Дорогі діти, відкриваємо виставку ваших чудових робіт
на тему "Всесвітній день Землі"
![]() |
Я зробила макет Землі з паростком.
Він символізує, що майбутнє планети у наших руках.
Паросток символізує життя. Якщо ми будемо любити і оберігати нашу Землю, то на ній буде життя.
Наше життя і життя нашої планети в наших руках.
Маша Чижикова
Дякуємо вам за вашу творчість, натхнення,
за небайдужість до майбутнього нашої планети!
Сьогодні працюємо за розкладом:
1. Еврика - Урок 2 (с.7-10) Впр.8 не виконуємо!
2. Укр. мова - Урок 10 (с.25) Тренувальний диктант
3. Фіз-ра - завдання на блозі вчителя
4. Людина і світ - Урок 6 (с.32-36)
5. Англ. мова - завдання на блозі вчителя
Нагадую! Сьогодні треба здати 3 зошита на перевірку з 17.00 до 18.00: з матем., з укр. мови і читання.
Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/
Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky
Рекомендації вчителя до уроків
Еврика Урок 2 (с.7-10)
Тема: Координати. Координатний кут. Діаграми
Вправа 1. Координати.
- Перегляньте презентацію, згадайте:
* Що таке координати?
* Як знаходити координати точки?
Вправа 2. Координатний кут.
- Відкрийте Карту знань 35 і згадайте:
* Як одержуємо координатний кут?
* Як визначити розташування точки? Як знайти координати точки?
* Де знаходимо першу координату?
* Де знаходимо другу координату?
* Як позначають на письмі координати точки?
- Знайдемо і запишемо координати поданих точок:
Міркуємо:
а) - Трикутник має три вершини - три точки: точку P, точку S і точку D.
Знайдемо координати кожної точки окремо, проводячи від кожної точки лінію вниз (вертикально) і вліво (горизонтально):
P(0; 9), S(9; 9), D(10; 0)
б) - Чотирикутник має чотири вершини - чотири точки: точку B, точку A, точку Cі точку D .
- Перевірте, у вас такі координати точок?
B(0; 1) A(2; 3) C(9; 3) D(10; 0)
- Молодці!
в) - Спочатку знайдемо середину відрізка SC:
Для цього з'єднаємо точки S і C (проводимо відрізок від точки до точки ) і поділимо на 2 довжину цього відрізка. Получаємо точку, позначимо буквою К:
K(9; 6)
Вправа 3. Діаграма.
- Прочитайте правило і розкажіть:
* Що таке ДІАГРАМА?
- Розгляньте діаграму "НАЙКРАЩІ СТРИБКИ У ДОВЖИНУ З РОЗБІГУ УЧНІВ 4 КЛАСУ".
* Проаналізуємо діаграму:
- Як звуть дітей? (Прочитайте на координатному промені Оу) Оленка, Марійка, ... .
- Назвіть одиничний відрізок (подивились на координатний промінь Ох): 1 м, 2 м, 3 м.
- Визначимо МАСШТАБ: тобто ЧОМУ ДОРІВНЮЄ 1 КЛІТИНКА?
1 КЛІТИНКА = 10 СМ
* Складемо запитання:
- Хто стрибнув найдовше? Чому? (Іван - його стрибок 2 м 70 см)
- У кого стрибок найкоротший? Чому? (Сашко - 2 м)
- На яку довжину стрибнула Оленка? ( на 2 м 30 см)
...
Вправа 4. - Познайомимося з ВИДАМИ ДІАГРАМ.
- Розгляньте подану схему і скажіть:
* Які бувають діаграми?
* Поясніть, чому вони так називаються?
- Виконаємо завдання :
* а) 4-А > 4-Б , тому що
у 4-А класі 30 дівчаток (за круговою діаграмою справа: весь круг - це 40 дітей, хлопчики - четверта частина, 40:4=10 хлопчиків. А дівчаток 3/4. 40:4*3=30 (дівчаток).
