Четвер 3 лютого
1. Математика – Урок 3
с.13-15
Тема: Нумерація багатоцифрових чисел. Множення круглого трицифрового числа на одноцифрове. Обчислення площі многокутника як суми площ його частин
2. Укр. мова – Урок 5
с.18-20 Вправи 4, 7, 8(усно), 10.
Тема: Ступені порівняння прикметників
3. Читання – Урок 6
с.21-25
Тема: І. Франко, уривок повісті "Захар Беркут". Основна думка твору
Уроки англ. мови та інформатики – завдання на блогах вчителів: Костянко Т. В. та Полонська А. О.
Посилання на блоги вчителів:
Для уроків вам необхідно приготувати:
1) Посібник "Математика Частина 6" і робочий зошит в клітинку
2) Посібник "Укр. мова Читання Частина 6(1)"
3) Ручку, простий олівець, кольорові олівці, лінійку.
Вправа 1. Повторення назв класів і розрядів.
- Запишіть числа в порядку зростання.
Для самоперевірки: 75, 92, 910, 7940, 8906.
- Якщо ви так записали числа, то ви молодці!
Вправа 2. Порівняння чисел
- Спочатку уважно прочитайте правило і згадайте, що треба робити при порівнянні багатоцифрових чисел:
1) Полічити кількість цифр у кожному числі.( так як любе трицифрове число більше двоцифрового, п'ятицифрове менше шестицифрового)
2) Якщо кількість цифр однакова, тоді порівнюємо розряди, ! починаючи ЗЛІВА!!!
* За цими повтореними правилами порівняйте подані числа.
Вправа 4. Повторення алгоритма письмового множення (У СТОВПЧИК) круглого трицифрового числа на одноцифрове.
Вправа 5. Самостійна робота.
- Розв'язати приклади в робочому зошиті.
* Увага! Не забудьте:
1) позначати ПОРЯДОК ДІЙ!
2) дії виконувати У СТОВПЧИК!
Вправа 7. Повторення "Парні та непарні числа"
- Пригадали, які числа є ПАРНИМИ? (так, це числа, які закінчуються парними цифрами:0, 2, 4, 6, 8.)
! Якщо ми позначили любе ПАРНЕ ЧИСЛО буквою n, то число n+1 буде яким? Так, НЕПАРНИМ! (наприклад, 6+1=7, а 7- непарне число)
А число n+2 буде яким? Так, ПАРНИМ! (наприклад, 6+2=8, а 8 - це парне число)
Вправа 8. Задача на зустрічний рух.
- Прочитайте уважно задачу. Ви бачите, що задача відрізняється від задач, які ми рішали до сьогоднішнього уроку. Нам треба знайти ШВИДКІСТЬ ЛИЖНИКА!
Будемо міркувати:
1) Щоб знайти v=S:t.
Тобто, щоб знайти ШВИДКІСТЬ ЛИЖНИКА, нам повинні бути відомі ШЛЯХ ЛИЖНИКА (тобто, скільки км він проїхав до зустрічі - невідомо!) і ЧАС ЛИЖНИКА (він відомий - 4 год). Значить нам треба знайти ШЛЯХ ЛИЖНИКА ДО ЗУСТРІЧІ!
2)ШЛЯХ ЛИЖНИКА ДО ЗУСТРІЧІ ми можемо знайти ДВОМА ДІЯМИ!
1дія: Ми знайдемо ШЛЯХ ПІШОХОДА ДО ЗУСТРІЧІ!
5 * 4 =20 (км) (ми швидкість пішохода помножили на час)
2 дія: Ми знайдемо ШЛЯХ ЛИЖНИКА ДО ЗУСТРІЧІ!
68 - 20 = 48 (км) (ми від загального шляху відняли шлях пішохода, то залишається ШЛЯХ ЛИЖНИКА)
3 дія: І ось тепер ми можемо знайти ШВИДКІСТЬ ЛИЖНИКА!
48 : 4 = 12 (км/год)
Задачу розв'язали, запишіть відповідь.
Відповідь: зі швидкістю 12 км/год рухався лижник.
Вправа 9. Площа многокутника.
- Спочатку обов'язково повторіть правило!
!Щоб знайти площу такого многокутника, його треба ... поділити на ПРЯМОКУТНИКИ!!!
1 спосіб -
1) проведемо від точки L вліво лінію і позначимо точку Z :
! отримали прямокутник ZNKL (довжина 5 см, ширина 2 см)
і прямокутник MZRO (довжина 9 см, ширина 4 см)
2) Знайдемо площу кожного прямокутника окремо!
S=a * b
S (ZNKL) = 5*2=10 (кв. см)
S (ZNKL) = 9*4=36 (кв. см)
3) А тепер знайдемо площу поданого МНОГОКУТНИКА!
S (MNKLRO) = S (ZNKL) + S (ZNKL)
S (MNKLRO) = 10+36=46(кв. см)
2 спосіб