Середа, 5 травня
Виставка пасхальних композицій "Великоднє диво",
виконані власноруч учнями та батьками 4-А класу
то і великодній кошик на столі!"
![]() |
Аня Серікова |
Діти, батьки, ви МОЛОДЦІ!!!
Дякую вам за творчість, натхнення, за креативність, за оригінальність оформлення, за активну участь!
Нехай щедрий пасхальний стіл стане символом достатку і благополуччя у вашій родині!
Сьогодні працюємо за розкладом:
1. Англ. мова - Завдання на блозі вчителя
2. Фіз-ра - Завдання на блозі вчителя
3. Математика - Частина 9 Урок 1 (с.3-5)
4. Укр. мова - Частина 9 Урок 2 (с. 3-4)
Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/
Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky
Рекомендації вчителя до уроків
Математика Частина 9 Урок 1
Тема: Дроби та ділення натуральних чисел. Повторення
Вправа1. Дроби та ділення натуральних чисел
- Діти, прочитайте правило зліва і дайте відповідь на питання:
* Що може бути результатом ділення двох натуральних чисел?
- Так, може бути натуральне число (1, 2, 3, 4, ...) . Це коли одне число ділиться на інше без остачі. Наприклад: 8:4=2, 15:3=5, 100: 5=20
- А може остача бути дробовим числом. Це коли одне число ділиться на інше з остачею.
- Діти, пам'ятаєте, ми вчили, що означає риска дробу?
- Так, РИСКА ДРОБУ - ЦЕ ЗНАК ДІЛЕННЯ!
- Прочитайте правило справа і розкажіть його.
* Виконайте завдання ЗА ЗРАЗКОМ! у зошиті.
Вправа 3. Такі завдання виконували у 8 частині.
а) Міркуємо так:
1 тонна = 1000 кг
1000кг : 1 кг = 1000 - цеозначає 1000 частину.
Вправа 4. Усна лічба.
Вправа 5. Буквений вираз.
а) Замість букви а пишемо його значення 1012, получили приклад:
79153 - 1012: 46 =
* установили порядок дій
* кожну дію виконали у стовпчик!
б) Замість букви с пишемо його значення 82, а замість букви а - 71, отримали приклад:
304 * 82 +208 * 71 =
* порядок дій
* кожну дію виконали у стовпчик!
Вправа 6. Розв'язування рівняння.
! Користуйтеся Картою знань 14, алгоритмом розв'язування складених рівнянь:
1) Починаємо з порядка дій! (1 дія в дужках віднімання, 2 дія - ділення)
Остання дія головна! (остання дія ділення головна!)
2) х - це ділене,
( 6123 - 5030) - це дільник
5 - це частка
! Дільник - це числовий вираз, який можна рішити!
Справа у стовпчик виконуємо віднімання:
_6123
5030
1093
Замість дужок пишемо 1093, получаємо просте рівняння:
х : 1093 = 5
3) Що невідоме і як його знайти
х - це невідоме Ділене
Щоб знайти невідоме ділене, треба ...
Виконуєте цю дію справа у стовпчик!
1093
* 5
х = ...
4) Робите перевірку Вправа 8 - 9. Розв'язування задач на знаходження четвертого пропорційного ЗА ПЛАНОМ!!! ЗАДАЧІ 8!
Вправа10. Геометрична задача на знаходження площі і дроби від числа.
- Уважно прочитайте задачу і складіть план розв'язування задачі:
1 дія) Знайдемо ... площу квітника, тобто квадрату (за формулою S = ... )
2 дія) Знайдемо ... площу засаджену трояндами, тобто 7/20 від S квітника (користуйтесь правилом "Як знайти дріб від числа")
3дія) Знайдемо ... площу засаджену ромашками, тобто РЕШТУ! те що залишилося крім троянд (РЕШТА знаходиться дією ... ВІДНІМАННЯ)
Укр. мова Частина 9 Урок 2 (с.3-4)
Тема: Повторення і узагальнення вивченого з теми "Лексика"
Вправа 1. Повторення "Що таке слово? Що таке лексичне значення слова?"
! Якщо забули, допоможе Довідник Укр. мова!
- Прочитайте і відгадайте загадку.
- Відгадали? .... Так, правильно! Це ТЛУМАЧНИЙ СЛОВНИК! Підказало слово із загадки "РОЗТЛУМАЧИТЬ"!
- Які ще є словники? Продовжіть речення:
"Я знаю такі словники: Тлумачний словник,
... Словник синонімів,
... Словник антонімів,
... Орфографічний словник, ...
- Якими словниками доводилося вам користуватися?
Вправа 2. Робота зі схемою.
- Розкажіть за схемою, які бувають слова за лексичним значенням?
- Визначимо, які слова ужито в реченні, користуючись Тлумачним словником на с.23!
Мандрує - ... багатозначне (2 значення), ... в переносному значенні;
день - ... багатозначне, ... в прямому значенні;
літніми - ... багатозначне (2 значення), ... в прямому значенні;
за вітрами - ... однозначне, ... в прямому значенні.
- Молодці!
Вправа3. Робота з текстом за завданнями:
1) Прочитати текст
2) Дібрати і записати заголовок
3) Уставити пропущені букви, апостроф, розкрити дужки (тобто писати зі словом разом чи окремо)
4)Виконати 2 тестових завдання
5) Підкреслити підмет і присудок, надписати частини мови у виділеному реченні
6) Написати 4-5 речень , що ви знаєте про солов'я та його спів.
- Діти, якщо ви з усіма завданнями впорались, ви МОЛОДЦІ!