у 4-Б класі 16 дівчаток (за стовпчастою діаграмою справа).
30 > 10
* б) 4-А < 4-Б, тому що за діаграмами справа у 4-А 10 хлопчиків, а у 4-Б 24 хлопчика.
10 < 24
*в) У скільки разів? (більше число : на менше число)
4-А: хлопчиків - 10
дівчаток - 30
30:10= ... (разів)
* г) На скільки? (від більшого числа відняти менше число)
4-Б: дівчаток - 16
хлопчиків - 24
24-16= ... (дівчаток) - менше.
Вправа 5. - Розглянемо ДІАГРАМУ справа внизу - КРУГОВА.
* весь круг - це 512 книжок
! Визначимо
Скільки книжок означає 1 частинка?
Порахуємо: на скільки частинок поділений круг? На 8!
512:8=64,
Висновок: 1 ЧАСТИНКА = 64 книжки
* розгляньте кольори!
- А тепер знайдіть відповіді на завдання:
а) ... 512 книг
б) ... 64 детектива. Чому? 1 частинка оранжева.
в) ...
фантастика 64*3=... 192
вірші 64*2= ... 128
на скільки? 192-128= ...
г) .... у середньому 512:32= ... (кн.)
Вправа 7. Визначимо масштаб:
Масштаб: 1 клітинка - 5 учнів
- Добудуйте діаграму:
1) доставте позначки класів (1, 2, 3, 4) на промені Ох
2) доставте позначки кількості учнів (5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40) на промені Оу
3) Добудуйте діаграму для 2 класу (від 2 ведемо лінію вертикально (вгору), від 30 вправо(горизонтально).
4) Добудуйте діаграму для 3 класу за даними таблиці.
5) Добудуйте діаграму для 4 класу
Вправа 8. Не виконуємо!
Вправа 9. Повторення про поняття:
- Перегляньте цікаву презентацію про годинники:
Вправа 10. Винахідницька задача.
- Цікаво, Як таке може бути?
Укр. мова Урок 10 (с. 25) Тренувальний диктант
І. Повторення тем "Морфологія. Іменник. Прикметник."
Вправа 5. Гарно повторіть:
* Що таке морфологія?
* Скільки частин мови в укр. мові?
* Назвіть 6 самостійних частин мови.
* Назвіть 3 службових частини мови.
! Допомагає ТАБЛИЦЯ НА С.30!
- Виконайте завдання.
Вправа 6. Повторення про "Іменник"
Вправа 7. "Чергування звуків ... "
Вправа 8. Повторення про "Прикметник"
ІІ. Тренувальний диктант з граматичним завданням за відеоуроком
Людина і світ Урок 6 (с.32-36)
Тема: Пам'ятки історії та культури Азії
Вправа 1. Прочитайте лист Центаврика, перегляньте фрагмент мультфільму на сайті і дайте відповіді на запитання.
Вправа 2-4. Повторення Уроку 5.
- Правильні відповіді шукайте у впр.7 на с.27 і с.14
Вправа 6. "Повітряні кульки" - для розвитку навичок правильного читання слів.
Вправа 7. Робота з Довідкою Адаптера
- Прочитайте текст по абзацах:
1 абзац: Знайдіть і підкресліть, Чим Китай вражає гостей?
2 абзац: Знайдіть і підкресліть, Що є усесвітньо відомими пам'ятками в Індії?
3 абзац: Знайдіть і підкресліть найцікавіші архітектурні об'єкти Японії.
4 абзац: Знайдіть і підкресліть об'єкти Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО в Ізраїлі.
5 абзац: Знайдіть і підкресліть найкрасивіші споруди у Туреччині.
Вправа 8 "Фотоапарат"
Вправи 9-12. Правильні відповіді шукайте у впр. 7 на с.33!
Перевірте свої знання у "Великих перегонах"
Бажаю гарних результатів!!!