
с.18-21
Тема: Нумерація багатоцифрових чисел. Множення круглого трицифрового числа на одноцифрове. Задачі на рух у протилежних напрямках. Швидкість віддалення
Для уроків вам необхідно приготувати:
1) Посібник "Математика Частина 6" і робочий зошит в клітинку
2) Посібник " ЯПС ТИЖДЕНЬ 20"
3) Ручку, простий олівець, кольорові олівці, лінійку.
Вправа 1. Повторення назв класів і розрядів.
- Назвіть 3 клас, 1 клас, 4 клас, 2 клас.
- Назвіть розряди класу мільйонів; розряди 1 класу; розряди класу тисяч; розряди 4 класу.
Вправа 2. Не виконуємо.
Вправа 3. Порівняння чисел
- Спочатку уважно прочитайте правило і згадайте, що треба робити при порівнянні багатоцифрових чисел:
1) Полічити кількість цифр у кожному числі.( !так як любе трицифрове число більше двоцифрового, п'ятицифрове менше шестицифрового)
2) Якщо кількість цифр однакова, тоді порівнюємо розряди, ! починаючи ЗЛІВА!!!
* За цими повтореними правилами порівняйте подані числа.
а) 11** > 1*7 (! чотирицифрове число завжди більше, ніж трицифрове)
б) 88* < 8*2* (! трицифрове число завжди менше за чотирицифрове)
в) 9*9 < 1**1 (! трицифрове число ...)
Вправа 5. Повторення алгоритма письмового множення (У СТОВПЧИК) круглого трицифрового числа на одноцифрове.
- Виконайте множення самостійно за алгоритмом!
Вправа 8. Знайомство з задачами на рух У ПРОТИЛЕЖНИХ НАПРЯМКАХ
1) Прочитайте уважно пояснення, розгляньте зразок запису розв'язання таких задач і скажіть:
- Що знаходимо 1 дією? Так, ШВИДКІСТЬ ВІДДАЛЕННЯ!
2) Розв'яжемо подану задачу:
Розв'язання
1) 50+40=90(км/год) - швидкість віддалення двох автобусів;
2) 90 * 5 =450 (км)
Вираз: (50+40)*5=450 (км)
Відповідь: на відстані 450 км один від одного будуть автобуси через 5 год.
Як можна рішити задачу іншим способом?
2 спосіб
1) 50*5=250 (км) - шлях, який проїхав 1 автобус за 5 год;
2) 40*50=200 (км) - шлях, який проїхав 2 автобус за 5 год;
3) 250+200=450 (км) - відстань, на якій автобуси будуть один від одного через 5 год.
ЯПС Урок 178
Вправа 4. Розгадайте ребус
- Уважно розгляньте малюнки, що на них зображено. Так, це ВІТЕР, КАВА і НАСІННЯ.
- Отримали слово ... ВІРУВАННЯ!
- Що означає це слово? Допоможе с.39
ВІРУВАННЯ - це в існування надприродних сил - богів, духів тощо.
Вправа 5. Оберіть правильну відповідь.
Для самоперевірки: 1.Б 2.А 3.Б
Вправа 6. Робота з інформацією про вірування східних слов'ян
1. Уважно прочитайте текст, перечитайте і дайте відповіді на запитання:
1) В що вірили слов'яни?
2) Ким були давні слов'яни?
3) Хто такі язичники?
4) Хто були головними божествами у слов'ян? Назвіть їх.
5) Що вони робили, щоб задобрити богів?
6) Що таке ідоли?
7) В що вірили слов'яни?
2. Вивчить навчальні одиниці (це те, що написано червоним кольором).
3. Перевірте себе, озвучивши відеофрагмент пошепки разом з диктором:
! Не забувайте про соїх помічників - КАРТИ на С.17 та С.30!
Урок 179
Вправа 2. Повторення вивченого про Миколаївську область
- Правильно обрати відповідь допоможуть с.8-9
Вправа 3. Ознайомлення з туристичним маршрутом
- Прочитайте назви туристичних об'єктів, підкресліть відомі.
Вправа 4. Щоб позначити правильні твердження, треба переглянути відеофрагмент на сайті "Інтелект України"
Вправа 5. Робота з контурною картою:
- Знайдіть і підпишить Чорне море та річку Південний Буг.
! Увага! Підписуємо друкованими літерами!
- Розгадайте ребус
краб, ф, тигр, гном
* Слово - розгадка: РАФТИНГ
- Що це таке, дізнаєтесь із тексту. Прочитайте і підкресліть.
Вправи 6-7. Подорож до історико-археологічного заповідника "Ольвія"
Вправи 10-11. Кінбурнська коса