1. ЯПС
– Урок 175 с.14-17 Вправи 4 - 9
Тема: Німеччина. Держава східних слов'ян. Русь - Україна
2. ЯПС
– Урок 176 с.18-22\
Тема:Тваринний світ моєх Батьківщини. Плазуни
3. ЯПС
– Урок 177 с.23-25
Тема: Вичерпні і невичерпні джерела енергії. Хімічний елемент Неон
4. Укр.
мова – Урок 3 с.9-11 Вправи 5, 7, 10, 12
Тема: Ступені порівняння прикметників. Прикметники з двома основами
5. Читання
– Урок 4 с.12-16
Тема: І. Франко - письменник і науковець. Уривок повісті "Захар Беркут". Головні і другорядні персонажі
Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky
Для уроків вам необхідно приготувати:
1) Посібник "Укр. мова Читання Частина 6(1)" і робочий зошит в лінію
2) Посібник "ЯПС Тиждень 20"
3) Ручку, простий олівець, кольорові олівці, лінійку.
Рекомендації вчителя до уроків
До ЯПС Урок 175
Вправа 7. Прочитавши уважно задачу, будемо міркувати:
1) Із задачі відомо, щоб придбати 1 пару сережок, потрібно 5 шкурок. Тому, щоб придбати 100 пар сережок, треба
5 * 100 = 500 (шк.)
2) Із задачі відомо, щоб придбати 1 пару взуття, потрібно 2 діжки меду. Тому, щоб придбати 500 пар взуття, треба
2 * 500 = 1000 (д.) - меду
Відповідь: 500 шкурок і 1000 діжок меду треба продати, щоб купити 100 пар сережок і 500 пар взуття.
До ЯПС Урок 176
Вправа 1-2. Знайомство з "Пісенькою про тварин".
- Прослухайте, вивчить слова і поспівайте:
До вправи 4. Перегляньте відеофрагмент "Як пересуваються плазуни"
Вправа 9. Прочитайте разом з диктором пам'ятки "Як уберегтися від укусів змії" і запам'ятайте:
До ЯПС Урок 177
Вправа 6. Перегляньте презентацію про електронні орбіталі в атомі Неону:
Укр. мова Урок 3
Вправа 5. Уважно прочитайте/перечитайте текст по абзацах і знайдіть відповіді на питання:
1) Які ступені порівняння мають прикметники? (3 абзац, ВИЩИЙ і НАЙВИЩИЙ)
2) Як утворюємо ВИЩИЙ СТУПІНЬ? (4 абзац: ДО ОСНОВИ прикметника додаємо СУФІКСИ -Ш-, -ІШ-). Зверніть увагу на приклади!
3) Як утворюємо НАЙВИЩИЙ СТУПІНЬ? (4 абзац: ДО ПРИКМЕТНИКА ВИЩОГО СТУПЕНЯ додаємо ПРЕФІКС НАЙ-)
* Прочитавши прикметники, від яких треба утворити ступені порівняння, розуміємо, що не від усіх прикметників можна утворити. - Утворити можна від прикметників:
Цікавий - цікавіший, найцікавіший.
Світла - світліша, найсвітліша.
Різкий - різкіший, найрізкіший.
Вправа 7. Усно порівняємо предмети за допомогою ПРИКМЕТНИКІВ ВИЩОГО СТУПЕНЯ!
* Річка ... ДОВША за струмок.
* Брат ... МОЛОДШИЙ від сестри.
* Пес ... СИЛЬНІШИЙ, ніж кіт.
А далі самостійно.
- А тепер порівняємо вік членів своєї родини:
Наприклад:
У нашій родині бабуся найстарша, а я наймолодший.
Тато старший від мами.
У мене є брат Діма молодший від мене.
Вправа 10. Спочатку прочитайте правило і згадаємо:
1) Коли прикметники (з двох основ)пишуться РАЗОМ?
РАЗОМ - коли утворені від сполучення ІМЕННИК + ПРИКМЕТНИК!!!
* темна шкіра - темношкірий
* різні кольори - різнокольоровий
* товста кора - товстокорий
* довгий хвіст - довгохвоста
2) Коли прикметники ( з двох основ) пишуться ЧЕРЕЗ ДЕФІС?
ЧЕРЕЗ ДЕФІС - коли означають поєднання СМАКІВ, КОЛЬОРІВ або ВІДТІНКІВ КОЛЬОРІВ!!!
* світло - сірий
* чорно - білий
* * гіркувато - солоний
Вправа 12. Прочитайте правило уважно, виправте помилки, де потрібно:
Боротьба - боротися.
Молотьба - молотити.
Ходьба - ходити.
Кігтик - кіготь.
Читання Урок 4
Вправа 14. Виконайте вправу "Фотоапарат"
Вправа 18. Тлумачний відео-словничок: